Ontzettend gefeliciteerd Franceina!!!! Jij mag jezelf als eerste op het zwanger lijstje zetten!!! Wij volgen hopelijk gauw allemaal! Voel je je goed? Wat tof dat de echo op zijn verjaardag is, echt bijzonder! Ik moet morgen een thuistest doen. Ze doen geen bloedtest. Lichtje, heel veel succes morgen! Hoe laat mag je je meldden? Dank je wel Manuela! Hoe is het met jou? Sara, ook succes morgen!!!
LEDEN: Arlet: 23 jaar / ICSI 1 Manuela123: 24 jaar / ICSI 1 Imke22: 25 jaar, ICSI 4 i.c.m. Micro Tese behandeling Dansprinsesje: 26 jaar/ ICSI 1 Amy1987: 27 jaar / IVF 1 (18 april 28 jaar) Anoniem26: 27 jaar / ICSI 1 (3 mei 28 jaar) Lichtje28: 30 / ICSI 1 Isa1: 30 jaar/ icsi/pgd 1 Lovelymommy84: 30 jaar / ICSI 1 (23 juni 31 jaar) Eline83: 31 jaar / IVF 1 Sara1983: 32 jaar / ICSI 1 Franceina: 33 jaar / ICSI 1 (26 april 34 jaar) Unicornbaby: 36 jaar / IVF 1 AFSPRAKEN: Lichtje27: 23/2 februari FM 4/ ICSI 1 Sara1983: 23/2 februari FM 2 / ICSI 1 Manuela123: 25/2 punctie Isa1: 25/2 TP (bij goed resultaat) Lovelymommy84: 2/3 uitgangsecho NOD: Franceina: 24 februari bloedprikken! Amy1987 : 25 februari testen! Dansprinsesje : 03/03 Anoniem26: 5/3 testdatum Isa1: 6 of 7 / maart Lovelymommy84: .../03 Arlet: Manuela123: Imke22: Eline83: Sara1983: Lichtje28: UnicornBaby: ZWANGER:
Franceina, wat een gaaf nieuws!!! Gefeliciteerd meid! Jemig wat ontzettend fijn voor je. Lichtje, heel veel succes morgen! Laat je weten hoe het gegaan is? Amy, ik hoop echt nog op goed nieuws voor jou. Ik duim voor je! Ik mag zo ovitrelle zetten, de punctie is donderdag. Ben ontzettend benieuwd en een beetje zenuwachtig wel! Maar ik heb er zin in
Amy, ik hoop nog op een positieve test vandaag! Franceina, super meis, echt van harte gefeliciteerd! Isa, Lichtje, succes morgen!!! Eline, hoe gaat het nu met je? Ik had vanochtend om 10 uur de afspraak in Dusseldorf. We hebben ruim een uur met de gyn gesproken en alle vragen gesteld die we wilden stellen. Zowel wij als zij hebben er verder niks meer aan kunnen doen dan nu aan gedaan is. Er worden wel wat dingen aangepast. Zo bleek pas te laat dat ik moeilijk te stimuleren ben, ondanks mijn hoge eiblaasjes aantallen op de echo's steeds. Punt is dat de eicellen die rond de 15 a 16 mm waren, steeds gingen afsterven op dat punt terwijl er tegelijkertijd veel nieuwe bij kwamen die 'nog even mee wilden doen'. Er moet dus nu sneller met een hogere dosis gestimuleerd worden. Voordeel; door het evaluatie gesprek werd er ook maar gelijk een echo gedaan en alles is super rustig. Mijn eierstokken zijn helemaal weer 'normaal' (was sprake van lichte overstimulatie) en ook mijn bms was netjes dun. Dat betekent dat we over 2,5 week in principe alweer zouden kunnen starten! Heel fijn!
Lichtje Succes!!! Unicornbaby, Goed dat jullie zo lang gepraat hebben, ik denk dat je er wel degelijk wat aan hebt, goed praten en zelf weer wat rust in je hoofd krijgen is ook heel belangrijk. Gaan jullie ook weer starten over 2 weken of nemen jullie even een Break, je ging ook nog een weekje weg toch? Amy, heel veel success vandaag meid, ik duim heel hard! Heb je een speciale test gehad van het ZH? wat apart dat ze geen bloed prikken. Isa, ook voor jou een spannende dag, Succes Meid!! Lovelymommy, loopt het allemaal nog zoals het hoort te lopen? Imke, ben jij al iets verder? Manuela, jij ook heel veel success vandaag!! Hoe is het met de Dames op de wachtbank? houden jullie het nog uit? LEDEN: Arlet: 23 jaar / ICSI 1 Manuela123: 24 jaar / ICSI 1 Imke22: 25 jaar, ICSI 4 i.c.m. Micro Tese behandeling Dansprinsesje: 26 jaar/ ICSI 1 Amy1987: 27 jaar / IVF 1 (18 april 28 jaar) Anoniem26: 27 jaar / ICSI 1 (3 mei 28 jaar) Lichtje28: 30 / ICSI 1 Isa1: 30 jaar/ icsi/pgd 1 Lovelymommy84: 30 jaar / ICSI 1 (23 juni 31 jaar) Eline83: 31 jaar / IVF 1 Sara1983: 32 jaar / ICSI 1 Franceina: 33 jaar / ICSI 1 (26 april 34 jaar) Unicornbaby: 36 jaar / IVF 1 AFSPRAKEN: Lichtje27: 23/2 februari FM 4/ ICSI 1 Sara1983: 23/2 februari FM 2 / ICSI 1 Manuela123: 25/2 punctie Isa1: 25/2 TP (bij goed resultaat) Lovelymommy84: 2/3 uitgangsecho NOD: Amy1987 : 25 februari testen! Dansprinsesje : 03/03 Anoniem26: 5/3 testdatum Isa1: 6 of 7 / maart Lovelymommy84: .../03 Arlet: Manuela123: Imke22: Eline83: Sara1983: Lichtje28: UnicornBaby: ZWANGER: Franceina, 16-3 eerste echo
Amy succes vandaag en ook manuela succes today!!! Mn duimen draaien natuurlijk weer volop! Unicornbaby: fijn dat alles weer rustig is van binnen. Ga je gelijk weer starten over 2 weekjes? Franciena: Ik zit nog op wachtbankje mn 2e week is aangebroken. Sinds gister aan rechter kant zit stukje onder sleutelbeen een ader die blauwer is dan anders vanaf mn oksel horizontaal. En ook aan de linker kant buitenzijde borst een paar aders wat blauwer dan anders richting tepel. Maar ik durf gewoon niet te hopen en mn gevoel blijft me zeggen dat het niet gelukt is. Ik weet dat ik hoop moet houden hoor en probeer dat ook wel maar zo bang om weer teleurgesteld te worden. Zou dit ook door de utro kunnen komen?
Ik snap je gevoel wel hoor, na al de tegen slagen prober je jezelf te beschermen voor het geval het niet goed gaat. Ik probeerde altijd tegen mezelf te zeggen wat als ik er zelf al niet in gelooft wie gaat er dan in geloven. Pijn doet het toch als het niet lukt. Ik weet niet of de Utro iets met je kan doen, ik heb het maar 1x gehad en ik heb juist helemaal niks gevoelt. Ik duim voor je meis, hou hoop!
Hallo dames Vanmiddag telefoon gekregen, ze hadden een embryo voor ons! Er waren vrijdag 13 eicellen gepickt, waarvan er 10 rijp waren en er werden er 9 bevrucht via icsi. Uiteindelijk zijn er 7 doorgedeeld en hebben ze daarop een pgd test gedaan. 4 ervan waren gezond, van die 4 kwamen er 3 in aanmerking voor terugplaatsing. Eentje was niet verder ontwikkeld. Dus tp van een blasto! Binnen 2 weken weet ik of de andere 2 ingevroren kunnen worden! Bloedprik op 8 of 9 maart.
Franceina , joepie gefeliciteerd meid !!!! Isa dat is super nieuws! Succes Lichtje, hoe is het geweest? Hier gaat de tijd maar traag vooruit. We hebben vandaag wel het fantastische nieuws gehad dat we 3 cryo's hebben joepie!! Het mindere is dat ik 9 dagen na punctie en 6 dagen na terugplaatsing al een ongi-gevoel heb (hoofdpijn, nekpijn, zeurderig gevoel in buik) ik had dat altijd voor ik ongesteld moet worden. Is dat niet al wat snel ? Ik ben nog nooit zwanger geweest dus ik weet natuurlijk niet of ik dan ook nek en hoofdpijn ga hebben Ma het nieuws van onze eskimo's maakt het wel goed.
Symptomen kunnen ook van zwangerschap zijn. Denk positief. Ik heb veel pijn. 14 folikels daarvan zijn er 10 eicellen. Morgen hoor ik of er iets bevrucht is en eventueel voor tp. Spannend!
Lieve meiden Vandaag de punctie gehad en hij is me behoorlijk tegen gevallen deed me echt zeer en heb ook flink gehuild of het nou de pijn was of opluchting dat het erop zat of de spanningen Misschien wel alles bij elkaar We hebben 7 eitjes en vrijdag hoor ik of we embryo's hebben zaad was goed M'n moeder is lekker bij me dus die is me al de hele dag aan het vertroetelen heerlijk Lichtje hoe is het bij jou gegaan En bij jou Sara? Veel liefs
Ik heb morgen de punctie en ben echt heel erg zenuwachtig. Vooral na jou bericht manuela wat erg dat het je zo zwaar is gevallen, maar gelukkig ben je er nu vanaf!! En 7 eitjes is een mooie score! Isa, wat fijn dat je een terugplaatsing hebt! Spannend zeg. Dansprinsesje, wat een fijn nieuws van je cryo's!! En probeer wel hoop t houden hoor. Al die signalen kunnen van alles betekenen!! Ik ga even door met zenuwachtig zijn!
Ooo shit Sara sorry!!!!! Maaaar bij heel veel viel het allemaal mee joh Ennnn daarbij is het zo gebeurt Succes en doe rustig aan