IVF start januari 2015 / punctie februari 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Amy1987, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniem26

anoniem26 Bekend lid

25 jan 2014
    615
    0
    0
    Werk in de zorg
    Groningen
    Net om 21.30u de pregnyl moeten zetten ladies.
    Maandag 9.30 punctie. ML 9.00u melden.
    12 goede grote eicellen klaar voor punctie. En nog 1 van 13mm als die nog mee komt dan 13.
    Zie er nu wel erg tegenop hoor.
    Tips?

2. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Manuela, beterschap!

Anoniem, goed slapen, uitgerust erheen gaan. Wat voor pijnstilling krijg je?

3. isa1

isa1 Actief lid

3 feb 2015
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dacht ook al dat ik gek was, vond het topic ook niet terug. En aan de kinderchampagne kon het ook niet liggen! ;)
    Wauw, arlet zoveel! Succes!!

Succes voor maandag anoniem!

Niet fijn hoor manuela, hopelijk snel beter!

Ik had vandaag mijn eerste fm, de gynaecologe had precies niet haar beste dag. Ze was nogal onvriendelijk. Niet eens gezegd hoeveel follikels er waren. Kheb wel effe gespiekt op de monitor. 10 rechts en 4 links als ik me niet vergis. Ze heeft juist gezegd dat alles in orde was, maar dat ze nog wat moesten groeien. Dinsdag 11u30 2de fm. Hopelijk andere of betergezinde gynaecoloog!

Kheb er geen idee van of dit veel of weinig is. Maar Kheb sinds gisteren wel wat last van krampjes / gevoelige eierseierstokken. Dus de medicatie doet zijn werk.

4. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    #464 Lovelymommy84, 14 feb 2015
    Laatst bewerkt: 14 feb 2015
    Klinkt goed meis! Hoe ging t zetten van de pregnyl?
    Wss gaat die van 13mm nog wel mee doen. Door de pregnyl krijgen ze nog even een boost.
    De tip die ik je kan geven is idd ga er uitgerust heen, en probeer zo ontspannen mogelijk te zijn. Laat t maar over je heen komen.
    Weet niet of je pijnstillers van de arts hebt mee gekregen of een pammetje, maar neem dit gerust in.
    En na de punctie goed uitrusten, erg veel water drinken, en als je t hebt liggen zou ik een lekkere warme kruik maken voor je buik.

5. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Isa, mooi aantal hoor!

Ik had zelf altijd rond de 20 follikels en gemiddeld werd bij mij ook de helft bevrucht. Echter had ik alleen nooit cryo's omdat de eisen bij ons zh echt super hoog waren. Nu hebben ze n ander invries en ontdooi systeem en vriezen ze meer in, dus k ben erg benieuwd.

Jammer dat de gyn niet haar beste dag had vandaag. Bij ons in t zh zit er ook 1 die ik wel kan schieten, al moet ik zeggen dat de laatste keer bij haar (voor n 2 weken terug) echt leuk was. Ze had die dag zelfs humor, mn mond viel er van open ;)
    Maar k hoop haar ook niet weer te krijgen met de fm. Zij gaf mij toen der tijd ook eeg weinig info, en ik ben juist van mening dat ze mensen zo als wij in de mmm toch wel wat meer op ons gemak moeten stellen en duidelijk moeten zijn met wat er in ons lichaam gebeurd. Mocht je zeker willen weten hoeveel follikels er nou precies waren en wat de afmetingen waren kun je natuurlijk altijd even bellen en het navragen. Heb ik toen ook eens gedaan omdat ik alles bij hield in een dag boek. (Er zijn speciale fertilliteits dagboeken te koop)

6. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Unicornbaby ik las in je blog over negatieve invloed van de pil. Hier net zo, heeft mij ook geen goed gedaan. Ze hadden als optie een medicijn, alleen verkrijgbaar in Duitsland. Dit werkt hetzelfde, alleen houdt het de vruchtbaarheid niet tegen ...

7. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Jeeeeezus wat een eicellen .. whoehoe. 🎉

8. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Heel mooi aantal Isa!! Hopelijk groeien ze allemaal mooi door!

9. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Imke, bij jou de menstruatie nog niet door gekomen?

10. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Zou ik vanaf woensdag al kunnen gaan testen denken jullie? Testen van de action kunnen 4 dagen eerder. De punctiedag telt volgens mij als eisprongdag en dat was op zaterdag 7 februari. Dan is woensdag al dag 12. Vind anderhalve week wachten nog zooooo lang!!!

11. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Nope nog steeds niet. Maandag maar even een belletje richting Düsseldorf.

12. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Wow Arlet, een mooi aantal!

Dat is al een mooie start Isa!!!

Gisterenavond heeft mijn beste vriendin stipt om 22u15 de pregnylspuit gezet. Sebiet terug naar het UZA voor bloedname en dan gaan ze alle uitleg voor maandag geven.

En diezelfde beste vriendin had ook een bijzondere vraag voor mij: of ik meter wil worden van haar kindje :D! En ik heb ja gezegd dus in september word ik een hele fiere meter :D!

13. Arlet

Arlet Lid

1 aug 2014
    26
    0
    0
    Snowworld
    Duitsland
    Goedemorgen dames!

Hoe gaat het met iedereen!?
    Dames op het wachtbankje is het nog een beetje uit te houden?
    Ik hoop dat ik me snel bij jullie mag aansluiten!
    Van de 28gevonden eicellen zijn er 13 bevrucht. Net al een telefoontje ontvangen van het lab. Als morgen op de echo en met bloedprikken alles goed is wordt t donderdag een terugplaatsing! Ik voel me in ieder geval prima, alleen een opgezette buik van de punctie.

14. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Amy, normaal gesproken zou je vanaf 10dpo al positief kunnen testen, alleen is nu t nadeel dat je wss pregnyl hebt gebruikt en dat evt ook nog in je lichaam kan zitten. Hoeft natuurlijk niet.
    Als jij graag een testje wil doen, moet je dat zeker doen, wie zijn wij om daar over te beslissen, maar houd er wel rekening mee dat hij nog licht positief kan zijn van de pregnyl, negatief kan zijn, en evt pas daarna weer kan gaan oplopen. Ook kan hij natuurlijk al licht positief zijn van een zwangerschap, maar dan is t wel noodzaak dat hij op gaat lopen ;)

Ben benieuwd wat je gaat beslissen meis.
    Ik kan heel makkelijk zeggen wacht tot je testdag maar ik zelf weet ook als geen ander hoe slopend dat is ;)
    T is een keuze die je zelf moet maken.

Liefs!

15. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Jeetje dat is balen zeg...
    Mss kunnen ze je iets voor schrijven dat t opgewekt wordt?

16. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Aaaw ik krijg gewoon kippenvel van jouw berichtje! :D
    Wat een ontzettend lieve en bijzondere vraag! En wat ontzettend leuk dat je ja hebt gezegd! Echt hartstikke leuk meis!

17. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Klinkt ontzettend goed Arlet! Nu duimen voor goede bloedwaardes en een goede echo morgen! Dan hard duimen voor n mooie tp op donderdag meis!

18. Franceina

Franceina Actief lid

18 aug 2014
    216
    0
    0
    Wow arlet wat een mooi aantal zeg 13 bevruchtingen, wordt bijna jaloers ;)
    Bij ons in het ziekenhuis is de max 15 follikels ivm over simulatie maar als ik het hier allemaal lees is dat niet overal het zelfde?!

Unicornbaby, ik snap wat je voelt er is ook niet veel wat ik kan zeggen om je je beter te laten voelen. Weet dat ik met je mee leef!

Manuela ben je al weer van he hoofdpijn af?

Anoniem, spannend zeg morgen eindelijk je punctie! Succes meis

Lovelymommy, bijna is het zo ver, weer een dagje dichterbij!!!! Joehoe!!

Isa, wat vervelend zeg dat ze zo chaggie was, kijk je dan zo naar uit. Volgende keer mocht je haar weer hebben gewoon vragen hoor, moet ze maar antwoord geven. Maar mooi aantal hoor.

Imke, wat vervelend zeg, inderdaad toch maar even gaan bellen. Hoop dat ze je kunnen helpen.

Dansprinsesje, wow wat speciaal zeg! Leuk zeg. Succes met je punctie morgen

Amy, haha moeilijk he wanneer moet je nou gaan testen ik ben ook zo aan het nadenken erover. Ben er nog niet over uit. Aan de ene kant wil ik het graag weten, maar aan de andere kant wil ik de teleurstelling zo lang mogelijk uitstellen. Ben jij er al uit wat je gaat doen?

19. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wauw Arlet, super!!!! Gefeliciteerd!!

LM en Franceina, ik heb net met mijn vriend afgesproken dat we zaterdagochtend samen gaan testen. Woensdag is misschien wat vroeg inderdaad.

Franceina, wat doe jij? Wacht je netjes het bloedonderzoek af?

Dansprinsesje, heel veel succes morgen!

En LM, morgen is het eindelijk de 16e!! Yeahhh!!!

20. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Franceina, hier hebben ze geen max aantal follikels ivm overstimulatie. Dus denk idd dat dat mss overal wel verschillend is.

Amy , dan is t de 20ste toch? In principe zou je dan "veilig" moeten kunnen testen.

Ja morgen is t eindelijk de 16de en dan mag ook ik eindelijk gaan spuiten. Ben benieuwd! :D

Deel Deze Pagina