IVF start januari 2015 / punctie februari 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Amy1987, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Laat ik ook zeker doen. T eten voor vnv is lekker makkelijk. Had gister al t een en ander klaar gemaakt. Kan straks gewoon simpel in de oven en klaar is ikke :D dus vandaag echt n mega rustig dagje.

Kids zijn erg behulpzaam. Ze weten niet precies waarvoor we naar t zh moesten. Heb ze lichtelijk verteld dat k n kleine operatie kreeg aan mn buik. Mn dochter (10) vroeg al, mam lrijg je dan een baby? Uhhg hoe kom je daar zo bij? Nou zegt ze Jay kwam ook met een operatie uit je buik... hahaha de lieverd.
    Toen heb ik er maar van gemaakt dat als we ooit nog een kindje mogen krijgen deze operatie wel nodig was. En dat er nu dus geen baby uit kwam :)

2. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ja ben er wel trots op :D had zelf ergens gedacht dat ze er maar een stuk of 6 a 7 zouden vinden. Dit omdat de stimulatie zo snel ging en ik t idee had dat de eicellen dan mss niet rijp genoeg zouden zijn. Maar nu dus t dubbele gevonden. Me = happy ;)

Heb nu alleen wel last van n drukkend gevoel op mn anus zeg maar. Maar hoef niet naar de wc. Dit had k van de week ook al vandaar die eerste fm. Het is n symptoom van ohss. Herkende het ook van icsi1. K drink me n ongeluk dus hopen dat t goed blijft gaan.

3. Lichtje28

Lichtje28 Bekend lid

28 jan 2011
    596
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben heel de dag misselijk....:$

4. sara1983

sara1983 Actief lid

6 nov 2013
    157
    0
    16
    x
    LM, wat een onwijs mooie score! En wat fijn dat de punctie zo goed ging. Laat je inderdaad maar lekker vertroetelen, goed uitrusten hoor!!

5. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Haha, zo letterlijk moet je het woord dan maar niet vertalen, hihi.

Wat super dat je kids zo lief voor je zijn nu!

Oh ja, woensdag TP natuurlijk, dinsdag is te snel!

Hier super verkouden aan het worden en een soort blaasontsteking zonder pijn, kan dat? Morgen dokter bellen, ik word er gek van!

6. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    LM wat fijn dat het goed is gegaan en wat een mooi aantal!
    Rust maar lekker uit en laat je je verwennen.xxx

7. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Dames wanneer denken jullie dat ik kan testen? Ik word hier helemaal gek van het wachten?
    Hoe kan ik weten dat het mislukt is? Wat moet ik dan voelen???
    Help... Ik raak het controle helemaal kwijt:(

8. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Met een beetje pech voel je helemaal niks meis...
    Ik zou pas testen 10 dgn na je tp denk ik. (Als je vroeg wilt testen.)

9. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Hahaha ok dan doe ik dat maar niet ;)

Woensdag idd tp (als er bevruchtingen zijn natuurlijk) dinsdag middag tussen 14.00 en 15.30 uur weet ik hoeveel er bevrucht zijn en of er een tp plaats gaat vinden en zo ja hoe laat)

Onze dochter is ook mega verkouden echt sneu. Denk ook dat ik haar morgen thuis hou van school. Ze heeft ook enorm tranende ogen en daardoor wrijft ze te veel in haar ogen en heeft ze daardoor weer knal rode geirriteerde wangen... arm kind. Net maar even ingesmeerd.

Maar je hoort t momenteel erg veel hoor van mensen dat ze een mega verkoudheid hebben opgelopen.

Blaas ontsteking zonder pijn kan maar komt bijna niet voor...
    Mag ik orecies vragen wat je voelt?

10. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ik hou me rustig aan de regeltjes van arts. En dat gaat voor nu eigenlijk wel goed :D ik zit of de lig de gehele tijd al op de bank. Sta af en toe op om naar de wc te gaan, of om weer drinken te pakken maar meer doe ik niet.

11. sara1983

sara1983 Actief lid

6 nov 2013
    157
    0
    16
    x
    #1431 sara1983, 15 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2015
    Meid, lastig te zeggen wat je moet voelen. Vooral als je ook utrogestan gebruikt, dit geeft vaak bijwerkingen die overeenkomen met zwangerschapskwalen. Ik zou persoonlijk wachten met testen tot minimaal 10 dagen na terugplaatsing, vooral als je ovitrelle of Pregnyl hebt gebruikt (dit is pas na ongeveer 9/10 dagen uit je bloed). Er zijn meiden die eerder testen. Maak voor jezelf de afweging wat jij prettig zou vinden.

Ik had het ook erg zwaar de eerste wachtweek, ik zat alleen maar op internet elk steekje op te zoeken (volledig nutteloos, maar je hebt wel het gevoel bezig te zijn). De tweede week viel mij juist mee, ik voelde mij rustiger omdat ik mij realiseerde dat ik er geen controle over had. De laatste dagen voor het testen (voor mij was dat 12 dagen na de terugplaatsing, 15 dagen na punctie) kreeg ik veel kramp en dacht ik echt dat ik ongesteld zou worden. Ik ging super vaak naar de wc en was continue zenuwachtig. Uiteindelijk bleek het juist goed nieuws te zijn. Ik voelde die twee weken van alles, steekjes, krampen, hoofdpijn, 1 dag misselijk, ontzettend moe ed. Je kunt gewoon niet weten wat de reden is dat je die dingen voelt (utro, stress, zwanger, menstruatie of ovitrelle).

Ik zou je echt iets nuttige willen vertellen, maar dat is er gewoon niet. Heel veel sterkte meid, ik hoop dat de tijd voorbij vliegt. Zoek vooral veel afleiding. Ik vond het prettig om met mensen af te spreken die niet van het traject af wisten, omdat je het er dan niet continue over hebt.

Ps. Ik heb trouwens in die weken elke dag een stuk geschreven. Hoe ik me voelde. Het van mij afschrijven hielp wel een beetje!

12. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Mooi geschreven Sara1983 ;)

De meds doen n hoop met ons hoor :)
    En vooral die (vieze) utro bollen ;)

13. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Bedankt dames voor het meedenken.
    het is idd heel moeilijk en spannend en ben zoiezo heel slecht wat wachten betreft:( was vanmiddag bij familie en mijn schoonzus is net zwanger dus ze hadden het allemaal maar over zwanger zijn, bevalling en straks kinder dagopvang en ik werd er helemaal gestrest door!!!!
    ik ben voor eerste keer blij dat het bijna maandag is en ik ga weer werken, misschien is het wel een afleiding. ik hoop dat de dagen snel voorbij vliegen.

14. sara1983

sara1983 Actief lid

6 nov 2013
    157
    0
    16
    x
    Ik kan ook heel slecht wachten, maar het idee dat ik toch niks aan de uitslag kon veranderen, maakte dat ik er rustiger onder was. Er zijn eigenlijk geen goede tips te geven. Gewoon zorgen dat je door die twee weken heen komt.
    Snap dat het lastig is als je er dan mee wordt geconfronteerd zoals vanmiddag!

Weet je al wanneer je gaat testen? Moet je thuis testen of in het ziekenhuis?

15. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Ik moet gewoon thuis testen 25/03 maar ik ga zeker eerder testen, ik zit aan zaterdag te denken!

16. sara1983

sara1983 Actief lid

6 nov 2013
    157
    0
    16
    x
    #1436 sara1983, 15 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2015
    Spannend meid! Heel veel succes de komende dagen. Als de afleiding niet goed werkt, gewoon hier lekker van je afschrijven hoor!!

17. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sara87, ik zou idd proberen om deze week voldoende afleiding te vinden.

Ik zelf ga deze week nog n keer testen op de pregnyl. Wil wel zeker weten wanneer het uit mijn lichaam is ;)
    Niet dat als ik dan straks eindelijk positief test dat t dan alsnog van de pregnyl blijkt te zijn :)

18. sara1983

sara1983 Actief lid

6 nov 2013
    157
    0
    16
    x
    Goeie tip nog inderdaad!!

19. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Hoe kan je op de pregnyl testen? kan ik dat nog doen?

20. sara1983

sara1983 Actief lid

6 nov 2013
    157
    0
    16
    x
    Ik denk dat je daar nog wel mee kunt beginnen. Je hebt de 7de (?) Pregnyl gebruikt denk ik? Het doet er dus 9/10 dagen (of iets langer?) over om uit je lichaam te zijn. Als je nu positief test met een zwangerschapstest komt dat waarschijnlijk nog door de Pregnyl. Je kunt dan net zolang door testen (elke dag of om de dag) tot je een witte test hebt, dan weet je zeker dat het uit je lichaam is. Daarna kun je beginnen met testen voor een zwangerschap. Ik hoop dat ik het zo helemaal goed heb uigelegd, heb het zelf namelijk nooit gedaan :) misschien dat de andere meiden nog aanvullingen hebben?

Deel Deze Pagina