Hey lichtje, proficiat met je zwangerschap !! Hadden ze van het zh aangeraden om accupuntuur te doen of extra vitaminen te nemen? Ik neem enkel foliumzuur.
Dag Isa, nee accupuntuur wordt niet erkend. Maar bij mn dochter was alles steeds goed en vroeg mij af waar t aan lag. Dus las op internet dat meerdere zwanger werden met accupuntuur. Ik ging op zoek naar een accupunturist. T eerste wat ze zei is je hebt vitamine b6, b12 en d tekort en dat is n belemmering voor je kinderwens. Ze zei ga naar de ziekenhuis en vraag n bloedtest aan. N ja hoor ik ging bloedprikken en vitaminetekort b6 b12 en vitamine d. Ze zei je moet floradix kopen en dagelijks 20 ml. Vervolgens zij ze je stresst veel we moeten je lichaam ontsnappej en toen ook binnen 24 uur na tp bij haar langs. Beide keren zwanger gelukkig. Bij de cryo geen accupuntuur gedaan en floradix ingenomen en mislukt.
Bagger zh hier hoor. Niemand te pakken kunnen krijgen. Morgen ochtend vroeg uit bed en dan maar weer t zh stalken
Of ze namen niet op, of ze waren in gesprek... bereikbaarheid hier van de fert. poli is echt drama hoor... morgen nog maar n poging wagen en anders ga ik er gewoon geen en val ik lekker binnen
Lovelymom vlak voor de punctie had ik heel veel pijn bij mn eierstokken maar dat kan komen door de folikels.
Gefeliciteerd lichtje lekker genieten! Ik nog niet getest ik probeer te wachten tot vrijdag Heb heel veel last van de hormonen Ik ga van negatief uit en probeer er iets positiefs van te maken dat ik dan toch weer carpaccio mag en een wijntje en onder de zonnebank slaat natuurlijk nergens op maar ik moet wat! Wil geen verdriet meer!
Klopt Lichtje, Daar komt die pijn ook van. Ik heb vaker icsi gehad maar de pijn die ik nu heb is erger als de vorige 2 pogingen. Daarbij reageer ik heel snel en vlot op de stimulatie. Vorige pogingen rond de 20-22 follikels (met 8 dgn stimuleren). Maar ik heb erg gevoelige eierstokken en ben erg gevoelig voor cystes.... daarom wil ik eigenlijk even dat ze gaan kijken. Het is normaal om tijdens de stimulatie je eierstokken te voelen, maar dit voelt niet goed. Het doet echt zeer, zelfs zitten is pijnlijk.
Lovelymommy, wat super vervelend dat je zoveel pijn hebt! En nog stommer dat je de poli niet te pakken krijgt! Lichtje, ontzettend gefeliciteerd!! En bedankt in het delen van je geheim!! kun je misschien een foto plaatsen van dat drankje? Ik heb op internet gekeken, maar ze hebben meerdere soorten, heb ik het idee...
Amy, vanaf de tp sokken aan in bed Warme voeten zou een warme baarmoeder betekenen Wat betreft de pijn... we gaan gewoon door maar wil wel zeker weten dat er geen cystes etc zitten.
Hey meid, spannend he, ik wacht ook tot vrijdag! Ik heb sinds vandaag erg last van menstruatiepijn in mijn buik, ben echt bang dat ik ongesteld wordt. Maar probeer ook positief te blijven, hoe lastig ook! Succes met de laatste dagen wachten!!
Dank je wel. Amy. Ja hoor kijk de foto. Ja er zijn meerdere. Je moet vloeibaar hebben. T is bij kruidvat te koop.
Vraagje, hoeveel dagen na het stoppen met de utrogestan krijg je ongeveer je maandstonden? Ik heb maandagochtend de laatste "genomen ".