Goed nieuws Anoniem!!! Bij mij deden de laatste paar ook zo'n zeer. Maar als je dan nu denkt aan al die eitjes, dan ben je het zo weer vergeten toch! Lekker childagje op de bank!! Butterfly, ik ga zaterdag testen, jij hebt natuurlijk een 5 daagjes emmy aan boord. Ik een 3 daagse. Ik had zo graag gewild dat ik wat voelde... Volgens mijn vriend moet ik me niet zo druk maken, maar ik kan het niet loslaten hoor... Jij?
Spannend dames. Sara1983 advocado en noten zijn goed voor de zaad van manlief. Vitamine C bruistableten van kruidvat ook erg goed. Wie moest r nou gisteren testen.. anicornbaby toch?? En en en?? Dames wat n mooie score allemaal
Ondertussen al een beetje bekomen. Pijn valt goed mee. Ze hadden ons wel eerst bang gemaakt dat zaadstaal niet goed was (ze zei dat tijdens punctie) dus al even paniek. Het voordeel was dat ik 2 de helft van punctie niet meer gevoeld had omdat ik met mijn gedachten daar zat. Uiteindelijk waren het er toch genoeg zaadjes omdat ik 7 eicellen had . Maar daardoor heb ik nu wel een onbehaaglijk gevoel. Maja. Morgen tussen 10 en 16 u bellen ze voor aantal bevruchtingen Is 7 eicellen een goede score?
Vanmorgen echo en bloedprikken gehad. Moest om 15uur bellen of alles goed was! Heb gebeld en het is blijkbaar gwen overstimulatie geweest Donderdag 13:30 uur krijg ik de tp!! Dan mag ik ook naar het wachtbankje...
Dansprinsesje, 7 is een hele mooie score!! Arlet, spannend, donderdag! Een 5 daagse emmy!! Sara, lekker veel nootjes geven aan die man van je!
Wat een goed nieuws over t zaad meis! En een mooie score eicellen! Hoe voel je je nu? Ook voor jou gaan mijn duimen draaien meis!
Hier zit de eerste spuit deca er weer in, en ging zonder problemen Nu mag ik echt zeggen dat we weer begonnen zijn
@sara, ik voelde wel 's avonds wat druk in de baarmoeder / eierstokken, maar verder ook niks. @arlet, donderdag de tp alweer, fijn hoor en spannend natuurlijk weer? @dansprinsesje ook al 7 eicellen. Super. Die hoop ik morgen ook te hebben. Fingers crossed, x. En iedereen die ik vergeten ben, veel succes..... Hier is het carnaval, dus flink aan het hossen, zonder alcohol natuurlijk!
LEDEN: Arlet: 23 jaar / ICSI 1 Manuela123: 24 jaar / ICSI 1 Imke22: 25 jaar, ICSI 4 i.c.m. Micro Tese behandeling Dansprinsesje: 26 jaar/ ICSI 1 Amy1987: 27 jaar / IVF 1 (18 april 28 jaar) Anoniem26: 27 jaar / ICSI 1 (3 mei 28 jaar) Lovelymommy84: 30 jaar / ICSI 1 (23 juni 31 jaar) Eline83: 31 jaar / IVF 1 Sara1983: 32 jaar / ICSI 1 Franceina: 33 jaar / ICSI 1 (26 april 34 jaar) Unicornbaby: 36 jaar / IVF 1 Lichtje28: 30 / ics 1 Isa1: 30 jaar/ icsi/pgd 1 AFSPRAKEN: Arlet: Echo 13/2 Punctie 14/2 Isa1: 14/2 FM echo en bloedprik - 17/2 FM 2 + bloedprik Dansprinsesje : 16/2 punctie Manuela123: 17/2 februari FM 1 / ICSI 1 Sara1983: 20/2 februari FM 1 / ICSI 1 Lichtje27: 18/2 februari FM 2/ ICSI 1 Lovelymommy84: 2/3 uitgangsecho Imke22: ?? Eline83: Anoniem26: NOD: Unicornbaby: 15 februari testen! Franceina: 24 februari bloedprikken! Amy1987 : 25 februari testen! Imke22: ?? februari Eline83: ?? Sara1983: Dansprinsesje : .../03 Lovelymommy84: .../03 Lichtje28: Anoniem26: Arlet: Manuela123: Isa1: 6of7 / maart ZWANGER:
Lovelymomy joepie jullie zijn ook gestart Eline: heel veel succes morgen Anoniem: mooie score meid. Manuala: succes met de FM!
Yes, eindelijk!!!!! En nu op naar de uitgangsecho en dan de hormoontjes erbij, voor je het weet heb je de punctie!
Lovelymommy, joepie eindelijk van start! En bedankt dat je het lijstje weer tevoorschijn hebt gehaald Eline succes morgen. Dansprinsesje, ik duim mee voor goede bevruchtingen. Anoniem, wat een goed nieuws zeg. Manuela & Isa succes morgen Arlet, fijn dat alles goed is met je! Op naar donderdag. Imke, weet jij al meer? Amy, hou je het nog vol? Ik voel helemaal niks? Nu las ik ook nog dat die pillen de ongesteldheid tegen houden, nou moet ik helemaal gaan testen van mezelf! Nog een paar nachtjes slapen!