Jaa het verschilt echt per persoon maar ik zou het dus zo nog een keer doen. Ik moet dinsdagochtend bellen
Ja Lichtje het is idd duidelijk. Ben vanmiddag lekker met dochtertje lief naar de voorstelling van Zandkasteel geweest en nu lekker bij familie verjaardag van schoonzus vieren maar ben opeens heel erg zenuwachtig... het komt steeds dichterbij
Probeer zoveel mogelijk te ontspannen! Wij hebben t ook allemaal overleefd. Gezellie. Sara wat n mooie naam heeft je dochter. Heb m nooit gehoord!
Hihihi kan ik me heel goed voorstellen hoor. Ik heb al behoorlijke last van mn eierstokken. Stond vnv zelfs op t punt om paracetamol in te nemen... en dat is niet echt iets voor mij
Succes Sara87, Lovelymommy, das minder, wel even in de gaten houden hoor! wanneer moet je weer voor een echo?
Succes Sara87! Ik was ontzettend zenuwachtig en bang van te voren, maar in mijn geval viel het onwijs mee! Probeer je over te geven aan de medicatie, dat schijnt te helpen.
A.s. vrijdag fm1. K moet t lijstje nog even opzoeken en bij werken... had ik nog niet gedaan volgens mij Ik kijk even aan hoe het vandaag en morgen gaat en anders ga k even bellen. T is wel normaal dat ik ze voel, heb gevoelige eierstokken, maar weet niet hoe ik reageer op de gonal, ondanks dat het t zelfde zou zijn als de puregon.