Kimberley sterkte..... Ego: ik heb zojuist mijn medicatie binnen gekregen pffff weer ff wennen na 5 jaar. Cetrotide moet ik nog mengen zie ik ff kijken hoe dat ook alweer moest
Kimberley wat ontzettend jammer! Weet je al wat er nu gaat gebeuren? Een maand rust? Ik weet even niet meer of jullie nog cryo''s hebben. Juffie wanneer mag je beginnen met de medicatie? Diddeltje weet jij al meer? Jij hebt morgen de terugplaatsing toch? Ik heb vanmiddag de terugplaatsing! Ben heel benieuwd of ze al kunnen zeggen hoeveel embryo's de vriezer in kunnen. En na vanmiddag dus de lange wachtweken in. Spannend!
Ik begin als alles loopt zoals het normaal loopt woensdag met prikken. Succes vanmiddag met de tp. Op naar een plakker ♡♡♡
Succes met de terugplaatsing boekenwurm. Zul je altijd zien hé wil ik graag ongesteld worden komt het niet.. ik wacht dus nog even verder.
Nee wij hebben geen cryo's Boekenwurm. Het gekke is alleen dat ik gister eerst oud bloedverlies had echt maar 3 druppels en nu licht roze bloedverlies heb minder dan een menstruatie en zonder stolsels... Wij zijn het MCK al heel dankbaar dat ze het toch icsi wilden proberen met maar 4 zaadcellen. Voor ons was dat al een wonder, want we kwamen voor een gesprek voor KID, want uit de tese in het Radboud was al niets gekomen. Toch op aandringen van mij nog een semenanalyse gehad in het MCK. Nu 9 mei een gesprek over hoe we nu verder gaan. Gaan we voor icsi 2 of toch KID. Zelf zouden we nog wel een 2e icsi willen onder een paar voorwaarden van ondermeer meer eicellen, maar als hun de kans minimaal achten staan we er wel voor open om gelijk voor KID te gaan. We stonden immers al op de wachtlijst tot dat er toch 4 zaadcellen gevonden werden. Ik wens de andere dames heel veel succes en dat alle andere emmy's blijven plakken!
Kimberley wat een dilemma! Aan de ene kant wil je natuurlijk graag icsi maar als die kans zo klein is dan is kid misschien toch een betere optie. Maar de afgelopen keer zijn er dus tegen de verwachting in bewegende zaadcellen gevonden. Je zou het er natuurlijk nog een keer op kunnen wagen. Ik weet niet hoe zwaar (mentaal en lichamelijk) kid is en icsi weet je natuurlijk dat het wel prima te doen is. Lastige keuze. Hopelijk kan het medisch team jullie daar goed bij helpen! Maar je geeft ook aan dat je menstruatie nog niet echt heeft doorgezet. Dus ik zou als ik jou was er morgen wel een test aan wagen!! De terugplaatsing is goed gegaan. 1 topembryo is teruggeplaatst. 6 topembryo's en 7 minder kwalitatieve embryo's zitten inmiddels in de vriezer. Super hoge score dus. Veel meer dan 2 jaar geleden dus wij zijn super blij. Maar wij hebben voor nu alle vertrouwen in deze topper dus hopelijk is het een plakker! Nu maar afwachten!
Nou boekenwurm ik heb er stiekem vandaag ook al een test tegenaan gegooid, ik kon niet wachten en ik weet niet wat ik van de test moet vinden... De test is duidelijk niet negatief maar ook niet positief in mijn ogen... morgen ochtend een nieuwe test, tenzij mijn menstruatie is doorgebroken.
Niet negatief?? Er staat dus een streep?! Wooooow wat spannend! Een streep is in principe een streep he! Wil je een foto plaatsen? Morgen nog een keer testen dus. Ik ga heel heel hard duimen!
hallo dames, vandaag telefoontje gehad van UMCU van 7 eicellen zijn er 6 bevrucht en gedeeld, nu is het weer wachten tot morgen wat er uit de PGD test komt. Dus weer afwachten hopelijk vallen er niet veel af, hou ik er 1 of meer over
hallo iedereen, Nou de emmies zitten aan boord! we zijn vanmorgen gebeld, er waren 2 emrbyo's over. 6 cel en 8 cel. maar de 6 cel was te zwak om in te vriezen, zag er verder wel mooi uit. Om de sterkere in te vriezen is ook een risico dit omdat ontdooien ook mis kan gaan. dit gebeurde vorig jaar juni helaas. overleg gehad en ervoor gekozen om beide terug te laten plaatsen. Nu wachten........
diddeltje wat spannend dat je nu 2 emmy's in je buik hebt! Ik hoop zo voor je dat het goed gaat. Hier een klein vreugdedansje. Mijn menstruatie is dan toch doorgebroken. Ben dan ook vandaag begonnen met de pil. Dinsdag hoor ik wanneer ik mag stoppen , wanneer ik de lucrin mag gaan spuiten en wanneer de uitgangsecho is. Misschien een beetje naïef maar ik ben zoooo hoopvol! Weet echt wel dat het vast niet altijd even makkelijk gaat zijn maar ik heb er zin in.
Diddeltje 2 embryootjes nog wel. Dat moet toch goedkomen! Wanneer mag jij testen? Ik officieel 27 april. Ik vind het nu al te lang duren!! Indy wat fijn eindelijk weer een stapje dichterbij. En wat mooi dat je het zo positief tegemoet ziet. Goede instelling heb je!! Succes dinsdag! Kimberley hoe gaat het nu met jou??
jaa onwijs spannend, ben beetje negatief nog erover. Denk als mislukt gaan wij naar onze allerlaatste kans. ivf poging 5. aangezien er ook geen cryo's zijn. probeer positief te zijn, maar best lastig nog!
Boekenwurm ik had de kruitvat early gebruikt en daar kwam indd een plusje op, maar op de kruitvat 2 voor 5 zag je niets. Het is balen, maar ondertussen heb ik wel mooi een vast contract op mijn werk gekregen (ben nu aan het afstuderen) en weet ik nu zeker dat als t de volgende keer lukt dat ik me daar geen zorgen meer om hoef te maken
Nouja niet wat het normaal is... maar gister na het klussen ook weer wat bloedverlies waar ik zelfs wakker van werd.