Ivf start maart/april 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Boekenwurm, 3 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Want wanneer mocht je ook alweer officieel testen ?

2. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nee heb geen testen meer in huis. Heb net wel het fertiliteitscentrum gebeld m.b.t het bloedverlies na het klussen. Wordt zo terug gebeld. Ik hoop dat ze een echo willen maken en een bloedtest willen afnemen.

Ik mocht vrijdag officieel testen 14/4

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik zie ook een plusje kimberley! Ben je al terug gebeld?

Ik ben gister begonnen met het sluiten van gonal f. Gelijk weer last van hoofdpijn.. Nog 7 dagen tor de eerste fm

4. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jeetje kimberley dat je niet weer getest hebt! Was je er zo zeker van dan dat het niet gelukt is? Ik had me echt niet kunnen inhouden wat testen betreft!
    licht bloedverlies zegt nog niet zoveel! En bloedverlies na het vrijen kan ook komen door een gesprongen bloedvaatje! Ik blijf nog voor je duimen!

Spannend clarajilla! Vervelend dat je zo'n hoofdpijn krijgt van gonal. Alles voor het goede doel het! Op naar de eerste meting.

Ik wacht tot 14 dagen na de punctie met testen dus dat wordt as maandag. Ik vind het wachten echt rot. Ik heb echt van die naderende menstruatiepijn en daardoor heb ik geen goed gevoel meer. Al hoeft het niks te zeggen want dat had ik de vorige keer ook wel. Wachten duurt lang.

Diddeltje hoe vergaat het jou? Wanneer ga jij testen?

5. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Morgen om 07.45 uur mag ik bloedprikken en in de middag de uitslag, nog even spannend

6. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    En kimberley, al wat gehoord? Ik duim!!

7. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Kimberley ik zie toch echt een 2e streep hoor! hoop het zo voor je.

Ik zit inmiddels een paar dagen aan de pil tot nu toe geen bijwerkingen. 8-5 Mag ik stoppen en 15-5 de uitgangsecho. Ik ben zooo benieuwd. Het klinkt nog zo ver weg maar dat wachten komt vast helemaal goed. Ondertussen volg ik hopelijk veel succesverhalen van jullie!

8. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.806
    1.626
    113
    Even wennen de nieuwe site. Hier helaas geen goed nieuws. Vandaag 14 dagen na de punctie en de test was omowit. Op advies van de gyn nu gestopt met de utro. Omdat het lab in juni gesloten is vanwege onderhoud gaat het nog tot minimaal juli duren voor dat ons eskimootje teruggeplaatst wordt. Daarom hebben we besloten onze hemelvaart vakantie te verlengen en gaan we lekker 4,5 week weg met z'n drietjes. Lekker wat afleiding dus tot juli wanneer we weer verder mogen.

Heel veel succes allemaal. Ik hoop heel erg dat het voor jullie een succesvollere afloop heeft.

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    We zijn weer thuis. Vandaag 4 dagen bezig met gonal 112.5. Er waren er nu 3 boven de 10 (12, 13,14 mm) en nog heleboel kleintjes. Voor nu nog verder met 112.5 i.e. en vanaf morgenavond ook de cetrotide erbij doen en maandag om 8.30 uur weer terug voor echo 2. Dan woensdag weer terug en vrijdag of zaterdag punctie dacht ze nu.

10. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb heel hoog amh en ik wil niet te hoog gaan met stimuleren omdat ik vorige keer overstimulatie heb gehad.
    Ik heb nu liever wat minder eicellen van goede kwaliteit dan Veel en weer overstimulatie.....
    Er zaten nog heel veel kleintjes dus hoop dat er nog paar meer mee gaan doen

11. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Het is idd ff wennen aan de nieuwe site..
    Ben helemaal aan het zoeken geweest waar mn aangemelde forums zijn..
    Deze vast gevonden..

12. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ff een update van mij..

Dinsdag was de evaluatie gehad in het ziekenhuis over mn cryo.

Ik had idd een vroege miskraam, ik was zwanger en het heeft zich kort ingenesteld.

Ik had aangegeven dat ik gewoon snel door wil gaan en het liefst in natuurlijke cyclus.

Natuurlijke cyclus raadde ze het ons af ivm de afstand (3uurtjes rijden) en we zouden dan om de dag daar een echo moeten hebben.

Het word dus gewoon in een kunstmatige cyclus gedaan met Progynova en Utrogestan de eerst volgende menstruatie (1mei).

De 12de dag een echo en beginnen met de utrogestan en 4 dagen erna de cryo tp (als alles goed gaat).

Daarna na 12 dagen de test.

De cryo is een A kwaliteit blastocyste van 5dagen.

Ik heb ook bloed laten prikken op vele dingen zoals Bloedstollingswaarde

B12,Vit d, ijzer,Schildklier,Suiker,Hoge bloeddruk en nog andere dingen die ik niet heb onthouden.

Vandaag de uitslag en alles is perfect volgens het boekje zeiden ze.

Hieruit blijkt ook dat er toch iets niet goed was met de embryo zei ze, niet aan mijzelf.

13. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hallo dames,

Helaas was mij hcg negatief in mijn bloedbeeld. Waarschijnlijk heeft het zich maar heel even ingenesteld, omdat ik toch een soort van ligt positieve test heb gehad.

Dinsdag een evaluatie gesprek....

Inge en samira voor jullie ook echt balen!

14. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Balen kimberley :(

15. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Inge en kimberley wat ontzettend jammer! Had het zo gehoopt voor jullie!

Juffie dat is een mooie start. Ik ben benieuwd naar de volgende echo!

Ik heb vanmorgen getest. Positief! Dag 13 na punctie. M'n officiële testdag is donderdag, 17 dagen na punctie maar ik kon niet meer wachten. We zijn voorzichtig heel blij! Ik had zo gehoopt dat jullie ook positief zouden testen. Hopelijk komen er snel meer dames bij!

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ohhh wat geweldig voor jullie!!! ♡
    Gefeliciteerd.

Ik hoop inderdaad dat er heel snel nog meer gaan volgen met positieve testen ♡♡

17. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh wat super! Voorzichtig Gefeliciteerd

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Goedemorgen Ladies,

Nou weer thuis van de 2e fm. Zaterdag de eerste meting gehad en toen waren er 3 follikels zichtbaar boven de 10 mm nu bij de echo waren er 14 follikels boven de 10 mm.
    Nu van 112.5 naar 75 i.e. terug spuiten vanaf morgenvroeg. Met dit aantal durft zij een verse tp wel aan zei ze. Ik krijg decapeptyl als trigger ipv pregnyl. Maar ik weet niet of ik dat durf.....bij mijn dochtertje 12 follikels pregnyl voor de punctie, verse tp en zwanger en toen dus overstimulatie dus ik weet niet of ik een verse tp wel durf nu met 14 zoals het er nu voor staat....
    Woensdagochtend weer terug en dan vrijdag of zaterdag de punctie.

19. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Ha meiden,

ik ben de afgelopen 2 weken afwezig geweest hier doordat ik ziek werd na de terugplaatsing, geen overstimulatie overigens. In de tussentijd is helaas onze tp mislukt, dus de scratching bleek niet ons laatste zetje wat we nodig hadden. De komende maand rust en daarna willen we verder met onze cryo's.

Kimberley en Inge, wat verdrietig dat het bij jullie ook niet gelukt is!
    Boekenwurm, voor jou wel positief nieuws, hopelijk loopt hij mooi op de komende dagen.
    Diddeltje, hoe is het nu met jou op het wachtbankje?
    Juffie, wat een verschil al ten opzichte van 2 dagen geleden. Hopelijk groeien deze 14 mooi door, en blijft het daarbij. Ik had deze ronde ook 14 follikels en heb wel op het randje gezeten met mijn bloedwaardes, maar het bleef gelukkig net binnen de grenzen. Kan me wel voorstellen dat je een verse tp spannend vindt, zeker als je bij je dochter minder follikels had dan nu. Eerst woensdag maar verder kijken wat er door gegroeid is.
    Andere meiden, ook succes!

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heb jij wel pregnyl gehad voor de punctie? Ik krijg dat niet bij voorbaat al maar decapeptyl

Deel Deze Pagina