Ivf start maart/april 2017

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Boekenwurm, 3 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    We hebben goed nieuws te horen gekregen van de 5 geïnjecteerde eicellen is er 1 embryo uit ontstaan. Natuurlijk hadden we gehoopt op meer maar we zijn al zoveel stappen verder dan dat we dachten!
    Morgen de terug plaatsing en hopen dat ons Droppie blijft plakken en zich door blijft delen ❤️

2. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oh Kimberley wat een goed nieuws. Tuurlijk hoop je stiekem op meer, maar voor nu is dit genoeg! Met een verse tp heb je sowieso de grootste kans op een zwangerschap.
    Dit moet en zal gewoon jullie plakkertje zijn!
    Alvast veel succes voor morgen. Oja de terugplaatsing stelt niks voor hoor, dus daar moet je je absoluut niet druk om maken mocht je dat al doen. Ik duim weer voor julllie!

3. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Jammer dat het er maar eentje is Kimberley, maar hopelijk gewoon de topper die jullie nodig hebben! vanaf morgen lekker op het wachtbankje ploffen.

Ik heb mijn eerste fm gehad vanochtend en die was positief gelukkig. In beide eierstokken zo'n 8-10 follikels te zien. De grootsten tussen de 10 & 15 mm, ook kleineren. Zal dus spannend worden of ze een beetje gelijkmatig door gaan groeien. Maandag weer een fm om te kijken hoe het er dan voor staat. Dus dat zal weer spannend worden. Voor nu ben ik in elk geval blij!

4. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.806
    1.626
    113
    Wat fijn Kimberley. Ik duim voor jullie!

5. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.806
    1.626
    113
    Dat zijn er al best veel dreamer. Nu hopen dat ze lekker door groeien. Maar er gebeurd iedergeval genoeg :)

6. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dreamer dat klinkt veelbelovend!! Hopelijk groeien ze allemaal mooi door. Op naar maandag!!

7. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Kimberley hoe is het gegaan gisteren?

8. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hi Boekenwurm, alles is goed gegaan. Wel heel spannend nu.
    ik kreeg zoon gelukkig gevoel toen ze het hadden terug geplaatst. :)
    Ik heb van de lutinus alleen erg gespannen borsten :S
    Verder heb ik het heel warm, terwijl ik het normaal altijd koud heb.

Nu nog 12 dagen wachten mag officieel op goed vrijdag testen...
    Wel vreemde datums hoor 1 april de TP en op goede vrijdag testen... hoop dat goede vrijdag een goede vrijdag blijft ;)

9. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Kimberley wat een heerlijk gevoel he. En nu fulltime duimen de komende weken. Ik duim met jullie mee!

Dreamer wanneer heb jij de meting? HOpelijk kan de punctie gepland worden!

Inge hoe gaat het met jou? Wanneer heb jij de meting?

Ik had vanmorgen vroeg al de meting.
    Links 5 eitjes van 9 a 10 mm.
    Rechts zo'n 16 eitjes waarvan de grootste zo'n 13 mm.
    Dus een hele mooie basis waar er hopelijk een heleboel van doorgroeien.
    Ik moet donderdag voor een tweede meting en hopelijk zaterdag de punctie. Maar kan ook maandag worden.

Ik heb rechts veel buikpijn. Maar dat valt nu dus wel te verklaren met die 16 eitjes daar.

Voor nu ben ik tevreden. Op naar donderdag!

10. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.806
    1.626
    113
    Kimberley, fijn dat de terugplaatsing goed is gegaan. Nu rest niets anders dan heel hard duimen!

Boekenwurm, dat zijn er al lekker veel. Nog even doorgroeien maar dat lijkt me inderdaad al een hele mooie basis. Dat je het goed voelt kan ik me heel goed indenken. Zelf voel ik het ook behoorlijk.

Vanmorgen heb ik zelf ook de meting gehad. En dat ziet er al heel erg goed uit. Ik heb nu 14 follikels van 15 en 16mm. Daarnaast nog zoveel van 11 en 12mm dat ze niet eens de moeite heeft genomen ze allemaal te tellen. Ze hebben me nu iets terug geschroefd in de gonal dosering. Hiermee willen ze voorkomen dat het er straks veel te veel zijn. Woensdag weer een meting en dan wordt waarschijnlijk direct de punctie ingepland.

11. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Inge wauw wat een topscore! Zoveel grote al. Dat wordt een succesvolle punctie!
    Hoeveel spoot/spuit jij?
    Veel last van bijwerkingen naast de gevoelige buik?

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dames ik heb vanmiddag gesprek van mijn behandelplan en hoewel er niks gaat gebeuren vind ik het onwijs spannend....benieuwd wat ik moet spuiten en hoeveel.

13. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend Juffie. Mag je daarna ook meteen starten of weet je dat niet?
    Hopelijk wordt jullie veel duidelijk vanmiddag en kun je daarna van start!

14. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.806
    1.626
    113
    Juffie, dat is toch ook gewoon super spannend. Dan weet je waar je naar toe kan leven/werken. Veel succes vandaag!

Boekenwurm, ik spoot 225eh en nu ga ik terug naar 200eh. Qua bijwerkingen ben ik nog steeds wel moe en soms wat emotioneel. Heb jij veel last van bijwerkingen?

15. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Beetje hetzelfde als jij. Wisselend emotioneel, 's avonds erg moe, en nu dan de buikpijn, maar het valt me al met al erg mee. Sowieso vind ik het dit keer makkelijker omdat we al een zoon hebben, dus gevoelsmatig is het toch anders. En overdag ben ik aan het werk of druk met onze zoon, dus ik heb veel meer afleiding en ben niet zoveel met het traject bezig als de vorige keer.

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja ik mag direct starten. Ik mocht zelf aangeven wanneer ik zou willen starten. Het had ook al eerder gekund maar dat wilde ik zelf niet. Ik wilde ff rust na de mislukte cryo

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik hoop dat ik dat nu ook zo kan gaan ervaren.
    Ik voel de druk nu ook niet meer zo hoog als toen we onze dochter nog niet hadden. We willen echt heel graag een 2e kindje maar de druk voelt nu minder heftig dan in 2012 dus ik hoop dat ik dat ook zo blijf voelen als ik eenmaal ben begonnen...

18. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Juffie tuurlijk is de wens voor een tweede heel groot, maar toch voelt het inderdaad anders.

Wij zijn 3,5 jaar bezig geweest voordat ik voor de eerste keer zwanger was en we zijn best wel bang geweest dat we nooit papa en mama zouden worden, en dat is uiteindelijk dus wel gelukt.
    We zijn papa en mama en we hebben een fantastische zoon. Als het daar uiteindelijk bij zou blijven dan zouden we ook met alleen onze zoon ontzettend gelukkig zijn.

Neemt niet weg dat we nu heeeel heel graag een tweede kindje willen:)

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Exact zo denken wij ook inderdaad.

20. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.806
    1.626
    113
    Dat verwoord precies hoe wij er ook instaan.

Deel Deze Pagina