Vandaag toch maar geprobeerd de fert. arts e pakken te krijgen... Eierstokken doen volgens mij iets te goed hun best. Heb echt goed zeer der van...
Maar dames had op t eind wel n goed gevoel vooral omdat mij verteld dat ik niet zomaar n positieve test had. Ik moet wel wat bekennen!! Ik heb meer dan icsi gedaan. Ik deel t strax met jullie en hoop natuurlijk dat jullie allemaal zwanger worden.
Dames wat ik heb gedaan: Elke dag 20 ml floradix: hierin zitten alle vitamines in die wij nodig hebben o.a. b6, b12 en d. Daarnaast ben ik naar een accupunturist geweest. 2x voor de punctie. De dag van de tp moest ik binnen 24 uur bij de accupunturist zijn omdat ze bepaalde punten in je lichaam gaat aanprikken zodat de innesteling zal plaats vinden. Drink nog steeds floradix dagelijks. Na de tp heb ik een kruik bij mn voeten gezet (zodat de baarmoeder warm wordt en t eitje zich innestelt)
Heb je ze inmiddels al gesproken? Wat rot dat je z'n zeer hebt, lijkt me inderdaad iets om toch even een echo voor te laten maken.
Gefeliciteerd! Je wist het eigenlijk al maar nu heb je je bevestiging! Fijn hoor! Nu onze clubmeiden hier allemaal nog!