Hier gaat alles prima ik vind het niet erg dat het nog even duurt zo kan ik me er goed op voorbereiden ik ben geduldig. 3 april is onze afspraak voor echo en schema ben erg benieuwd hoe en wat ik moet gaan gebruiken. Heel veel.succes met je behandeling dat we maar heel gauw allemaal positieve testen kunnen.showen hier
Dreamer fijn dat je nu geen last hebt van de deca! Het is behoorlijk rotspul! Hopelijk blijven de bijwerkingen ook weg als je de gonal gaat spuiten! Ik heb ook weinig last van de Deca. Vorige week wel 2 rotdagen gehad maar sindsdien gaat het goed. Wel wat moe maar dat stelt weinig voor. De vorige keer (2 jaar geleden) had ik veel meer bijwerkingen! ik ga puregon 150 spuiten vanaf zaterdag. De vorige keer was dat ook gonal maar dat was nu veranderd bij de kliniek waar ik loop. Klopt het dat jullie 7 terugplaatsingen hebben gehad na de eerste icsi poging? En hoe lang hebben jullie nu pauze gehad? Heb je er weer vertrouwen in? Hoe vond je de punctie?
"Grappig" bij mij is het precies andersom ik heb de vorige keer (5 jaar geleden) 125 puregon gespoten en ga nu 112.5 gonal f spuiten ik ben benieuwd....het is allebei hetzelfde spul in principe alleen andere naam. Waar sta jij nu in het traject? Heel erg veel succes en zet 'm op!!! Welke meiden beginnen er ook in April met spuiten ik begin ergens rond 15 april verwacht ik ligt eraan wanneer mijn menstruatie begint op de 3e dag begin ik.
hoi dames, ik lees dat sommige van jullie puregon spuiten, is dat net zoiets als Gonal F? ik heb nu wat meer last van de deca voor mijn gevoel. heb meer last van hoofdpijn, maar verder valt het mee. succes dames!! en we gaan ervoor.
Dan gaan wij zowat gelijk oplopen spannend. Ik begin de 15 ongeveer met de gonal. Ik hoef van te voren geen deca. Ik krijg 2 spuiten deca voor de punctie in plaats van pregnyl. Hoeveel gonal ga jij gebruiken?
Wat balen dat je last hebt van de deca hopelijk trekt het snel weg bij je. Gonal en puregon zijn beide precies hetzelfde alleen andere naam en andere fabrikant, kwa werking doen ze beide hetzelfde
Hoi diddeltje jij gebruikt nu sinds een paar dagen Deca en Gonal? Dus het schiet mooi op! Volgende week eerste meting? Wat spannend is het he! Vervelend dat je meer last krijgt van bijwerkingen. Hoofdpijn is wel echt de meest voorkomende bijwerking van Deca. Ik heb gelukkig nog weinig last. 's Avonds wel erg moe maar verder nog geen klachten. Vanaf morgen de Puregon erbij! Juffie grappig inderdaad! Echt een verzekeringstechnische kwestie dus. Leuk dat er ook meiden zitten die in april beginnen. Kunnen jullie ook fijn ervaringen delen. Dreamer jij vandaag de eerste Puregon/Gonal spuit toch? Weer een stapje verder. Succes met je 2 spuiten! Kimberley jij hebt vandaag de eerste meting toch? Heel veel succes. Ben heel benieuwd hoe het eruit ziet!
Hallo allemaal, Hoeven jullie allemaal niet eerst aan de pil? Ik mag 10 april naar de verpleegkundige kreeg gister de brief in huis. Dan zal ik ook mijn schema krijgen ben benieuwd! wel weer iets om naar uit te leven.
Welkom hier Diddeltje, ik zag dat onze berichtjes gisteren net elkaar kruisten. Wat spannend jullie 4e poging! Ben je verzekerd voor poging 4, en 5, of wordt dit een zelf betaalde poging? Wanneer heb jij je eerste fm? Al die ziekenhuizen zijn wel aan het wisselen zeg met gonal en puregon.... De mijne is ook over van puregon de vorige keer, naar gonal nu. Boekenwurm, fijn dat jij ook weinig last hebt van de deca. Ik vind alleen die naaldjes echt rot! Vanochtend inderdaad voor het eerst de gonal en die naaldjes zijn zo prettig, voelde ik niet eens. Terwijl ik bij de deca elke keer wel even denk 'auw'. Ik heb inderdaad 7 tp's gehad van onze eerste icsi poging, helaas allemaal niet blijven zitten. Hopelijk gaat het nu een keertje goed! Wij zouden eigenlijk alleen vorig jaar de zomermaanden pauze nemen, maar in totaal zijn dat door heftige privé omstandigheden 9 maanden geworden. Inmiddels voelen we weer ruimte om er mee bezig te zijn, en is ook het vertrouwen weer aanwezig. De punctie vond ik best heftig trouwens. De eerste eierstok ging nog wel goed door focus op mijn ademhaling, maar bij de tweede, die ook verder weg lag, was het echt geen pretje meer. Ook doordat ik veel follikels had. Daarom dit keer een infuus met rapifen. Iemand hier daar toevallig ervaring mee?
Indy, ik hoefde niet eerst aan de pil, maar begon op dag 23 met decapeptyl. Moet jij wel eerst aan de pil? Fijn dat jij een datum hebt voor je afspraak, iets om naar uit te kijken!
helaas wel. Zie daar wel een beetje tegenop maar goed we doen het maar gewoon. Ze zeiden dat het voor hun zo makkelijker is om te plannen plus dat de pil ervoor zorgt dat je minder kans hebt op cystes etc. Dus het zal wel ergens goed voor zijn.De afspraak is inderdaad toch weer een fijn stapje dichterbij. Alhoewel het me allemaal veeel te lang duurt vind ik het wel heel fijn dat ik nu punten heb om naar uit te kijken.
Als ik jullie allemaal zo hoor wordt ik steeds nieuwsgieriger naar mijn schema. Wil zo graag weten waar ik aan toe ben. Nog een paar dagen... Voor een aantal komen de eerste follikel metingen er al aan. Spannend, ik duim voor mooie eitjes bij jullie allemaal!
Ja vorige pogingen ook eerder weinig last gehad van deca, alleen nu laatste tijd wat meer hoofdpijn en 's avonds gauw moe. Denk dat het door deca komt, tenminste dat gok ik. Ik gebruik nu alleen nog deca, vanaf 21 maart gonal erbij. gelijk 225 eenheden, daar reageert mijn lichaam het beste op. had bij vorige poging pas beetje goed resultaat, dus in overleg met arts gelijk hoge dosering gonal aangehouden. Ik ben verzekerd bij UMC Utrecht daar word een 4e en/of 5e poging vergoed. nu rustig afwachten en 5 april 1e fm.
Hoezo zie je op tegen de pil dan Indy? Nare ervaringen mee? En ja, wachten duurt lang... Het hele mmm-gebeuren is één groot wachtfestijn helaas Jij maandag je gesprek Inge? Dat is al bijna.. Dan krijg je ook je schema? Fijn om dan te weten waar je een beetje aan toe gaat zijn!
Inge ik moest ook eerst aan de pil. Is standaard bij mijn kliniek. Is inderdaad puur planningtechnisch. Wachten duurt lang he! Dreamer, de naalden van de Deca zijn inderdaad niet fijn. Ik duw de spuit echt met veel snelheid in m'n buik, maar soms doet het dan nog pijn. Alsof de spuit heel bot is. Jullie hebben een heftige tijd achter de rug dus. Fijn dat jullie er nu weer voor kunnen gaan. Vervelend zeg dat je de punctie zo pijnlijk vond. Ik kreeg de vorige keren een roesje en morfine. Ik vond het ook pijnlijk maar wel goed te doen. Hopelijk helpt dit infuus beter bij jou! Wanneer heb jij je meting? En heb je een beetje vertrouwen in deze poging? Inge nog een paar dagen en dan krijg je eindelijk meer duidelijkheid!!Hopelijk mogen jullie snel beginnen! Diddeltje je zei in een vorige post en ook in je laatste post dat je 21 maart met Gonal start. Dat is 3 dagen geleden. Vandaar dat ik vroeg hoe het met het Gonal spuiten gaat Zal een typefoutje van je zijn. Je moet inderdaad best een hoge dosis gaan spuiten. Ik ga 150 spuiten. Zat de vorige keer tegen overstimulatie aan dus rustig aan voor mij. Ik heb echt zin om morgen de eerste Puregonspuit te zetten. Stom he. Maar dan zijn we weer een stapje dichterbij. Ik hoop/denk over 2 weken de punctie.
Ik hoef ook niet eerst aan de pil dat doen ze in dusseldorf nooit gewoon meteen beginnen met gonal of puregon op dag 3 van de menstruatie op dag 8 van de cyclus dus 6 dagen later eerste meting. Vorige keer was op dab 13 de punctie. Gelukkig in dusseldorf altijd korte protocol en altijd punctie onder narcose.
Wel raar dat de punctie in Duitsland en ik geloof ook Belgie onder narcose gebeurt en dat het hier in Nederland niet het geval is. Kan me voorstellen dat vrouwen alleen daarom al naar het buitenland gaan, na bijvoorbeeld een heel vervelende punctie ervaring.
Oh ook lekker dan heb je het korte protocol toch? Ik het lange zit nu al 3 weken aan de pil.. Nog 2 te gaan! Ik ga 150eh gonal gebruiken. De vorige x 125 en daar reageerde ik wel goed op alleen ze wilde iets meer eitjes! @indy, ik moet ook eerst aan de pil.. 5 weken lang :O maar heb er al 3 op zitten dus nog 2 te gaan!