16 maart pas voor mijn gevoel ipv al! Haha ook dit wachten duurt lang voor we het eindelijk kunnen zien. Het gaat goed, wel wat misselijk, moe en gevoelige borsten. Maar niet erg ofzo en het is voor het goede doel. Ik mag wel met jullie mee blijven lezen toch? Ik ben zo begaan met jullie geworden dat ik graag blijf lezen hoe het met jullie gaat!
Goed nieuws sara! Amy, voor t geval dat zou je ook je vit. B12 kunnen laten prikken. Zijn ze hier in NL niet zo weg van, maar had t toch aangekaard. Aaaah Franceina, lief dat je me hebt gemist Van mij mag je hier gezellig mee blijven schrijven hoor
Tuurlijk blijf je bij ons Franceina! Wij willen ook weten hoe het met jou gaat! Oke thanks, LM, ik heb hem op het lijstje gezet!
Bedankt voor de uitleg! Dan mag je trots zijn want je hebt dan echt n mooie score. Wooowww wat een goede embryo. Bij mn dochter was de embryo 8 cellen.... ik hoop soooo dat je zwanger wordt.
Sara zo zie je maar weer. T verschilt per persoon. Ik heb nu nog last en pijn. Zelfs bloedingen. Mooie score meis. Wanneer bellen ze je op.
Sara wat goed en wat een mooi aantal! En wat fijn dat het je mee is gevallen verschilt denk ik echt per persoon het zit er weer op Lichtje ik ook zaterdag morgenochtend hoor ik hoelaat en hoeveel embryo's er geworden zijn. Francina lijkt me leuk als je mee blijft schrijven willen natuurlijk wel op de hoogte gehouden worden ☺️ Ik heb niet zon last meer gelukkig vandaag zelfs naar de huishoudbeurs geweest dus gaat top haha Amy wat rot voor je maar wat een hoop cryos hoop dat je gauw verder kunt Lichtje hoeveel embryo's heb je eigenlijk? Ik kwam thuis en zei tegen m'n man Hoe zou het met onze baby's gaan 😂 haha ben zo benieuwd morgen Veel liefs
Spannend Manuela en Lichtje!! Kunnen jullie ook niet wachten op de terugplaatsing? Ik mag zaterdagochtend bellen, dan hoor ik of er een terugplaatsing zondag is. Ik hoop het zo!! Ik heb wel echt veel buikpijn vandaag, zo zie je inderdaad weer dat het voor iedereen verschillend is. Franceina, gezellig dat je hier mee blijft kletsen!
Hier nog steeds niet ongesteld .. dinsdag laatste tablet gehad .. ik zit nu weer in de nacht, dus ik hoop maar dat mijn lichaam niet weer van slag raakt ! Naja .. het zal toch ooit moeten komen. Ik lees gauw terug hoor .. ☺ 😉 Liefs .. 🌸🍀
Ach Dansprinsesje... dat klinkt niet fijn meis... Even goed in de gaten houden, als t bij bruinverlies blijft, hoeft er nog niks aan de hand te zijn meis...
Ik ook had 7 eitjes en werd vanochtend gebeld zijn ook 7 embryo's geworden super blij alles gewoon gelukt Morgen tp om kwart over 2 Veel liefs
Imke wat balen zeg ! Hoop dat ie nou toch een x doorbreek Dansprinsesje kan nog ik heb nog hoop voor je xxxx