ja maar, hij is positief! Misschien wil je jezelf voor een teleurstelling indekken, maar hij is echt positief. Ik moet op dag 12 voor een zwangerschapstest bloed prikken, dus dan moet er hcg in je bloed zitten, dus ook in je urine lijkt mij. Maargoed ik ben geen dokter (gelukkig). Kon je nu maar ff binnen kijken.
Pfff vorige week ma 1e dag ongesteld, vanaf di aan het spuiten en nu nog steeds ongesteld. Niet heel erg maar elke keer als ik denk: nu is het echt wel klaar komt weer een rode hoos. Zo lang heb ik het nooit. Bah.
Hier nog steeds een echt ongi gevoel. Blijf maar kijken of ik bloed zie. Ben normaal nooit zo onzeker. Eerder testen helpt dus niet echt...
Normaal was ik denk ik heel blij geweest, maar de test van gisteren was heel duidelijk van de action en die van vandaag helemaal niet. Dat maakt dat ik er geen goed gevoel bij heb. Hoop wel dat mijn lichaam nu zelf hcg aan gaat maken
Ik weet niet maar zit op 6 dagen na de TP precies het zelfde lied hier krampen en steken en ongesteld gevoel
Thirzaaa ik had het 8 dagen lang en twijfelde zo erg gyn zij dat het normaal is kan door hormonen komen
ik vond die testen even duidelijk hoor. maar het beste is als je vrijdag nog een keertje test. Dan is de onzekerheid weg. Ik heb het ook wel hoor onzeker zijn. Je wilt niet te hard hopen om een teleurstelling te voorkomen.
Zo ff terug van weggeweest! Wat zitten er veel meiden hier op het wachtbankje En jullie zitten bijna op jullie testdatum. Whoooop spannend. Jullie gebruiken ook allemaal Utrogestan denk ik? Voor het baarmoederslijmvlies? @Nancydierengek, wat ontzettend fijn dat je een tp hebt. Een hele opluchting. Is al dat spuiten het toch waard geweest. Binnenkort dus ook op het wachtbankje. Voor diegene die nog aan het stimuleren zijn; lekker broeden jullie Op naar een mooi aantal eicellen tijdens de punctie. Voor de dames die in hun laatste wachtweek zitten.. In mijn laatste behandeling (toen ik zwanger raakte), heb ik op dag 5 (dag van tp meegerekend) een innestelingsbloeding gehad. Was oud bloed en na drie toilet bezoekjes weer weg. De dagen erna ongesteldheidskrampen! Ik dacht echt ongesteld te worden Ik denk aan jullie en zal vrijdag gekluisterd zijn aan dit topic! Ik mag overigens zaterdag beginnen met decapeptyl en 25 mei starten met gonal f! Ik heb er zin in Succes meiden
Wat fijn dat je al bijna mag starten! Ik mis die periode bijna.. haha . Alsof ik toen iets kon doen....
Hey @Lauren1990 ik zie in je handtekening dat je isci in juni al gaat starten! Goed dat het zo snel achter elkaar kan. Heb je al een beetje een idee wanneer ongeveer? Ik duim voor je!
Nee.. ga morgenvroeg nog een test doen.. wil niet blijven testen..dan maak ik mezelf helemaal gek hihi Jij morgen ook weer n testje?