Hoi Manuela, Ik spuit Gonal F 150ie, het enigste waar ik last van had was moe en hoofdpijn. De hoofdpijn zou komen van de decapeptyl zei de arts tegen mij. Denk niet dat je een "Monster" gaat worden hoor. Nu maar snel ongesteld worden dan kunnen jullie beginnen!
Haha gelukkig Ik heb een vriendin die ivf heb gehad (en nu een prachtige zoon heeft) Maar als ik naar haar luister hoe zwaar het allemaal wel niet is en dat die hormonen zo zwaar zijn terwijl ik juist heel positief ben en echt een goed gevoel heb dat alles goed zal gaan maar door die verhalen word ik weer zo down maar dan lees ik hier wat dingetjes terug dan voel ik me weer opgewekt! Thanks lady's xxx
Eline toppie👍👍👍👍 Mag ik vragen waarom je vrijdag pas moet prikken ? Ik moet namelijk cyclusdag 1 meteen prikken met decapeptyl of is dat bij iedereen gewoon verschillend? Liefs
Wat een fijne en goede berichten weer hier. Manuela, het verschilt echt enorm met hoe iedereen reageert op de hormonen. En zelfs per behandeling kan dat nog enorm verschillen. En ik denk ook wel dat t een beetje aan je zelf ligt hoe je er zelf in staat en in gaat...
meiden, Ik hoop me bij jullie aan te mogen sluiten. Wij hebben inmiddels meer dan 2 jaar lang een kinderwens en lopen sinds december 2013 in het ziekenhuis. Ik blijk pcos te hebben en ML slecht zaad. Eerst iui's geprobeerd en geen 1 gelukt en de zaadkwaliteit bleef laag schommelt na bewerken tussen de 100.000 en 1 miljoen. Laatste iui was het 500.000 en toen uiteindelijk de keuze maar gemaakt om over te gaan op icsi. Hiermee zijn we gestart in december 2014. Eerste 6 weken de pil geslikt en vanaf 17 januari begonnen met decapeptyl spuiten en sinds 29 januari de menopur 112.5 EH erbij. Deze menopur wat laag gestart ivm pcos en meer kans op overstimulatie. Deze zenuwen komen hier inmiddels flink door. Vanmorgen eerste FM gehad op dag 7 van stimulatie fase. 16 follikels ter grote van 10 a 11mm. In eerste instantie was ik super blij maar nu ben ik enorm bang dat er nog meer bijkomen en dat ik dan de behandeling moet afkappen ivm overstimulatie. Vrijdag 2e FM. Weet iemand of er vaak nog meer bij komt? Mochten jullie nog iets willen weten vraag gerust! Hoop ook hier wat steun te kunnen vinden als een ieder het oke vind dat ik me bij de groep voeg? Digitale knuffel voor iedereen.
Welkom anoniem Gezellig dat je mee komt kletsen Ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag heb geeeeeeeen idee ik hoop voor je van niet maar snap je angst zou zo zonde zijn maar blijf positief👍 Heel erg veel succes
Welkom Anoniem, Ik weet niet precies wanneer ze met ivf/icsi bij pcos een evt behandeling staken, maar volgens mij valt t wel mee hoor. Mochten ze nu bijv bij je 2de fm enorm veel kleine follikeltjes zien die er bij gekomen zijn, en er echt dreigende overstimulatie is dan zullen ze het gaan staken, maar mocht je nu die 16 follikels houden en die groeien door denk ik dat er weinig aan de hand is hoor.
Hallo Anoniem, welkom, Ik kan je niet helpen met je vraag, ( nog ) geen ervaring mee. Ik wens je wel veel succes en dat het allemaal goed komt.
Welkom anoniem! Ik heb zelf ook geen antwoord op je vraag, maar leuk dat je met ons mee komt kletsen. Je loopt een weekje voor op mij, spannend allemaal he. Veel succes!!
haha manuela van de utrogestan word ik wel vervelend.. vrij snel op m'n teentjes getrapt en erg emotioneel. Zie ook alles als een aanval op mij zucht! Doe mij maar Gonal dan haha Anoniem; welkom! Vandaag gebeld naar de kliniek, kon het niet laten... maar alle 3 de bevruchte eicellen doen het nog dus ben erg blij.. morgen de tp, super zenuwachtig....
Unicornbaby haha o help ik ben al een emotionele trut van nature ik ben een echte jankerd🙈 Haha komt vast goed☺️ Waaaauw wat spannend!!!! Heel veel succes👍👍👍👍👍👍👍 Wat vinden jullie trouwens een fijne vaste tijd om te prikken ik dacht doe het na m'n avondeten maar ik ga nogal is uiteten dus is misschien niet heel handig xx