Ik had inderdaad wel pregnyl voor de punctie. Wat ik wel vreemd vind, is dat ik nu 14 follikels vergelijkbare bloedwaarden had als vorige keer met 26. Nu wel minder buikpijn gehad dan vorige keer.
Apart hè Hoe dat allemaal werkt.... Ik weet het ook niet....ben nu toch eigenlijk wel heel erg bang voor overstimulatie....maar ik krijg dus geen pregnyl maar decapeptyl en tja wel of geen verse tp....ik weet het niet ik denk dat ik het niet doe. Vorige keer 12 follikels en ovitrelle en dus zwanger en overstimulatie.... Nu dus vandaag al 14 follikels ben wel echt een beetje bang nu....
75 eh gonal f. Eerste afgebroken poging 125 eh, en eerste doorgaande poging 90 eh. Deze ronde dus net iets minder nog.
Snap je angst wel, zeker als je vorige keer al overstimulatie hebt gehad. Dat wil je gewoon niet nog een keer! Beter het zekere voor het onzekere nemen dan.
Vanmorgen de eerste fm gehad. Rechts zitten 8 follikels en links zitten er 5 grotere! Dus nu al het dubbele aantal follikels als de vorige keer. Ze zijn allemaal rond de 14/15mm en bms was 11mm. Woensdag weer terug komen en waarschijnlijk vrijdag de punctie en zondag de terugplaatsing! Mag alleen niet meer bukken en gehurkt zitten omdat mijn eierstokken vergroot zijn en ze dan klem gaan zitten. En laat ik nou het hele weekend dat gedaan hebben omdat we rond om de tuin nieuwe schuttingen hebben geplaatst -juffie, wat zijn er veel gegroeit een paar dagen bij je! Wel een mooi aantal. Snap je angst wel omdat je het de vorige keer ook had. Ik spuit wel pregnyl voor de punctie
Wat een mooi aantal follikels hebben jullie. Hopelijk een mooie opbrengst straks en GEEN overstimulatie! Ik heb even een vraagje ik ben vorige week zaterdag 15-4 begonnen met de pil op de eerste dag van mijn menstruatie. Ik heb nu 9 dagen later nog steeds licht bloed verlies beetje oud bloed achtig. Is dit normaal?
Mijn bms was nu 7.4 in mijn eigen cyclus is deze altijd minimaal 10 mm. Maar dat zal nog wel wat meer worden
Ik heb geen idee wat die in mijn eigen cyclus is. Weet alleen hoe die iedere x is met hormonen. Is heel erg wisselend iedere x tot nu toe wisselend tussen. 8-12mm gehad
Ik heb echt geen idee Indy, ik heb geen pil hoeven slikken. Net mijn evaluatie gesprek gehad, we gaan voor icsi 2 met meer hormonen. Nu wachten tot de menstruatie eraan komt. Waarschijnlijk 13 mei opnieuw starten. Ook hiervoor geen pil moeten slikken ze kon precies zien dat ik rond 13 mei mijn menstruatie moet verwachten. Dus wat dat betreft kan ik gelukkig de klok op gelijk zetten.
hallo dames, Helaas is bij mij menstruatie vanmorgen gekomen. dat was poging 4. ik had er maandagavond al geen goed gevoel bij, maar toch wil je hoop houden. nu verdrietig en soms ook boos, boos op mijn eigen lichaam. maar ja dat schiet ook niet op. weet nog niet goed wanneer doorgaan voor allerlaatste poging. eerst dit even verwerken en in gesprek met de arts. mijn vriend erg lief ' komt wel goed' zo nuchter als altijd. Voor mij voelt het even niet zo, want we hebben nog 1 kans en zodadelijk komen daar ook geen cyo's uit. maar ja daar nog even niet aan denken.
@Indy: ik heb geen pil hoeven slikken, dus geen ervaring met hoe lang je dan nog oud bloed verliest. Is het inmiddels al gestopt? Eventueel kan je het zkh bellen. @clarajilla: hoe is/was je 2e fm vandaag? Hopelijk alle kanshebbers mooi door gegroeid! @juffie: had jij vandaag ook weer fm? Trek je het nog een beetje met de spanning rondom overstimulatie? @kimberley: hoeveel hormonen ga je de volgende keer spuiten? Zou fijn zijn als dat tot meer embryo's en dus meer kansen gaat leiden. 13 mei lijkt al best vlot, of kan het je niet snel genoeg gaan? @Diddeltje: wat ontzettend rot dat het niet gelukt is! Daar mag je verdrietig om zijn, en boos! Door de pgd bij jullie minder kansen, en dan gaat een poging zo snel voorbij. Niet leuk! Lastig zo'n nuchtere vriend, ten minste... Soms wil je dat iemand gewoon even lekker met je mee huilt. Kan je wel een beetje steun bij hem vinden? Of bij anderen? Wanneer hebben jullie nu een gesprek bij de arts? Veel sterkte! Wij hebben nu eerst onze verplichte rustmaand, en dat vind ik wel even prima moet ik zeggen. Half mei de evaluatie en dan kijken of we op kunnen voor onze eerste cryo tp.
Er zitten er nu 21 ze zijn tussen de 15 en 19 mm en bms is 14mm. Ik moest direct bloed prikken op oestradiol. Als deze te hoog was word alles afgeblazen, is die iets verhoogd moet ik doorgaan met decapeptyl en vrijdag controle en maandag punctie. Zijn de uitslagen wel goed dan vrijdag de punctie. Nu hoop ik heel erg dat alles goed is, hebben wel genoeg tegenslagen gehad.. Over ongeveer 3 uur word ik gebeld met de uitslag!
Ze hebben net gebeld en de uitslag is goed! Vrijdag gaat de punctie gewoon door. Maar ze moest mij op de hart drukken dat ik heeel veel moet gaan drinken en heel rustig aan moet gaan doen
Dat was even spannend zeg, maar fijn dat je het verlossende telefoontje al gehad hebt! Op naar de punctie nu vrijdag. En inderdaad rustig aan en veel drinken, want met deze aantallen heb je wel risico op overstimulatie. Hopelijk mooie eitjes vrijdag!
Jeetje wat een hoop clarajilla! Gelukkig dat de punctie gewoon door kan gaan. Lekker rustig aan doen en goed drinken. Zet m op
Ik heb ook vandaag echo gehad. Zaten er nu stuk of 15 tussen 14 en 18 mm vandaag en morgen nog 100 gonal f en zaterdag de punctie om 9 uur. Hij schreef me middel voor dat normaal ook worst voorgeschreven als je geen borstvoeding wilt gaan geven maar de bijwerkingen zijn niet echt mild te noemen. Middel zorgt er ook voor dat het vocht in de eierstokken blijft. Het zag er nog allemaal heel mooi rustig uit nog totaal geen vocht te zien tot nu toe. Wel ook al veel gaan drinken nu. Zaterdag kijkt hij Hoe het eruit ziet en beslist dan of ik die pillen wel of niet moet nemen ik hoop van niet.... Of ik een verse tp krijg weet ik ook nog niet maar dat maakt mij ook niet uit eerlijk gezegd. Morgen nog 100 gonal en om 16 uur cetrotide en om 22 uur de dubbele dosis decapeptyl als trigger en dan zaterdag om 9uur de punctie.
Ja ben nu wel echt bang voor overstimulatie. Ben bang dat ik niet genoeg zal drinken ofzo.. juffie, ook een mooi aantal follikels! Lopen zo goed als gelijk.