Thanks dames, lief van jullie! Ik ben ook al heel de dag door misselijk, dacht dat dat nog wel even zou duren voor dat zou komen. Ik heb net mijn goede nieuws aan mijn vriendinnetje verteld ze zit ook in het ICSI traject en heeft vorige week een cryo tp gehad. Ik wilde haar eerlijk en gelujk zeggen want we vragen bijna dagelijks hoe het gaat aan elkaar, Ik kon niet liegen tegen haar, voelt niet goed. Gelukkig pakte ze het goed op, ze is blij voor ond en natuurlijk ook verdrietig. Ben echt trotst op haar! Sara, mooi aantal meis! Ziet er goed uit. Op naar FM 2! Isa, succes! UB, wat vervelend dat je pijn hebt! Fijn voorruitzicht een weekje vakantie, zeker als daar dan ook de zon schijnt, geniet er maar van! Lovelymommy, al een gaatjes buik? Zal wel en het wordt alleen nog maar erger! Hopelijk snel je menstruatie en gaan!!!
Franciena je mag gewoon super blij zijn hier, hoor. Vind het alleen maar fijn dat er ook goede dingen gebeuren, anders zou het maar een trieste boel zijn hier en begint er niemand meer aan. Unicorn, lekker even uitwaaien, heerlijk. Wij mogen ook niet meteen door, moet een cyclus rust tussen, zodat de boel daarbinnen even tot rust komt. En wij goed na kunnen denken wat we willen.
Gaatjes buik hahaha ja allemaal rode puntjes van de prikken. Ach ja hoort erbij Idd nu hopen dat de menstruatie snel komt en dan hup weer een stapje verder. K kijk niet op tegen de punctie of iets. T enige waar ik heeeeeel erg benieuwd naar ben is of wij deze poging wel cryo's krijgen, die hebben we nog nooit gehad. (Strenge eisen van t zh, die nu veranderd zijn door nieuw invries systeem etc) Wat fijn dat je terrecht kon met jullie nieuws bij je vriendinnetje. T zal voor haar idd mss erg dubbel zijn, maar geloof wel dat ze oprecht blij is en kan zijn voor jullie. Eens zul jij dat wss ook voor haar kunnen zijn
Volgens mij is het vrij standaard een maandje rust na een poging met punctie. T is toch een hele aanslag op je lichaam. Doe t rustig aan he meis?
Vandaag fm 2 8 eitjes 1 van 19mm 1van 17 en de rest rond de 15 16 zondag terug en zoals het er nu uitzag dinsdag of woensdag de punctie☺️
Thanks voor de steun dames. Ondertussen terug thuis. Pick up viel super goed mee. 12 eicellen!! Nu wel wat last en nog wat moe en slapjes. Als ze mooi ontwikkelen en delen en de pgd test doorstaan heb ik woensdag tp. Succes aan alle andere dames!
Dames ben ik weer. Net fm 3 gehad. Woensdag of donderdag punctie. Maandag fm 4. Heb 4 folikels die zeker meegaan. 2 twijfel en paar kleintjes maar die rekent ze niet mee. Spannend hoor.
Manuela en Lichtje, we lopen een beetje gelijk op. Spannend zeg de aankomende week! Ik heb denk ik woensdag, donderdag of vrijdag de punctie (als ze natuurlijk lekker doorgroeien ) Succes meiden! En alle andere meiden natuurlijk ook!!
Isa, dat is een mooie score!! Hopelijk doorstaan ze alle volgende stapjes netjes Fijn dat het goed gegaan is!!
Sara spannend! Heb je al n kind. Hoorde de arts zeggen dat deze punctie minder pijn zal doen omdat ze morfine geven.... spannend. Mooi hoor als je er 8 hebt.
Pffff meiden... zijn jullie ook zo hondsberoerd geweest van de deca? Kan t me niet herinneren van de vorige pogingen... maar vnv dus in vlagen misselijk. Net aan t appen met een vriendin wordt ik me daar hondsberoerd... moest echt rennen naar het toilet. Bah wat vies zeg.... en nu ook nog eens keelpijn daar door.... Herkennen jullie dit?
Ik heb nog geen kind en dit is onze eerste poging, dus allemaal heel erg spannend!! Klinkt lekker morfine volgens mij krijg ik een cocktail van verschillende dingen, ook lekker Ik hoop dat ze alle 8 zullen gaan groeien....toch elke fm weer spannend!
Lovelymommy, wat vervelend voor je zeg! Ik ben niet misselijk geweest, wel ontzettend emotioneel, moe en hoofdpijn. Dus ook niet echt heel fijn ik hoop dat je snel minder misselijk zult zijn!
Thnx lieve meiden. Nu t er uit is voel ik me wel al wat beter. Zo mn bedje maar opzoeken en hopen dat t morgen geheel weg is en niet meer terug komt Ik reageer morgen weer even op jullie berichtjes! Slaap lekker!
Dit herken ik ook niet hoor, het enigste inderdaad was ergste wat ik had van de deca was hoofdpijn. Hoop voor je dat het vandaag weer over is.
Goede morgen... even snel Toen k eenmaal op bed lag ging t stukken beter... t was zelf zo goed dat ik nog 2 broodjes ben gaan smeren omdat ik enorme honger had... Nu vanmorgen niks meer aan de hand... gelukkig maar. Hoofdpijn herken ik wel, maar heb k nu niet zo erg. Af en toe heel eventjes maar das ook zo weer weg.
Zeker spannend meis. Maar t kan in ene erg hard gaan hoor. En de follikels groeien door tot aan de punctie... ben erg benieuwd!