Pfff sinds vandaag wel serieus last van steken in mijn buik.... Nu 5 dagen na terugplaatsing (9 dagen na punctie).... Zal toch geen voorteken van slecht nieuws zijn
Of juist goed nieuws. Innestelingskrampen kunnen het ook zijn bijvoorbeeld. En je baarmoeder zoekt hoe dan ook ook wat ruimte op.
Maar nu pas innesteling? Ik dacht dat dat eerder zou plaatsvinden? Ik hoop zo dat je gelijk heb!! Hoe voel jij je?
Innesteling vindt volgens mij plaats ergens tussen dag 6 en 10. Het moet eerst nog doorontwikkelen voordat het als het ware contact kan maken. Maar die info heb ik ook van het internet. Hoe ik mij voel? Eerlijk is eerlijk: ik voel mij onzeker. De tweede wachtweek is echt slopend. Ik voel van alles (grote borsten, lage rugpijn, ongesteld, emotioneel, dan weer radiostilte alsof er niets gebeurd is de afgelopen weken, etc). En ik weet dat ik rondloop met succesvolle bevruchtingen. Maar ik weet ook dat ik vol zit met hormonen dus dat de kans groot is dat wat ik voel door de farmaceuten komt. En dan is toch de hoop dat de emmy's aan het werk zijn en dat zij kanaaltjes geven. En dan daarna denk ik ongesteld te worden en voel ik ongi druk in mijn lijf. Net maar even de intratuin leeggekocht. Heb ik tenminste wat te doen ipv te voelen of te denken. Maar lief dat je het vraagt.
Het zijn inderdaad hele lange dagen dat wachten. In het begin dacht ik: ik voel helemaal niks, nou dan wordt het waarschijnlijk ook niks... Nu voel ik wat en dan denk ik; zie je nu wel, dan word ik natuurlijk ongesteld.... Ik denk inderdaad dat we teveel nadenken, maar we willen natuurlijk zo graag! Wens je heel veel succes de komende dagen, over een aantal dagen weten we meer...
Ja, als ik niks voel denk ik; o jee! kan niet goed zijn. Als ik wel wat voel: o jee! kan niet goed zijn..... zucht..... nog 1 week wachten....
Hey meiden, Phoe mijn vriend gaat het zwaar krijgen met mij geloof ik. Ik heb namelijk op dit moment een heel kort lontje merk ik aan mezelf. Ik heb ook het gevoel dat er nu veel gebeurt in mijn lichaam. Mijn borsten zijn heel gevoelig. Ik voel af en toe steekjes in mijn buik dan weer soort plofjes. Ik heb veel trek steeds. Ben af en toe misselijk. Ik moet vaak plassen en daardoor slaap ik weer slecht. Ow Ow wat zit ik nu toch te klagen en te zeuren. Ik schaam mij er eigenlijk best voor. Ik moet juist super blij zijn met al die kwaaltjes. Een ander zou hier een moord voor doen. En dat had ik eerst ook toen ik steeds niet zwanger was. Toen dacht ik ik wou dat ik steekjes had ik wou dat ik misselijk was alles wat er maar bij komt kijken als ik maar zwanger ben. En moet je mij nu toch is horen klagen. Maar goed verder gaat alles goed en ben ik elke dag dankbaar dat ik eindelijk zwanger ben! Ik kijk erg uit naar mijn eerste echo op 12 juni. Hoop zo dat alles goed gaat daarbinnen. Ben als de dood om het kwijt te raken. Ow meiden ik hoop zo dat jullie mij snel opvolgen. Dan kunnen we samen klagen over onze zwangerschaps kwaaltjes. @IVFBeeb Hoe voel jij je verder nu? Ook van die kwaaltjes of dat niet. Ieder mens is natuurlijk weer anders. @Thirza78 Haha jij durft om die test stiekum te doen. Balen dat die wit was maar ook fijn. Als die nu ineens zichtbaar is kan het zo zijn dat je zwanger bent! @Dexendon Ik had ook steken 9 dagen na terugplaatsing. Ik was toen zo bang ook dat het mis was gegaan. Maar nu blijkt dat dat waarschijnlijk de innesteling is geweest. Hoop zo dat dat bij jou ook het geval is.
Zo herkenbaar dit ook. Ik had dat ook in die twee wacht weken. Je gaat op alles maar dan ook echt op alles letten wat je voelt.
Het is je zo gegund @Nancydierengek waarschijnlijk heb je al een heel traject achter je dus geniet er van. Het is voor mij alleen maar fijn om succesverhalen te lezen, dat geeft hoop. Vanochtend toch een testje gedaan... niets... zucht... Het kan nog, maar toch...
@Thirza78 Dank je meid! Hè balen dat je test nog wit is. Maar kan nog steeds. Wanneer had jij je bloedtest? Pfff dat wachten is vreselijk hè.
Dank je @Dexendon en @Lauren 1990 en @Nancydierengek . Ik heb vrijdag de bloedtest (is normaal pas een dag later maar dan is het zaterdag dus ik mag vrijdag al). Ik wacht dat wel af. Al dat ongeduld is nergens goed voor. Wie weet gaat het mis nou dan kan ik beter nog twee dagen langer genieten van het idee dat het misschien wel lukt...
Ow kijk vrijdag al! Dat schiet al lekker op. Al duurt elke dag nu lang voor jou natuurlijk. Hopelijk dat ze je dan goed nieuws kunnen vertellen. Ik viel bijna van mijn stoel af toen ik mijn bloeduitslag aan de telefoon hoorde haha. Dat moment vergeet ik nooit meer. Ik ga voor je duimen meid!
Ik ben nu een beetje gespannen. Vanaf de punctie dag gebruik ik Utrogestan bolletjes die ik 3x op een dag en dan twee stuks per keer vaginaal in moet brengen. Ik moest eigenlijk vandaag er mee stoppen. Maar heb er nog een paar over die maak ik ook nog op zodat ik het iets kan afbouwen. Ik had het ziekenhuis er al over gebeld dat ik het niet fijn vond om er zo pats boem mee te moeten stoppen maar hun zeggen dat mijn lichaam het nu allemaal zelf doet en moet doen en dat ik er radicaal mee moet stoppen. Ik krijg dus geen nieuw recept ervoor. Ik ben iemand die op internet dan gaat lopen zoeken en lees dan bijna overal dat de meeste mensen deze bolletjes gebruiken tot week 12! Ik zit nog maar in week 5 en moet al stoppen! Het maakt mij best angstig en hoop maar dat alles goed blijft gaan. Ik moet de arts en mijn lichaam er maar op vertrouwen. Maar jeetje vind dat echt moeilijk. Voor vandaag heb ik drie bolletjes. Morgen twee bolletjes. En de dag erna nog maar 1 en dan is het op.
O ja, ik begreep je wel. Sprak van de week mijn zus en zij heeft hetzelfde traject doorlopen. Ze moest ook nog 12 weken lang die bolletjes gebruiken (zat in zh Maastricht). Ik begreep van mijn arts dat ik ze 18 na de punctie moest gebruiken (tot aan de dag van de test). Als het niet goed was, hoefde ik ze niet meer te gebruiken, was het wel goed, dan ook niet meer. Heb er ook precies genoeg meegekregen, tot aan de dag van de test. Ik weet niet of ik er daarna nog meer voorgeschreven ga krijgen. Had jij ze gelijk al meegekregen of had je een herhaal recept gehad?
Bij het LUMC: bij positieve test tot de eerste echo (ca 3 weken daarna) en dan stoppen. Over testen gesproken: 13dpo... Kruidvat 2v5... wit... Ik had mijzelf beloofd niet te testen maar voelde mij zó anders vanochtend. Morgen bloedtest. Ik zie er tegen op.