Leuk gedaan Amy! Ga je nu vaker schrijven? Het is een rustig dagje gebleven, hihi wel lekker met ons hondje het bos ingeweest maar verder lekker niks. Heerlijk z'n zondag op zijn tijd!
Leuke blog amy!! Vraagje aan alle dames, wie is er bij jullie op de hoogte van het ivf of icsi traject? Bij mij enkel mijn collega's en mijn ouders. Schoonouders weten nog van niks. En vertelken jullie als er een nieuwe poging start of weten ze gewoon dat het via ivf gaat.
Ja k weet dat t rotzooi is, maar kan me die misselijkheid er van niet meer herinneren. Bij icsi 1 was k misselijk maar was toen ook zwanger. Bij icsi 2 eigenlijk niks gehad. Was een week na tp ook al mis... dus wie weet we houden nog hoop We zijn naar Cranebroek in Dongen geweest. Leuke winkel mar mega druk.... dat vond k wel verschrikkelijk
Sara apart hoor dat ze zeggen dat 10 dgn voldoende is. Zeker als k na ga dat er ook meiden zijn die het tot evt 12 weken zwangerschap moeten gebruiken. Lichtje, meis toch... beterschap hoor. Hoop dat je snel weer opknapt meis.
Isa, jullie dus lekker geote opruiming gehouden Leuke vooruitzichten hebben jullie hoor! Amy, de Albert Cuijp markt is zeker hartstikke leuk! Imke, jij dus vandaag aan t werk geweest? Nu hopelijk lekker lang uit genieten van de avond. Ja die misselijkheid is de hele dag door wel in vlagen gebleven. Maar ja t zal er wel bij horen We zullen t volgend weekend mss wel zien
Bij de eerste ICSI pogingen waren aardig wat mensen er van op de hoogte. Deze keer bewust besloten het niet tegen iedereen te vertellen. Hier weten jullie het dan, en de meiden op t andere topic waar ik mee schrijf. Verder weten mijn schoonouders van niks. Zwagertje wel ivm oppassen en 3 vriendinnen weten het. Waarvan er eentje ook in t ivf traject zit. Ook zij zit momenteel in haar wachtweken. Erg spannend ook voor haar en haar man!
@all, wij zijn dan vandaag heerlijk wezen shoppen. Daarna hebben we even de caravan uit de stalling gehaald, om hem even schoon te maken en te doen. Morgen even de voortent de luifel en de uitbouw eraan ritsen, foto's maken en dan gaat ie op mp. Daarna zijn we heerlijk uit eten geweest en toen we thuis kwamen had k n appje van mn buurmeisje dat wss onze kat doodgereden was... en ja hoor... helaas... Maar goed ondanks dat , hier dus een vrij drukke maar relaxte dag achter de rug.