Oh Imke, wat vervelend zeg. Om wanhopig van te worden. Ik ben vandaag weer ongesteld geworden, terwijl ik pas op 3 weken en 4 dagen zit. Heb ik nog nooit gehad zo vroeg. Komt dat misschien door de punctie of de hormonen?
Imke, lieverd toch! Wat ontzettend balen zeg! Kun je niet vragen of ze even willen kijken met een echo? Aan de evt. dikte van je bms kunnen ze zien of t er aan komt of niet. Tevens mss een optie om je bloed te laten prikken op diverse hormoonwaardes? Eline, dit kan idd komen door de hormonen, is niet iets om je zorgen over te maken meis. Hier zo lekker douchen en dan naar bed. Op naar de uitgangsecho morgen ochtend. Heb de afspraak om 10.00 uur staan. Ben benieuwd. Heb vandaag even zitten rekenen, maar doordat ik nu vrij laat mn menstruatie kreeg en dus ook vrij laat mn uitgangs echo krijg heb ik wss te weinig deca in huis, dus ik moet niet vergeten om er morgen even een paar bij te vragen.
Manuela, lichtje en Sara, Succes in de wachtweken meiden. Anoniem, balen zeg, sterkte Dansprinsesje hoe gaat het met jou? Heeft het doorgezet of is er nog hoop? Lovelymommy, Succes vandaag! Eindelijk. Imke, nee zeg het begint nu echt wel vervelend te worden, hoe lang ben je nu totaal al aan het wachten zeker 4 weken. Misschien moet je toch nog maar eens bellen met het ziekenhuis. Knuffel meis
Ik hou me gewoon aan de Testdatum dat is vrijdag de 13e Ik heb geen zin in tuurstreepjes heb ik al 2 jaar gehad ik wacht op de knaller!! Sara ik krijg geen bloedtest ik moet gewoon thuis testen en moet de uitslag doorgeven ik heb 08-04 een afspraak staan voor of een echo of een gesprek hoe verder de volgende poging dus ☺️ Imke wat klote zeg Belletje naar het ziekenhuis duurt wel erg lang Anoniem wat kut ik denk aan je Knuffel 😘
Nou ik heb vanmorgen al contact gehad. Woensdag moet ik ongesteld zijn en anders heen voor een echo. Pfff .. Streekziekenhuis doet geen echo's meer, umcg gebeld en nu is het afwachten of ik de echo daar mag laten doen. Dat moet vanmiddag besproken worden in het overleg en anders wordt het maar een ritje Dusseldorf, is ook niet anders ..
Je hebt gelijk hoor ! Op naar 2 dikke vette strepen ! Whoppa .. Hoe voel je je dan? Belletje naar het ziekenhuis duurt wel erg lang ? Wat bedoel je daarmee ? Ik heb niet eerder gebeld, omdat er in de bijsluiter staat dat het 3 tot 7 dagen duurt voordat je ongesteld wordt, morgen is het een week geleden dat ik het tabletje geslikt heb .. 3n daar komt bij dat het weekend was.
En hoe was je echo ?? Kun je starten met de stimulatie ?? Succes hoor ... 🍀🍀🍀😘
Dames de wachtbankje is super moeilijk. Ik kijk elke keer naar de tijd... net of t wat uitmaakt! Pfff. Manuela mijn testdatum zou ook 13 maart moeten zijn. Heb jij eerder icsi gehad??? Dames zet een kruik bij jullie voeten. Heeft de accupunturist mij geadviseerd. Hoe voelen jullie je??? Ik heb problemen met stoelgang en een opgezete buik
Vind het nu ook al moeilijk :-/ haha best erg na 1 dag! Hoorde dat de eerste wachtweken redelijk ok zou zijn, nou ben benieuwd dan naar volgende week Ik voel me wel ok, beetje pijn aan mijn eierstok, maar kan nog door de punctie komen.
Jeetje wat een gedoetje voor een echo zeg. Vind t echt klote voor je meis, dat t gewoon niet loopt zoals je verwacht en zoals t hoort. Hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt, want dit sloopt je ook volgens mij. Ik heb vanmorgen de uitgangs echo gehad. Alles zag er mooi en rustig uit. A.s vrijdag ga ik beginnen met de gonal-f. En k ga 150 spuiten. Vrijdag de 13de heb ik fm1. Als blijkt dat ik net zo reageer als de vorige pogingen moet ik die dag gelijk bloed prikken en wordt de punctie ingepland. Die zal dan nog in dat weekend zijn of er net na. Ben erg benieuwd.
Tweede week is echt killing. Ga leuke dingen doen, dan vliegen de dagen voorbij. Acupunctuur heb ik bij mijn derde poging ondergaan. Maar 2 rijpe eicellen, had nog nooit zo'n lage score gehad. Het kan best toeval geweest zijn hoor .. ik ontspande er wel goed van.
Inderdaad, raak nu aardig gefrustreerd en wil duidelijkheid. Ik wil graag starten. Maar ja .. we gaan ervanuit dat het goed komt en dat die echo woensdag helemaal niet nodig is. Super dat je mag starten !! Dan ben jij snel te stimuleren zeg , is ook wel fijn. Heel veel succes meis ..
Kan me heel goed voorstellen dat je nu gefrustreerd raakt hoor. Idd je moet er wel vanuit gaan dat t goed komt hoor! T is alleen erg lastig niet te weten wanneer. Ik blijk idd aardig goed te reageren op de stimulatie. Eerste poging 8 dgn gestimuleert en de tweede poging 10 dgn. Vanmorgen dus nog even samen met de arts na gekeken. Ben wel erg benieuwd hoe het nu gaat, ben natuurlijk wel weer een paar jaartjes ouder geworden en mn lichaam is er ook niet jonger op geworden
Hey dames. Ik had vanmorgen bn dus nu is het afwachten tot ze bellen. Al weet ik dat het slecht nieuws ga zijn, ik kijk niet uit naar het "u bent niet zwanger mevrouw"-zinneke en ik zit nog op men werk ook
Hi ladies, hoe is het met iedereen? Franceina, nog 2 weekjes!! Spannende dag!! Ook voor ons trouwens, we gaan dan geregistreerd partnerschap doen! Ik heb gisteren een mini vrijgezellenavondje gehad. Lekker sushi gegeten met vriendinnen! Super leuk geweest!! Had dat echt niet verwacht! Hoe was het bij je broer van het weekend? Heb je je niet versproken? Wij moeten voor een nieuwe terugplaatsing een cyclus wachten helaas... Dit omdat het zo druk is in het ziekenhuis... Echt balen!! Lovelymommy, yeaahhhh, eindelijk van start!! Heel veel succes!!!! Pipelle doen ze alleen als daar aanleiding voor is, dus helaas, ze willen het bij mij niet doen... Ik heb morgen een telefonisch overleg met mijn huisarts. Ik wil een doorverwijzing vragen naar het Amstelland ziekenhuis, want daar doen ze het wel!! Lichtje, hoe gaat het met je? Mooi hoor, 6 bevruchtingen!! Anoniem en Dansprinsesje, wat super erg dat het toch mis is gegaan! Hele dikke digiknuff!! We gaan voor de cryo's!!! Mogen jullie meteen door volgende maand? Anoniem, dat stolsel herken ik... Heb er echt heel gebiologeerd naar gekeken, had zoiets nog nooit gezien... Het leek wel een soort vliesje... Super apart! Had er een soort moeite mee om het door te spoelen... Dansprinsesje, succes vandaag! Ik denk aan je! Zou je weg kunnen van je werk, mocht je je rot voelen? Manuela, hoe is het met jou? 7 bevruchtingen, klinkt ook prachtig! Jij zou dus ook een cyclus moeten wachten, al zou deze niet lukken? Gaan we niet vanuit he!! Sara, met jou ook alles goed? Ik drink niet, rook niet en eet geen rood vlees na de terugplaatsing. Gedraag me eigenlijk als een zwangere vrouw... Afgelopen weekend een fles wijn leeggedronken en helaas toch ook weer naar de sigaretten gegrepen... Ik kap er nu meteen weer mee! Super slecht!! Misschien een manier van verwerken... Ik weet het ook niet... Imke, wat super frustie dat het er nog steeds niet is! Ja, ik was in Utrecht op de motorbeurs. In welke stand stond je broer? Dat moeten 4 gruwelijk drukke dag zijn geweest voor hem!! Hopelijk ben je voor woensdag ongesteld!!! Eline, ik denk ook dat het daardoor komt... Bij mij hield de utrogestan alles tegen... Dus heb geen vergelijkingsmateriaal voor je... Hoe gaat het met je?