Heel spannend Isa!! Het klinkt allemaal heel erg goed, succes meid! Ik heb sinds vanmiddag menstruatiekramp in mijn buik, ben bang dat het niet goed zit. Weten jullie of de utrogestan mijn menstruatie helemaal tegenhoudt of kan het er wel doorheen komen?
Ik was er deze week nochtans niet gerust in met dat bloedverlies, maar was maar een dag of 2 en helderrood en geen slijm, dus ik heb nog hoop. Zowel tussen tijds bloedverlies als uitblijven van de maanstonden zijn bijwerkingen van de utro
Hey meis ! Wat vervelend hè dat ellendige wachten. Sterkte. En zeker kan de utrogestan je menstruatie tegen houden . Hier gaat het spuiten prima ! Elke 12 uur een spuit en vanaf woensdag 3 spuitjes per dag ! Totaal geen hinder van. LB Hoe is het met jou meis ? Isa : spannend hoor, je noemt wel symptomen. Durf je al te testen of ?
Hoeveel meer bevestiging wil je hebben ? De testjes lopen mooi op. Verdubbeld HCG zich elke 2 dagen? Je kunt dan maandag nog een restje wagen. Maar ik zal alvast gaan beginnen met genieten van deze prille zwangerschap hoor !
@ imke, nog niet zelf getest. morgenavond bloedprik, maandag namiddag weet ik de uitslag. Zo lang hou ik het wel nog uit.
Wat knap van je dat je op je bloed uitslag wacht ! Ikzelf was voor een restje gegaan denk ik! Sterkte deze 2 laatste dagen !
Tuurlijk snap ik dat je voorzichtig bent, zal bij mij niet anders zijn. Alleen een test zegt genoeg toch ? Wij weten niet meer als jij ? 😉
LB? Hihihi bedoel je daar UB mee of LM? Mocht de vraag aan mij zijn; hier gaat t goed hoor T enige waar ik last van heb is van mn rug, maar dat komt gelukkig niet van de spuiten. Ik ben in november geopereerd aan mn schouder. (K heb nog een goeie 4 á5 maanden revalidatie nodig) En sindskort blijk ik weer op mn schouder te liggen tijdens mn slaap, maar blijkbaar lig ik op de een of andere manier zo krom, dat mn rug er zeer van gaat doen tsjaaa kleinigheidje Manlief heeft me gister even goed afgebeuld, en vanavond mag ie mn spiertjes weer even afbeulen. K kwam vanmorgen goed mn bed uit maar nu t eind van de dag vordert voel ik t weer opkomen
LM ... sorry. Whaha ... oververmoeid, een werkweek van 56 uur. Oh wat vervelend dat je daar last van hebt .. Beterschap ! 🌸
Isa, so de knetters wat een gouden geduld heb je dan zeg... ik zou echt niet zo lang kunnen en willen wachten Knap van je hoor.
Dank je wel Pfff zware week achter de rug dus. Ik doe t je niet meer na hoor Ik heb heel lang 80 uur in de week gemaakt, maar ben daarna geheel gestopt met werken. En thuisblijf moeder geworden. Jij dus vanaf woensdag een derde spuit erbij? Wat ga je er dan bij spuiten? Of is dat n extra dosis?
Oh ik vind het wel lekker hoor ! Nu kan het nog, straks hoop ik voor een klein mensje te mogen zorgen .. Dan komt waarschijnlijk de Cetrotide erbij, die legt de boel een beetje plat zeg maar. Welterusten lady's !
Watvoor werk heb jij altijd gedaan ? 80 uur is wel heel veel joh. Wat fijn dat je nu lekker thuis voor de kindertjes kan zorgen !