Manuela ook ik heb t als heel erg pijnlijk ervaren. Vorige icsi bij mn dochter was t minder pijn leek t. Of t was omdat ik vorige x 9 folikels had ipv 14. Volgens de arts kon t ook pijnlijk zijn omdat ze groot waren. IK heb nu nog steeds pijn. De verdoving maakte mij een beetje slaperig maar de pijn is r nog. Gelukkig we hebben t achter de rug. Morgen wordt ik gebeld.
heel veel succes sara morgen. Het is pijnlijk! Maar denk aan ons morgen... als wij t overleefd hebben dan zal jij t ook overleven.
Ja ik had het niet zo verwacht ik heb ook nog steeds pijn Hoop dat het morgen over is Ohja jij heb het alleens meegemaakt gek dat het zo kan verschillen Ik vond die morfine trouwens heeeerlijk alhoewel ik het nog erg voelde en ik heb inderdaad ook geslapen vanmiddag was doodop Maar het zit ee inderdaad weer op ben blij toe Ooo wat word je snel gebeld ik vrijdag pas Xxxxxx
We zullen het wel zien morgen, ik hoor ook wisselende verhalen. Ik ga maar van het ergste uit, dan kan het altijd meevallen. Geeft echt niet hoor Manuela!!! Ik hoor graag de waarheid Jullie hebben het gelukkig achter de rug, kan me voorstellen dat dat een fijn gevoel is! Hopelijk snel goed nieuws voor jou en Lichtje, heel erg spannend hoor.
Ik vond de punctie meevallen alleen de laatste 3 waren erg pijnlijk. 13 zijn er weg gehaald vorige week. Ik had daarna wel 5 tot 6 dagen nog wat last vd buik en vooral met zitten. Laat je lekker verwennen en luister vooral naar je lichaam. Ik had een week lang bijna ook last met dingen doen mn werk bijvoorbeeld zodra ik over mn grens ging begon ik te zweten etc. Dus luister echt goed naar je lichaam meiden!
Hey lichtje Wij doen icsi/pgd omwille van een erfelijke aandoening bij mij. Met 50% kans dat ik dit doorgeef aan onze kinderen Dus op de 7 mooi doorgedeelde embryo's doen ze een test om de erfelijke aandoening uit te sluiten. Van de 7 waren er 4 gezond, er was 1tje niet verder doorgegroeid. Dus waren er 3 gezonde over. Er word maar 1 terug geplaatst. Dus hopelijk kunnen de andere 2 in de vriezer. Ik had nooit gedacht nog zoveel gezonde over te houden, want ik las allerlei verhalen van dames die geen gezonde embryo's hadden na de test. Een blasto is een embryo die al zo goed doorgedeeld is dat ze het aantal cellen niet meer kunnen tellen.
Sara succes vandaag meis! Isa, wat een fijn nieuws dat je een tp krijgt van een blasto Franceina, gefeliciteerd meis, nu lekker af tellen tot de eerste echo , spannend hoor! Manuela, wat balen zeg dat je zo veel pijn hebt gehad bij de punctie. Hopelijk knap je snel weer op.
Dansprinsesje, wat fijn te horen dat jullie cryo's hebben meis. Wat betreft je ongi klachten, dit kan idd al zo vroeg komen, maar zegt nog helemaal niets meis.
Anoniem, wel hoop blijven houden meis. De blauwe adres op en rondom de borsten herken ik niet van de utro, maar de utro kan erg gemeen zijn qua verschijnselen. Ik hoop dat t positief uitpakt
Imke, hoe is het met jou meis? Hier verwachtte ik gister mijn menstruatie, maar helaas heb ik t nog niet mogen spotten. Uitgangsecho blijft dus staan voor 2 maart. Nu hopen dat t nog snel komt...
Gisteren mijn tp gehad loveleymommy! Ik had nooit durven dromen dat er 3 zouden overblijven na de pgd test, en al zeker geen blasto. Er zijn wat traantjes gevloeid gisteren, maar dan wel van geluk.
Ooooh je bent al lekker aan t broeden meis, sorry dan heb ik niet goed gelezen! Ik kan me voorstellen dat je wat traantjes hebt gelaten meis. Succes in de wachtweken!
Ik heb gister wel half en half mee gelezen, maar had gister even niet de puf om te reageren... Erg druk geweest.
He ladies, de test was zoals verwacht negatief gisteren. Ik werd gebeld op het moment dat ik op het punt stond de stad in te gaan en 's avonds kwam er een vriendinnetje op bezoek, dus vandaar even geen berichtje van mij... Ik heb 8 cryo's, dus dat is geweldig nieuws, was alleen super teleurgesteld, want deze cyclus hebben ze geen plek meer om een terugplaatsing te doen. Dus moet weer een maand wachten. Ik heb gevraagd of ik in de 'verloren' maand dan een pipelle kan laten doen, daar word ik maandag over gebeld door een IVF arts. Weten jullie nog meer dingen waarop je getest kan worden? Stollingsonderzoek, schildklier en progesteron staan ook op mijn lijstje om na te vragen...
Dankjewel!! De punctie is inmiddels achter de rug. Ik kreeg een soort van cocktail aan medicatie in mijn bil gespoten, lig er nog van te spacen. Maar meiden ik vond de punctie echt meevallen, ik heb bijna niks gevoeld en ze heben wel 11 eitjes gevonden!!!
LEDEN: Arlet: 23 jaar / ICSI 1 Manuela123: 24 jaar / ICSI 1 Imke22: 25 jaar, ICSI 4 i.c.m. Micro Tese behandeling Dansprinsesje: 26 jaar/ ICSI 1 Amy1987: 27 jaar / IVF 1 (18 april 28 jaar) Anoniem26: 27 jaar / ICSI 1 (3 mei 28 jaar) Lichtje28: 30 / ICSI 1 Isa1: 30 jaar/ icsi/pgd 1 Lovelymommy84: 30 jaar / ICSI 1 (23 juni 31 jaar) Eline83: 31 jaar / IVF 1 Sara1983: 32 jaar / ICSI 1 Franceina: 33 jaar / ICSI 1 (26 april 34 jaar) Unicornbaby: 36 jaar / IVF 1 AFSPRAKEN: Lovelymommy84: 2/3 uitgangsecho Amy1987: 2 maart belafspraak IVF arts inzake pipelle NOD: Dansprinsesje : 03/03 Anoniem26: 5/3 testdatum Isa1: 6 of 7 / maart Lichtje28: 6 of 7 maart Lovelymommy84: .../03 Arlet: Manuela123: Imke22: Eline83: Sara1983: UnicornBaby: Amy1987: 26 maart ZWANGER: Franceina, 16-3 eerste echo
Amy, vervelend nieuws meis, had echt gehoopt dat het amders zou uit pakken voor jullie! En balen ook dat je deze ronde niet meer mee kan doen. Wat wel mooi is zijn jullie cryo's dat is echt een heel mooi aantal. Ik durf niet te zeggen wat voor onderzoeken er allemaal zijn maar daar weten vast de andere meiden wel wat van. Dikke knuffel meis