Isa... idd een 3 tot 7 dgn na de laatste utro kan de menstruatie door komen. Blijft ie weg kunnen ze iets voorschrijven. Ik heb eindelijk iemand te pakken gehad en ga zo naar t zh voor n meting. Ze vond ook dat k veel was aangekomen. Vorige behandelingen 5 kg. En nu weer 5 kg plus in de laatste week 2 kilo erbij. Dus 7 kg in totaal. Ben benieuwd...
fijn dat je een afspraak hebt meid! Ik hoop dat alles goed gaat. Je bent inderdaad dan wel veel aangekomen zeg, snap dat je je daar zorgen om maakt. Heel veel succes vanmiddag!
Pff wat is dit spannend zeg!! Heb sinds twee dagen last van menstruatiepijn, maar gelukkig nog geen bloed gezien. Maar dit zegt natuurlijk helemaal niks :-s Manuela, red je het nog een beetje met het wachten?
Net de echo gehad. Ze heeft uitgebreid naar mn keizersnede litteken gekeken omdat daar nog wel eens een open holte wil zitten en dat mag niet met de tp. Ivm extra hoog risico op bbz. Maar alles was mooi dicht en genezen. Rechter eierstok gaat achteruit. Maar dat idee had ik zelf al. Rechts zaten nu 3 follikels van 2 van 11mm en één 10mm en nog een zooitje hele kleintjes. Links zaten er 10. Kleinste daarvan was 16mm grootste 18. ik had mn favo arts zelf en aangegeven door haar verstrooitheid tijdens de uitgangsecho een dag eerder te zijn begonnen. Maar dat was geen probleem. Ik blijk nu nog sneller te gaan dan icsi 1. Ze hebben geen vocht gevonden, (wat een goed teken was voor nu) maar ze is wel bang voor overstimulatie. K moet rustig aan doen en extra veel gaan drinken. Bms was trouwens 8.5 Moet gewoon door gaan met de 150 gonal. Vrijdag ochtend vroeg bloedprikken. Daarna de echo en dan wordt de punctie afgesproken. Wordt toch zondag of maandag. In ieder geval niet later Lichtje, geen idee waarom ik zoveel aan kom. Toen ze dit hoorde dacht ze aan lekkend vocht, maar dat was nu niet te zien en dus voor nu een goed teken. Van t eten o.i.d. kan t ook eigenlijk niet zijn, ik eets niets anders dan normaal. T enige wat ik wel doe is er op letten dat ik gezond eet...
Spannend zeg! En idd de menstruatiepijn hoeft niks te zeggen. Nog even doorbijten meis. Hopelijk heb je nog even genoeg afleiding
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Mooie aantal LM. T kan toch door de hormonen komen dat je aankomt. Spannend... bijna de punctie. Ik zal voor je duimen.
Lichtje, je kunt idd aankomen door de hormonen, maar blijkbaar was dit toch wel iets te veel van het goede En eigenlijk kom je niet zo 1.2.3 aan van de hormonen, maar ga je meer eten en snaaien door de hormonen waarvan je dan aankomt... althans, dat lijkt mij t meest logische.
LM wat goed dat je geweest bent, doe rustig aan en echt flink gaan drinken, helpt echt. Succes meis. Hi ! Wij zijn weer terug. Moet vrijdag weer heen. Mag vanavond geen menopur spuiten, wel Cetrotide. Morgen 100 ie Puregon en 75 ie menopur en Cetrotide. Vrijdagochtend niks spuiten, eerst echo. Genoeg activiteit gezien , zeker 6 grotere follikels en nog wat kleinere.
Ik ga mn best doen meis Wij lopen gelijk op Ik mag ook vrijdag weer voor n echo. Wat is de reden dat je vnv geen menopur mag spuiten als ik vragen mag?
Ik ga te snel ... Ze zijn bang dat de follikels te snel groeien en daardoor de eicellen zich te langzaam kunnen ontwikkelen. Vind ik wel leuk hoor, gelijk op ! 😘
Ooooh jeejte das ook wat... eerst te traag dan te snel... ach ja zo maak je vanalles wat mee he? Ik had begrepen van de menopur dat die goed is voor de kwaliteit van de eitjes. Dacht dat het daar mss aan lag. Wij zijn vanmiddag even met de auto en de kids weggeweest im mujn schoonmoeder even te helpen. Nu weer lekker thuis. Oudste en mijn man zijn bij zijn moeder. De jongste ligt nu lekker op bed en de middelste op de 'slaap' stoel en ik lig plat op de bank. Samen naar Nickelodeon kijken :-D Drinken gaat redelijk gelukkig, al is t niks voor mij om zoveel te drinken. Maar wat moet dat moet.
Haha...ik ben in alle rust aan het wachten Hoop dat de tijd dan sneller gaat! Hoe is t met jou Lovelymommy?