In het ziekenhuis waar ik zit, plannen ze dat denk ik wel in. Ik weet alleen niet of ze dat iedereen meedelen, ik vroeg er toevallig naar
Hoi dames! Wat gebeurd er veel zeg! En allemaal zo positief! Fijn is dat zeg! Vraagje omdat er zoveel gebeurt, willen jullie het lijstje met de afspraken bijwerken, ik ben het overzicht nu al kwijt wie waar en wanneer, en ik vind het wel leuk om te kunnen vragen hoe het is geweest!
Ik dacht vanmorgen precies t zelfde en moest ook meerdere keren weer even alles terug lezen... een up2date lijstje is wel net zo makkelijk
Als je er bij ons in t zh om vraagt willen ze wel een ong datum noemen hoor, maar ze plannen het echt niet in. Mag ik trouwens zo vrij zijn te vragen in welk zh jullie lopen?
Wij lopen bij vumc. Ik durf niet te zeggen of ze daadwerkelijk die afspraken plannen (want dat is natuurlijk onmogelijk), maar die datum stond op mijn dossier. Ik ga er vanuit dat het een ruime schatting is
Wij lopen in het m.ck in L.eiderdorp Tot nu toe vind ik het echt top! Wat spannend allemaal he Hebben jullie er een beetje goed gevoel over Ik bedoel staan jullie er positief in ? Xx
Wij lopen in t Radboud in combi met het streek ziekenhuis hier in de buurt. Wel erg spannend hoor Sara Ik heb wel een goed gevoel, en wij staan er ook positief in. Jullie?
Wat goed zeg! Bij mij hebben ze geen datum gegeven. Prikken zwaarder dan de vorige x ( heb al n icsi dochter). Hopelijk worden we allemaal zwanger
Wij hebben er ook wel een goed gevoel bij, we zijn heel positief! Ik denk dat vooral de eerste keer erg spannend is, alles is nog helemaal nieuw!
Het LUMC moet ook n fijn zh zijn om te lopen naar wat ik begrepen heb. En ook daar proberen ze nog eens serieus mee te denken met de patiënt.
Logisch hoor, je weet immers nog niet wat er komen gaat. En ook al heb je nog zo veel gelezen, je eigen ervaring is toch altijd anders.
Ja wij ook heel positief Goed gevoel bij Maar misschien ook omdat het inderdaad allemaal nieuw is. Hoewel ik me wil instellen dat de 1e x zal mislukken om dus niet zo teleurgesteld en verdrietig te worden maar kan er niks aan doen!!!
Ik heb precies hetzelfde! Aan de ene kant ben ik heel positief, maar aan de andere kant wil ik niet te enthousiast zijn omdat het misschien niet zo snel zal gaan als ik hoop. Uiteindelijk denk ik dat welke instelling je ook hebt, een teleurstelling altijd een teleurstelling zal zijn. Daarom moeten we toch maar proberen super positief te blijven!