Anoniem, erg mooi nummer. Deze heb ik enkele jaren geleden eens gedeeld op mijn fb; https://youtu.be/JqfGqOx2iDQ Die sprak mij toen enorm aan, en nog steeds.
Wat naar Sara Helaas weet ik hoe moedeloos het is om geen cryo's te hebben... Ik hou mezelf voor dat het niet voor niks is geweest, dat het een 'oefenronde' was... maar het is inderdaad niet makkelijk. Dikke knuffel x
Ik neem mezelf elke keer weer voor 'nu ga ik niet ziek worden' en toch gebeurt het weer.. ampullenbrekers lijken mij ook ideaal, ik heb die niet gekregen helaas. ML heeft zich rot gezocht vanochtend voor me maar niemand had het of wilde het uitgeven In DD komende week dus maar even vragen en anders hopelijk met het keukenpapiertje-tip van Imke hopen dat het goed blijft gaan!
Dat zeg ik ik heb er ook alle hoop in meis! Ik weet dat het gevoel van niks hebben echt niet leuk is, zelf ook gehad. Het gevoel dat je nog wat achter de hand hebt als... is toch een prettig gevoel maar ja, soms heb je dat niet te kiezen helaas. Stom dat het overal eigenlijk zo anders gaat hè.. goed dat je belt, dan weet je in ieder geval hoe of wat! Knuff!! X
Bij mijn vriendin is het helaas een grove fout geweest van de verloskundige. (Zij liep ook overtijd, maar t kindje kon niet indalen t was te groot, ze had nooit via de normale weg gebeuren kunnen worden.) Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie Linn de artsen en fysiotherapeuten heeft laten verbazen. Jullie meisje is een toppertje! Goed te horen dat ze er verder niets aan over heeft gehouden. Ja echt balen dat er weer geen cryo's zijn, maar ik heb nog hoop. Ik wil even afwachten wat er in de verslagen staat, en dan ga ik toch maar eens verder kijken om evt over te stappen van ziekenhuis mocht deze poging niet lukken.
Sara, vnv de laatste utro? als je de 12de tp hebt gehad en je twee weken later zelf mag testen, moet je toch zeker tot donderdag doorgaan met je utro? Hier mogen we echt niet eerder dan de testdatum stoppen. Ik weet niet hoeveel cellig je emmy was? Afhankelijk daarvan kun je ong berekenen wanneer de innesteling plaats kán vinden. Er zijn ook meiden die niet vroeg positief testen maar pas later...
We hebben t inderdaad niet voor t kiezen helaas. Maar k kan er gewoon niet bij met mn hoofd. 1x geen cryo's denk ik tsja dat kan. 2de x denk ik ja dat is echt pech, maar nu bij de derde keer krijg ik toch wel hele grote vraagtekens hoor. Maar dan kijk ik ook even naar hoe de pogingen verlopen zijn. Hoeveel bevruchtingen er waren, en als ze dan steeds belden om de bevruchtingen door te geven, en dan steeds weer zeggen dat ze allemaal geschikt zijn voor terugplaatsing... en dan in ene niet meer geschikt voor de vriezer... ja waar gaat t dan mis. En dan ook gezien mn rechter eierstok die steeds minder begint mee te werken ga ik daar toch ook mn vraagtekens bij zetten. Maaaaaar al die vragen vuur k af maandag aan de telefoon En als ze t niet over de foon willen bespreken plannen ze me van de week maar in. Hihihi ben er al bekend als lastige patient geloof ik
Ik moest het voor 10 dagen gebruiken!!! Ik heb ook geen idee is mijn eerste icsi en veel dingen weet ik gewoon niet en ik doe gewoon wat de artsen zeggen!!! mijn emmy was 8 cellig.
Zoveel uitroep tekens zijn niet nodig hoor "Klinkt" gelijk zo boos. K probeer alleen maar mee te denken.
K schrok al Maar je kunt morgen evt je gyn of huisarts bellen hoor en vragen of ze nog n doosje willen voorschrijven. Vriendin van mij kreeg laast ook te weinig mee. (En we lopen in t zelfde ziekenhuis)
Ik ben echt niet boos hoor. Waarom zou ik zijn. Just bedankt om mee te denken. Wat ik eigenlijk bedoeld dat ik zelf niet veel van af weet en het verbaast me hoeveel verschillende manieren de ziekenhuizen volgen.
Der zijn idd erg veel verschillen qua ziekenhuizen en hun protocollen. Maar k heb nog nooit gehoord dat men maar zo kort de utro hoeft te gebruiken. Vandaar ook dat ik zo verbaasd was/ben. Ik zou morgen toch even bellen als ik in jouw schoenen zou staan.
Hier ook utro moeten gebruiken tot en met de officiële testdag. Pas toen ik de negatieve uitslag had doorgegeven en ik werd teruggebeld door de assistente mocht ik ermee stoppen... LM, zou je hierna nog pogingen hebben, worst case scenario? Omdat er een zwangerschap tussen heeft gezeten?
Ik ga morgen alles even rustig terug lezen en op alles reageren, maar ik wou even vertellen dat als alles goed gaat wij op 26/3 1 of 2 cryotjes teruggeplaatst krijgen
Amy, de vorige icsi behandelingen waren voor de zwangerschap en geboorte van ons zoontje. 2x navraag gedaan bij de verzekering en 2x zwart op wit gekregen, dat wij weer recht hebben op 3 pogingen.
Top Dansprinsesje!! Spannend weer!! Ik duim voor je meis! LM, daar ben ik wel blij om voor jullie. Al hoop ik van harte dat het niet meer nodig is. Dat deze dan gewoon in één keer raak is!
Lief van je! Voor t geval dat hebben we ook alle info van de verzekering al binnen voor t geval we naar DD of Gent willen. Dacht toen dat het wel zo slim zou zijn om daar ook gelijk maar naar te vragen.