Hier ook game over ben ik bang. De blauwe aders komen waars toch van de utro. Heb getest dom ik weet het maar omo wit. Mn gevoel bleef al zeggen dat het niet gelukt was.
Ja maar hoorde dat veel ook mochten testen 14 dagen na punctie. Weet dan ben ik nog te vroeg. Maar vind het gewoon steeds zwaarder worden. Nu al meer dan 2 jr alleen maar negatieve testen. Ik weet dat ik positief moet blijven maar lukt me niet weer op te pakken.
Dansprinsesje en Anoniem, sterkte! Wij blijven voor jullie duimen, maar ik snap dat het lastig is hoop te houden na meerdere negatieve testen. Geef niet op hoor! Manuela en Lichtje, wat super! 7 embryo's wat een onwijs mooi resultaat! Ik ben benieuwd hoeveel embryo's er van onze 11 overblijven. Hoeveel follikels had jij Lichtje? Alvast veel succes morgen!!
Inderdaad mooi aantal Manuela123 en lichtje. Ook ik had 7 mooie embryo's. Geluksgetal hier ofzo? Haha 13 follikels uiteindelijk 11 eitjes en daarvan 9 bevrucht. Op dag 2 7 goed doorgedeeld en daar is 1 van terug geplaatst en de andere 6 kreeg ik laterop in de week van te horen dat ze goed waren doorgedeeld en alle 6 goedgekeurd waren voor invriezen. Hoop voor jullie dat dit ook zo mag lopen en dat er dus nog een paar mooie extra cryo's zijn in eerste behandeling. Sarah was ook wel erg vroeg met testen hoor. Dag 11 na punctie en 9 na tp. Dus veel te vroeg I know! Hoe kregen jullie de moed weer terug na dip in laatste wachtweek?
Ik ben een slecht voorbeeld Anoniem... Gelukkig is het bijna weekend! De dagen vlogen bij mij in het weekend altijd super snel voorbij! Heb je veel afleiding met je werk? Ik werk op kantoor, dus gedachte gaan juist snel naar het traject...
Niet bij iedereen is de ovitrelle of pregnyl na 10 dgn al uit het systeem, dat moet je niet vergeten. Anoniem, je kunt idd nog te vroeg zijn met testen meis. Nog eventjes geduld hebben lieverd. Zorg voor veel afleiding, dat hielp mij altijd enorm.
Volgens de berekeningen bij de pregnyl zou het per dag ong. moeten halveren, (zo even uit mn hoofd) maar dat zijn berekeningen, elk lichaam werkt anders, t ene lichaam voert alles sneller af als t andere...
Lichtje dat klopt bij mij is ie ook al wel uit mn lichaam maar sommigen testen pas later positief. En inderdaad net als lovemommy zegt het geld niet voor iedereen. Dankjewel amy en lovemommy voor jullie ontzettend lieve woorden! Veel afleiding op het werk zelf wel werk in de zorg dus continue wel druk in de weer. Alleen zoals gisteren was ik de hele dag vrij en dan gaan je gedachten helaas alle kanten op. Nu vanmorgen ook vrij en moet om 18.00u weer beginnen tot 23.15u dus dan gelukkig weer genoeg afleiding. Morgen staat er niks op de planning maar wel samen met ML gelukkig en zondag ga ik naar de huishoudbeurs met een groep van 9 vrouwen dus dan wel genoeg afleiding denk ik. En dan de maandag, dinsdag en woensdag alleen ochtend dienst dus denk dat ik maar ff bij mensen op de koffie ga ofzo! Op maandag is ML gelukkig vaak ook nie laat en woensdag ook niet maar de dinsdag wel.
Leuk lijkt me dat ook hoor, in de zorg! Lekker met andere bezig en niet zo met jezelf! Wij zijn gisteren naar de motorbeurs geweest. Ik ben op zoek naar een nieuw leer pak, helaas niet geslaagd.. Straks nog maar even kijken bij een motorzaak hier in de buurt... Stiekem hoop ik dat mijn motortje dit jaar lekker in de garage blijft staan, want dat zou dan betekenen dat ik zwanger ben! Maar goed, voor zolang dat niet het geval is, ga ik zodra de temperatuur stijgt boven een graadje of 14 weer lekker de weg op!!! Echt wel zin in!!!! Je mag woensdagochtend bij mij op de koffie, dan ben ik ook vrij, hihi...
Lichtje, mooie score, succes morgen met je TP! Manuele, ook een mooie score, wat goed dat ze allemaal door zijn zeg! Succes morgen met je TP! Sara, Hopelijk een positief telefoontje morgen zodat je zondag de TP krijgt. Imke, nog steeds niet dat schiet niet echt op, heb je alweer contact gehad met ZH? Heb je er vaker last van dat het weg blijft? Dansprinsesje, hopelijk blijft het bij wat bruinbloed en is het de innesting. Anoniem, het kan nog alle kanten op meis, je hebt nog een week tot je testdag. Ik snap je gevoel alleen maar negatieve testen maar ooit zit er echt een positieve test tussen meis. Probeer je dagen lekker vol te plannen met leuke dingen, dan gaan de dagen snel voorbij hopelijk. Lovelymommy, volgende week je uitgangsecho toch? eindelijk gaat het echt beginnen voor je.
LEDEN: Arlet: 23 jaar / ICSI 1 Manuela123: 24 jaar / ICSI 1 Imke22: 25 jaar, ICSI 4 i.c.m. Micro Tese behandeling Dansprinsesje: 26 jaar/ ICSI 1 Amy1987: 27 jaar / IVF 1 (18 april 28 jaar) Anoniem26: 27 jaar / ICSI 1 (3 mei 28 jaar) Lichtje28: 30 / ICSI 1 Isa1: 30 jaar/ icsi/pgd 1 Lovelymommy84: 30 jaar / ICSI 1 (23 juni 31 jaar) Eline83: 31 jaar / IVF 1 Sara1983: 32 jaar / ICSI 1 Franceina: 33 jaar / ICSI 1 (26 april 34 jaar) Unicornbaby: 36 jaar / IVF 1 AFSPRAKEN: Lichtje: 28/2 TP! Manuela: 28/2 TP! Sara: 1/3 TP (bij goed bericht) Lovelymommy84: 2/3 uitgangsecho Amy1987: 2 maart belafspraak IVF arts inzake pipelle NOD: Dansprinsesje : 03/03 Anoniem26: 5/3 testdatum Isa1: 6 of 7 / maart Lichtje28: 6 of 7 maart Lovelymommy84: .../03 Arlet: Manuela123: Imke22: Eline83: Sara1983: UnicornBaby: Amy1987: 26 maart ZWANGER: Franceina, 16-3 eerste echo
Ik heb het lijstje weer even bijgewerkt. Mocht er iets niet kloppen, vul gerust aan! Lichtje en Manuela, heel veel geluk voor morgen!! Sara, spannende dag morgen!! En jij ook alvast heel veel geluk voor zondag! Imke, super balen zeg, dat het nog steeds er niet is... Hoe kan het hé? Dansprinsesje, inderdaad, wat Franceina zegt, hopelijk is het de innesteling! Lovelymommy, bijna maandag!! Eindelijk van start! Franceina, hebben jullie de zwangerschap al bekend gemaakt bij jullie naasten? Of wachten jullie er nog even mee tot de echo? __________________
Jullie zijn schatjes. Ik hoop het ook maar ik reken er niet op. Daarnet ook blanco test. Maja we laten het kopje niet hangen hoor. Heb al naar fertiliteit gebeld en als het mislukt is mogen we meteen voor eskimotje gaan.
Hey Amy, Nee we wachten nog even, mss na de echo en mss wel pas op mijn verjaardag dan zijn we 12 weken en hebben we iedereen bij elkaar. het ergste is dat iedereen op de hoogte was van ons traject en ik iedereen voorgelogen heb dat het niet gelukt is. Mijn vriend zit in het buitenland nog anderhalve week, en het is wel zo leuk om het samen te vertellen. Ik heb het alleen aan mijn vriendin verteld die ook bezig is, ze had vandaag bloedtest van haar ICSI cryo em deze was negatief, terwijl ze niet ongesteld is geworden nog. Wanneer kunnen jullie weer een tp krijgen? Ik hoop ook dat je je motorpak in de kast kan laten hangen, dat zou mooi zijn. Ik ga lekker het weekend naar mijn broer, vind het wel lastig dat ik het hem nog niet kan zeggen hoor!
Nou gisteravond bruinverlies .. Hopelijk breekt het vandaag door ! EINDELIJK !! Zo eerst maar eens lekker op bed !
Ja lastig is dat hè .. je wilt iedereen wel vertellen dat je gestart bent etc. maar het nadeel is dat je zit met de testdatum. En al helemaal als de test positief is en je de 3 maanden door moet komen. Ik herken dat .. ik neem mij iedere x voor niet teveel in te lichten, maar onbewust gebeurt het wel ... Ik vind het flink van je hoor dat je je stil kan houden. Veel plezier dit weekend. 😊