Dat klinkt goed, hooelijk zet het dan nu toch ook eindelijk echt goed door meis. Ik heb gister mn menstruatie gekregen, dus mn uitgangs echo blijft gewoon staan voor 2 maart. Ben benieuwd!
Fijn Lovelymommy, eindelijk weer van start!! En Imke, je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg! Hopelijk breekt je menstruatie snel door. Ik heb morgen mijn terugplaatsing. Ontzettend spannend!!!
Ik zit zelf pas in mijn eerste poging, dus heb er geen ervaring mee. Maar ik lees vaak dat het ook door de inbrenghuls kan komen. Probeer je niet al teveel zorgen te maken (snap dat dat heel lastig is) en hou hoop! Sterkte meid!!
Sara spannend!!! Anoniem heb geen inbrenghuls. Maar kan ook na punctie. Ik ben namelijk gaan bloeden na punctie
Oké dus zou nu ook door innestelen kunnen bedoel je lichtje? Maar ik had dit na iui ook na seks. Vaak vanaf halve week voor verwachte menstruatie vandaar mn beredenering. Zit nu op 10 dagen na tp en 12 na punctie
Nee dan kan t geen innesteling meer zijn of tp. Ooh hoop t niet dat de menstruatie op komst is. Ik zou testen hoor