IVF starten in maart, april of mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door IVFBeeb, 23 mrt 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauren 1990

    Lauren 1990 Actief lid

    29 jun 2017
    424
    215
    43
    Vrouw
    Ach wat mooi zeg, zo kun je hem al echt heel mooi zien!
    Vervelend die bandenpijn lijkt me.. En dat slapen op de buik, dat doe ik ook heel graag en het lukt nog wel maar het voelt al niet meer goed. Slaap je al met een voedingskussen? Dat schijnt ook super te werken! Ik heb er inmiddels 1 besteld! Dan heb je wel iets tegen je buik.

    Plassen word je ook gek van he, en dan weer in slaap komen pff! Haha inderdaad, dat geklaag.. Geeft niets!:roflmao:

    @Dexendon wat geweldig dat je zwanger bent! Van harte gefeliciteerd!!

    Ik kom eigenlijk nog weinig op het forum, af en toe even stiekem kijken:rolleyes:
    Hier gaat alles goed, uitslag gehad van de NIPT test en dit was allemaal in orde, zelf heb ik een baby watcher gekregen van mijn man en ik kan elke dag even spieken, heel beweeglijk is het kindje!
    Over iets minder dan 4 weekjes de 20 weken echo, merk wel dat ik die spannend vind! Toch is het wel iets afgenomen door de uitslag van de NIPT test.
     
  2. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey ja heb al een voedingskussen waarmee ik slaap.
    Maar helpt niet echt.
    :confused:
    Haha erg hè dat geklaag. :p
     
  3. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey dames hoe gaat het hier nu met iedereen?
     
  4. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Heej hier gaat het oké. Vorige week vrijdag mooie echo gehad met 8+4 weken. Mooi hartje zijn kloppen.
    Voel me echt elke dag misselijk. De goede echo heeft me drie dagen een super gevoel gegeven. Maar nu weer super onzeker pffffff. Deze week het andere ziekenhuis bellen (ben ontslagen in Utrecht, dus mag naar een ziekenhuis in de buurt) voor een nieuwe echo.

    Maar omg! Je bent gewoon al 28 weken!!! Hoe gaat het met je?
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  5. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Dexendon
    Hey leuk weer is wat van je te horen!
    Kijk jij bent ook al weer 10 weken zwanger super zeg!
    :D:thumup:
    Oei lastig die misselijkheid had ik ook in het begin erg last van.
    Bij mij hielp voor het opstaan een droog toastje eten.
    En yoghurt in de ochtend eten.

    Met mij gaat het goed alleen oas minder nieuws gehad waar ik best van geschrokken ben. Ik heb paar dagen terug een suikertest moeten doen. Hieruit blijkt dat ik zwangerschapsdiabetes heb. :(
    Morgen heb ik een afspraak staan bij mijn diëtist om het een en ander te bespreken. En de dag erna woensdag moet ik naar het ziekenhuis toe. Ze gaan dan het kindje nakijken of alles nog goed gaat en het niet te snel groeit en of het geen bol buikje heeft vanwege mijn zwangerschapsdiabetes. Ik vind net dood eng hoop zo dat kindje op normale grote is en dat we er optijd bij zijn dat ik een speciaal dieet ga volgen. Erna moet ik ook door naar een internist ik zal wel draaglijks mijn bloedsuiker moeten gaan controleren.
    Pfff hoop zo dat kindje er verder geen schade van op loopt. En dat ik zelf na de bevalling geen diabetes meer heb.

    Verder voel ik mij eigenlijk super goed.
    Tijdens slapen soms last van kramp in mijn benen.
    Kindje is verder goed beweeglijk ik word elke dag flink in elkaar geschopt haha. :D
     
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Nou we zijn weer terug uit het ziekenhuis vandaan. Ik heb daar eerst een echo gehad. Kindje ligt mooi met hoofdje naar beneden. Kindje is opgemeten en kindje is op goede gemiddelde grote zoals ze graag zien. Erg fijn!

    Ik hoef hierdoor verder niet naar het ziekenhuis toe voor controle dus val weer onder mijn eigen verloskundige. Kindje moet dan om de 3 a 4 weken opgemeten worden. Om te kijken of de groei goed blijft gaan.

    Erna zijn we naar de internist geweest. Gesprek gehad. En uitleg hoe ik mezelf bloedsuiker moet prikken. Ik moet mij nu elke dag bloedsuiker prikken 4x op een dag. En dit per week de uitslagen doorsturen naar het ziekenhuis en mijn diëtist.

    Nu hopen dat we het onder controle krijgen. Maar 1 op de 10 mensen lukt dat niet. Dus hopen dat het ons wel lukt.
     
  7. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Vandaag ben ik al weer 32 weken zwanger!
    Jeetje wat gaat het ineens snel allemaal!

    Vandaag had ik een afspraak bij mijn verloskundige.
    Het opmeten van ons kindje vanwege mijn zwangerschapsdiabetes.

    Ik mocht meteen gaan liggen en ze zag meteen dat kindje met ze hoofdje naar beneden lag. Ik merkte ook al dat ze haar echo apparaat heel laag bij mijn onderbuik deed en toen zij ze ook dat het kindje al begonnen is met indalen. En dat de kans aanwezig is dat hij nu zo ook blijft liggen. Nou dat hopen we dan maar.

    Verder ging ze zijn buikje, hoofdje en beentjes opmeten. En super fijn alles was prima en op normale grote zoals hoort. Echt zo fijn om te horen. Mijn bloedsuiker waardes hebben we goed onder controle door mijn aangepaste dieet. Dus super fijn om dan te horen dat het kindje het daardoor ook goed doet. Super blij hier mee!
    :D
     
    IVFBeeb vindt dit leuk.
  8. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    IVFBeeb vindt dit leuk.
  9. IVFBeeb

    IVFBeeb Bekend lid

    23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Vandaag 34 weken zwanger! Zo blij dat ik dat heb mogen halen! Gisteren veel gerommel (constant harde buiken en lichte weeen om de zoveel minuten). Lijkt nu weer wat afgezakt.. ben zo benieuwd wanneer ons beebje komt!

    Hoe gaat t met jou?
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  10. IVFBeeb

    IVFBeeb Bekend lid

    23 mrt 2018
    509
    422
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je diabetes? Veel last van?
    Ik heb mijn vliezen gebroken met 26 weken en lig dus al ruim 8 weken met bedrust in het ziekenhuis
     
  11. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    O! Wat een goed nieuws. Wel balen van de suiker, maar gelukkig is het onder controle.

    Hier gaat alles tot nu toe goed. Mooie echo's gehad. Helaas is de misselijkheid nog niet helemaal weg, maar wel vele malen beter dan het was. Momenteel ook weer heel moe, maar kan ook met de tijd van het jaar te maken hebben.
    We hebben, ondanks ik gezworen had het nooit aan te schaffen, een doppler gekocht.
    Gelukkig kunnen we het hartje elke gemakkelijk vinden. Het geeft echt wel een geruststelling, dan duurt het wachten op de volgende echo minder lang.

    Maar wauw! Wat zijn jullie al ver!! Gaat echt opschieten voor jullie.
     
  12. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey Ow jeetje dus je ligt al die tijd nu al in het ziekenhuis.
    Kom je de dagen dan wel een beetje goed door?
    Wel spannend allemaal zeg.
    Gaan ze je inleiden met 37 weken?
    Of wat is nu verder jou beleid?

    Ja met mij gaat het goed. Ik hoef geen insuline te spuiten omdat ik mijn zwangerschapsdiabetes door een dieet prima onder controle heb. Dus erg fijn! Verder ga ik bijna met verlof met mijn werk. Ben daar wel aan toe. Die bolle buik zit goed in de weg haha. En heb best last van bandenpijn steeds. En heel af en toe harde buiken. Maar mag verder niet klagen.
     
  13. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ja echt blij dat ik het onder controle heb en dat het met mijn dieet zo goed gaat. Ja de dagen vliegen ineens voorbij. Zo zit je middenin een traject en zo ben je zwanger en zo komt het kindje al weer bijna. Niet te bevatten. Haha.

    Maar jij gaat ook lekker zie dat je nu al weer 13 weken en 3 dagen zwanger bent. Heerlijk dat je die 12 weken voorbij bent. Ow die misselijkheid is zo naar pfff ik had dat ook in het begin. Vooral in de ochtend. Ik nam dan droge toastjes te eten dat hielp bij mij en anders schaaltje yoghurt eten. Dat maakte bij mij de misselijkheid wat draagbaarder zeg maar. Misschien voor jou ook?
    Die moeheid ook herkenbaar. Lekker je rust pakken als je die nodig hebt.

    Haha een doppler gekocht. Ik wou dat eerst ook. Maar ik heb het niet gedaan. Maar snap je dat steld je gerust want soms wachten op de volgende echo duurt dan zo vreselijk lang. Ik heb nu al een tijdje dat ik mijn kindje elke dag behoorlijk goed voel das zo fijn en dat geeft zo veel rust. Maar in het begin heb je dat niet. Dus lekker elke dag luisteren zou ik zeggen haha.
     
  14. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ja ja ben met mijn laatste reeks nachtdiensten met mijn werk bezig.
    Vrijdag kom ik eruit.
    En dan heerlijk verlof ik kijk er naar uit.
    ;):thumup:
     
  15. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Oo wat lijkt me dat heerlijk. Ben zó jaloers op je haha. Hier nog steeds misselijk en overgeven. Was het maar juni....
    Zo mag ik weer naar het ziekenhuis voor een controle. Hoop dat ze een echo wilt maken, maakt mijn dag weer helemaal goed.
     
  16. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ja ben echt aan verlof toe ook kijk er naar uit.
    Werk word mij toch wel zwaar nu.
    Maar goed nog twee nachtdiensten te gaan.

    Nou ik hoop voor je dat ze een echo gaan maken kan je je kindje weer zien.
    ;):thumup:
     
  17. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Joepie!
    Heerlijk ik heb nu verlof! :D
    Best trots op mezelf dat ik het heb volgehouden met werken tot mijn verlof datum. Nu lekker vrij zijn baby kleertjes wassen enz. Maar wel gek om zo lang niet meer te hoeven werken. Cliënten waren ook zo lief. Heb van een paar ook cadotjes gehad. Ook van collega’s. En begin van mijn laatste nacht had ik een inco om gekregen en een ketting met spenen eraan haha. Ik moest de hele nacht zo rondlopen op het werk. :roflmao:
    Nu lekker genieten nog van mijn zwangerschap.
    En dan vol spanning wachten op onze kleine man.
    Ow wat vind ik het allemaal spannend maar kijk ook zo naar hem uit!
    ;)
     
  18. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Hey meiden! Ik ben eind november geopereerd aan mijn (lekkende) hydrosalpinx. Man, wat een verschil. Toen ze mij de recover kamer intreden vroegen ze: 'heeft u pijn?' en dacht ik 'nee, niet meer'. Het maakt zoveel verschil, niet normaal. De eeuwige pijn in mijn buik is weg, de nare geur van mijn vagina weg (soms kon ik ineens zo vies ruiken en dan bruine drap lekken). Ik wou dat dat artsen die hydrosalpinx al eerder verwijderd hadden. Het stond echt al bijna 14 jaar in mijn dossier. Maar goed dat is een koe in zijn kont kijken. 16 januari hebben we controle én daarna direct een gesprek met de IVF arts en dan zijn we startklaar voor IVF 2. We hebben weer hoop.
     
  19. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    En wat zijn jullie al ver zwanger! Whoop whoop, nog even en het wordt aftellen. Ik ben zó blij voor jullie :):thumup:
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  20. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw

    Hey meid wat leuk om weer wat van je te horen!
    En wat super fijn dat je van die eeuwige pijn af bent.
    Wat zal dat een verlichting zijn.
    Wie weet helpt het je ook bij het zwanger kunnen worden.
    Ik hoop zo dat je IFV 2 je in het nieuwe jaar geluk mag brengen!;)
     

Deel Deze Pagina