IVF start januari 2015 / punctie februari 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Amy1987, 27 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Albertheijn :)

2. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    1 glas per dag is prima hoor. Zo begon ik ook maar vind t zo lekker dat k soms wel n pak per dag leeg drink :)

3. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Die zal dan wss ook erg zuur zijn?
    Ik heb niks met zure sapjes ;) ben wel n zoetekauw :D

4. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb voor alles n wekkertje gezet in mn mobiel ook best handig :)
    (Alleen niet vergeten de dagen goed aan te vinken ;) )

5. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ja, kan ook heel goed!

Ik denk dat POM het meest echt granaatappel bevat. Hoeveel zit er in die van jouw LM?

6. sara1983

sara1983 Actief lid

6 nov 2013
    157
    0
    16
    x
    Pom is volgens mij 100% granaatappel. Het is inderdaad wel een beetje bitter. Ben zelf ook een zoetekauw, maar het viel mee :)

7. isa1

isa1 Actief lid

3 feb 2015
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de steun dames. Ik kijk ondertussen al uit naar poging 2. Nu bewust op het werk geen datum gezegd wanneer ik naar het zh moet gaan. Ze zijn zodanig met me begaan en bellen en smsen zoveel dat ik er zenuwachtig van word. Ook mijn vriend zijn ouders zijn helemaal niet op de hoogte dat we hiermee bezig zijn of dat het via icsi moet gaan. Wie is er bij jullie op de hoogte?

Wat ik wil weten in het zh is hoe het komt dat de overige 2 embryo's niet zijn ingevroren. De rest zie ik dan wel. Ik zal alvast een lijstje klaarmaken.

Hier ook al bezig met granaatappelsap, ook al ben ik nog niet gestart met de 2de poging. Nu dat van healthy People van ah. Best lekker. Ook dat van pom is goed. Zijn er nog andere dingen die jullie doen of laten voor of na de pick up en terugplaatsing? Ik las op internet dat citrusvruchten niet goed zijn. Ook dat je zo weinig mogelijk koude dranken mag gebruiken. Alle tips zijn welkom.

8. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    1 liter :D:):p:)

Die van mij is een mix met de Aronia bes zit 20% in. Is idd geen volle 100% granaatappel

9. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Die vraag over je twee embryo's moet je idd gewoon stellen hoor, desnoods om een uitdraai vragen. Kan je het later thuis nog eens op je gemakje door lezen etc. Ze maken er namelijk verslagen van, kwam ik vandaag achter.

Echt veel andere dingen kan ik je ook niet aanraden meis, al zou ik dat graag willen.

10. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik ben vandaag ook al voorraad granaatappelpitjes en sap gaan inslaan haha. Ik lust dat ook enorm graag. Baad het niet, dan schaad het niet.
    Tarwekiemolie ben ik niet zo'n voorstander van. Ik heb dat toen we nog natuurlijk probeerden een cyclus gepakt en mijn cyclus lag helemaal overhoop :s

De pregnyl zit erin se (van 22u). Ik hoop echt dat de 2 Emmy's het overleven en dat ik ze alletwee terugkrijg.

11. Lichtje28

Lichtje28 Bekend lid

28 jan 2011
    596
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames sorry ben wat afwezig. Soms lees ik mee. Ik voel mij erg misselijk en ziek. Hoop dat alles goed met jullie gaat. Hoop dat diegene die niet zwanger zijn gauw zwanger worden. Ps waarvoor is granaatappelsap??

12. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Als je té misselijk bent en bijna niets binnen houd kun je bij de huisarts daar iets voor halen he?

Granaatappelsap zou goed zijn tijdens de stimulatie, het zou zorgen voor een betere en snellere ontwikkeling van eitjes en het zou de innesteling bevorderen. Het zit boordevol vitamines en anti oxidanten etc. Het zou ook t libido van zowel de man als de vrouw verhogen.
    Ook tijdens de zwangerschap wordt t aanbevolen om te drinken.

Het beste kun je het zo puur mogelijk nemen, dus de POM die hier ook door enkele meiden gebruikt wordt. Heb je geen haast kun je ook gewoon een granaatappel eten, kost alleen wat tijd vanwege alle pitjes die je los moet peuteren en op moet eten ;)

13. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Yes, de pregnyl zit! Nu op naar een goede ontdooing en een mooie tp meis!

14. sara1983

sara1983 Actief lid

6 nov 2013
    157
    0
    16
    x
    Lichtje, wat vervelend voor je zeg! Maar inderdaad, misschien kun je wat bij de huisarts halen?
    Ik ben net zo ver als jij nu, maar ik ben helemaal niet misselijk. Daar maak ik mij dan weer zorgen om :-/

15. sara1983

sara1983 Actief lid

6 nov 2013
    157
    0
    16
    x
    Yes! Weer een stapje verder...en nu hopen op een mooie terugplaatsing van twee emmy's!! Duimen!!

16. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Geen zorgen om maken hoor. Met een beetje "pech" heb je er in ene volgende week mega last van ;)

En dan zou je willen dat je er niet zo veel last van hebt ;)

17. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Granaatappelsap is voor de innesteling
    Ik heb dit vanaf de tp elke dag een glas gedronken !
    Van merk POM wel duur vind ik Maarja heb je dan maar coor over !
    En heb ook vanaf tp met me sokken aangeslagen (was erg warm 🙈)

Spannend Sara zou toch heel mooi zijn

18. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wel echt SUPER lekker door de yoghurt! Maar inderdaad een rot werk om ze eruit te peuteren! En zijn ze al verkrijgbaar? Ik dacht dat dat meer een zomervrucht is...

19. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb ze hier bij de albertheijn al zien liggen hoor ;)

20. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Wat een super tip LM! Ik wist niet dat het ook goed was voor de eitjes enzo! Ga ml gelijk op pad sturen haha. Thnx xxx

Hier liggen ze bij de ah vanaf januari al in de winkel hoor :) en er is een manier om ze makkelijker open te maken maar moet ik ff opzoeken. Is lang geleden :)

Deel Deze Pagina