Ow de echo was zo super zo speciaal! We weten het geslacht! We zijn zo blij! Maar ik hou het nog heeeeel even geheim. Vrijdag avond gaan wij het geslacht aan onze ouders en zussen bekend maken. Op een leuke manier. En erna zal ik het ook hier bekend maken. We willen dat hun het als eerste horen. Joepie erna lekker los gaan met meubels en spulletjes kopen!!! Zo veel zin in!!!
Nou meiden ik ga het jullie vertellen. Wij krijgen een.............. ♡ ♡♡ ♡♡ ♡♡ ♡♡ ♡ JONGEN!!!!!!!!!!! ♡ ♡♡ ♡♡ ♡♡ ♡♡ ♡
Ja leuk leuk!!! Foto van het geslacht. En foto van de cadeautjes die we gekregen hebben. @Dexendon Hoest verder met jou?
Wat een lieve en leuke cadeautjes, nu wordt het denk ik allemaal nog veel "echter" voor jullie. Hier alles goed. Maandag dan echt opnieuw beginnen met prikken. Ben er zó aan toe, wachten duurt gewoon lang. Ik kan me niet voorstellen dat het ooit gaat lukken bij ons, maar dat komt gewoon dat ik het bijna niet durft te hopen, om niet te veel teleurgesteld te raken. Maar ben verder wel super positief. Zie niet tegen Het proces op.
Hey meid Ow dus vandaag mag je starten met prikken weer. Fijn gevoel geeft dat dan hè dat je er zelf weer iets aan kan doen. Anders voelt alles zo als verloren tijd. Attans dat dacht ik toen. Geeft toch weer hoop of zo dat prikken ook al is het geen pretje. Snap dat je bang bent dat het niet gaat lukken. Die teleurstelling is zo vreselijk groot als het weer niet gelukt is. Je doet zoveel moeite ervoor. Ik snap dat volkomen. Soms voel ik mij ook wel schuldig tegenover jullie allemaal hier die bezig zijn met zwanger worden en ik maar blij zijn en berichtjes plaatsen. Want ik weet toen ik er zelf mee bezig was het ook altijd moeilijk vond als je het geluk van een ander las hoe veel je het een ander ook zeker gunt! Meid blijf hoop houden! Ik ben blij te lezen dat je niet tegen het proces op ziet. Succes weer!
Ja vandaag mag ik eindelijk weer prikken. Hoe blij is vorige keer was dat ik er klaar mee was, hoe blij ik nu ben dat het weer mag. Dan heb je inderdaad het gevoel dat je er zelf ook echt mee bezig bent. Vorige keer zijn de weken voorbij gevlogen, ik hoop dat het dit keer weer zo snel mag gaan. Je moet je absoluut niet schuldig voelen met jouw blije verhalen, ik vind ze juist heel fijn. Geeft mij alleen maar vertrouwen dat het allemaal mogelijk is. En over een aantal weken ga ik jou gewoon vervelen met mijn blije verhalen (haha dat hoop ik dan).
Hopen dat deze dagen ook voorbij vliegen weer voor je. Wanneer heb jij je eerste follikel meting? Succes verder met prikken! Gelukkig dat je mijn verhalen juist fijn vind. Soms ben ik te enthousiast en vergeet dan even het gevecht en verdriet van anderen. En dan voel ik mij best schuldig. Maar is idd wel dat ik een bewijs ben dat het idd op deze manier zeker kan! En ik hoop zo dat je mij ook heerlijk gek kan maken straks met al jou blije verhalen! Hihi.
Hoi meid, Hoe was Toscane? Vast heerlijk genoten? Fijn dat je zo goed opgeknapt was, voor de tijd al! Ik was éventjes offline. Was er éffe klaar mee. Begin nu weer helemaal goedsmoeds te worden. De terugplaatsing is namelijk eind VOLGENDE WEEK, natuurlijke cyclus. ZIN IN. Hopelijk een plakkertje!! (al wordt je wel voorzichtiger, nu het de vorige keer ook gewoon uitliep op een ongesteldheid,,,,terwijl ik echt dacht dat het in 1x raak was (hoe dom))
JOEHOE!!!!!!!!!!!!! HAPPY FOR YOU!!!!!!!!!!!!!!! Ik word ook altijd blij van je blije verhalen!!! echt, dat geeft de burger moed. YES YES, wat zullen jullie happy zijn!!!
Kijk super dat er weer een terugplaatsing eraan zit te komen. Dat geeft weer hoop! En hopen dan op een plakker! Ik hoop het zo! Ga ook voor jou heeeeeeel hard duimen!
Hoi hoi! Lief dat je het vraagt! Heerlijk idd, gelukkig helemaal weer opgeknapt en opgeladen! Alweer aan het werk geweest. Snap ik goed, gewoon even zat van, super dat je je weer positief hebt ingesteld, ik geloof echt dat dit invloed kan hebben op het traject, maar hee wat snel al!! Super spannend!! En misschien ook wel lekker dat je het in de natuurlijke cyclus kunt doen, lekker geen hormonen! Nee absoluut niet dom meid, juist positief dat je zo denkt, alleen dan is het wel een extra domper.. Ik ga zo hard voor je duimen!! Komt vast helemaal goed! Wij hebben vanmorgen een echo gehad, hartje klopte al zo snel. Het kleine wormpje was al enorm gegroeid in vergelijking met de laatste keer (bijna 6 weken) en is een voorloper qua groei haha! Ook zagen we de armpjes en beentjes al bewegen. Op m'n banner staat 8 weken en 4 dagen maar ik ben bijgesteld naar 9 weken? Over 3 weken hebben we weer een echo, en dan hoef ik niet meer onder controle in het ziekenhuis maar naar de verloskundige.
@Lauren 1990 Wat heerlijk die echo! Super leuk voor je! Hoe blij kan jij je dan voelen hè. Geniet ervan!
Ik ben een beetje zenuwachtig aan het worden. Komt aankomende donderdag krijg ik de 20 weken echo. Ik ben dan nog geen 20 weken maar de echo is voor dan ingeplant. Dit gebeurt normaal bij je verloskundige maar omdat ik een traject achter de rug heb moeten wij voor deze echo in het ziekenhuis komen. Vind het erg spannend omdat ze dan echt het hele kindje na gaan kijken. Hoop zo dat alles goed is. Verder voel ik mijn kindje soms in mijn buik bewegen echt zo bijzonder! Mijn buik groeit en is goed te zien al dat ik zwanger ben. Voel mij dan ook echt trots! Hoest verder hier met iedereen?
Hey nou we hebben de 20 weken echo gehad in het ziekenhuis. Al ben ik nog geen 20 weken zoals julloe weten. Wauw wat een echo je zag echt alles! Alles was goed. Handjes met alle vingers, voetjes met alle teenen eraan en geen klompvoetjes, skelet zag je helemaal, 2 nieren, maag, hersenen, en weer goed kunnen zien dat het echt een jongentje is haha. En nog veel meer waar ze naar gekeken heeft. Kindje lag al met hoofdje naar beneden toe. Maar jeetje hij was mij toch een partijtje beweeglijk haha. Hij maakte het wel moeilijk om alles goed te kunnen zien. Wiebel kont haha. Alleen het hartje was daardoor niet helemaal 100% goed te zien. Je zag het hartje wel goed kloppen hartje heeft 4 hartkamers en twee hartkleppen. Dat zag je ook allemaal zo bijzonder. Ik moet alleen wel terug komen op 19/09 nog voor het hartje omdat ze de aansluitingen niet helemaal goed kon zien. Want kindje bleef maar bewegen dus was niet goed te zien hahaetterbak. Dat belooft wat. Ik heb ook nog een inwendige echo gehad. Ze keek toen meteen naar mijn baarmoedermond. En mijn placenta dit was allemaal goed. Placenta is nu ook hoger gaan liggen. Dus erg fijn omdat ik toen die bloeding heb gehad doordat mijn placenta eerst te laag lag. Dus dat was erg fijn om te horen. Nou ondanks dat ik wel terug moet komen ben ik wel gerustgesteld.
WoW!!! Sorrrrry sorrrrry dat ik niet eerder gereageerd heb! Heb helemaal geen melding voorbij zien komen dat er een nieuw bericht was Vroeg me vandaag af hoe het met je zou gaan, dus maar eens gaan zoeken in de berichten. Maar wat fijn dat alles goed was. Inmiddels ben je volgens mij ook al voor een nieuwe echo geweest? Hoe was dat? Sorry nogmaals hoor!