Hahaha ja n cocktail kan idd ook erg lekker zijn Moet t wel een goeie zijn hoor Punctie met morfine vind ik echt super.
Oeps 2 uur te laat de utro genomen van de middag. Zou dit veel kwaad kunnen? Het ziekenhuis zei wel komt niet op uurtje aan. Maar 2 uur wel erg veel. Overigens zijn de 6 overige embryo's allemaal goed gekeurd en zijn ingevroren.
Anoniem, volgens mij kan dat niet onwijs veel kwaad. Ik heb een app gedownload op mijn telefoon: vgz medicijnen. Super handig, kun je instellen wat je moet nemen en dan krijg je een reminder. Zo vergeet je het niet zo gauw! Tenminste, mijn telefoon is wel altijd de hele dag in mijn bereik! Hoe is het met iedereen? Ik lees wel mee hoor! Het geeft wel even rust niet overal op te reageren, zo kan ik er minder mee bezig zijn tot woensdag, testdag. Liefs Amy
Dankjewel!!! Stukje geruster waar kan een mens zich druk om maken he? Haha. Hoe is het met jou verder?
Wat ik me ervan kan herinneren wel wat buikpijn gewoon menstruatie achtig gevoel maar niet enorme buikpijn. Jij wel?
Anoniem, volgens mijn gyn maakte het niet uit hoor, kwam niet aan op 1 of een paar uur.. het gaat erom dat je spiegel hoog blijft.
Vandaag totaal nergens last van gehad. Hopelijk was dat van gister gewoon even een tegenvallertje, en komt t niet meer voor
Lieve Amy, meis je hoeft toch niet altijd overal op te reageren? Op sommige dagen is het hier enorm druk, dat ook ik het niet helemaal bij kan houden. En ook ik vergeet wel eens op iemand te reageren, terwijl ik wel alles lees hoor Neem je lekker je tijd meis! Dikke knuffel!
Lief van jullie meiden! We zijn lekker uit eten geweest een nachtje bij van der valk slapen vannacht. Nog 4 nachtjes slapen voor de officiële testdag. Unicorn, ik snap nu wat je bedoelde met je gevoel. Ik eet mijn schoen op als de test woensdag positief is! Want alles in mij zegt dat het niet zo is! Hopelijk lees ik gauw weer goede berichten!! Fijne zaterdagavond nog allemaal en morgen een fijne dag!! Lekker weekend! Het weekend gaat altijd lekker snel!
Heerlijk Amy! Ff lekker samen zijn! Grappig, misschien zitten we in hetzelfde hotel, wij zijn nu ook in een vd Valk hotel Ja.. dat gevoel dat het echt niet goed zit, kan erg sterk zijn. Ik had het heel sterk. Maar toch vond ik het ook fijn dat de meiden hier nog voor me bleven duimen. Geen bloed geeft moed! Het kan nog. Dus blijf ik nog voor je duimen..... !!
Hier mogen we bijv pas testen 15dgn na tp. Maar met bijv n 4 dgn oud embryo mag je in principe al testlen op dag 11 na de tp. Al raad t ziekenhuis dat wel af. Ze willen zich zelf natuurlijk indekken. Maar je kunt idd wel eerder testen.