IVF starten in maart, april of mei

Discussie in 'MMM clubs' gestart door IVFBeeb, 23 mrt 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ja echt spannend komt nu ineens zo dichtbij! :D
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  2. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Dank je wel voor je lieve berichtje en jullie heel veel geluk! Toi Toi Toi met de laatste loodjes.

     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  3. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Ik ben afgelopen vrijdagavond verast met een babyshower zo leuk!
    Vriendinnen en familie en mijn schoonmoeder en zus hebben mij goed verwend. En we hebben grappige spelletjes uitgevoerd.

    Verder heb ik meteen afgelopen weekend de nieuwe gekregen kleertjes ook gewassen die ik met mijn babyshower heb gehad haha.

    En gister zijn mijn vriend en ik lekker wezen shoppen samen.
    Mijn vriend is namelijk lekker twee weken vrij nu van ze werk.
    Phoe viel mij toch wel zwaar dit keer het shoppen.
    Vaak moest ik plassen en heb zo het gevoel dat kindje heel laag ligt.
    Ik waggel ook met lopen.
    Soms heb ik het idee dat ons kindje wel is eerder geboren zou kunnen worden.
    Donderdag hebben we weer een afspraak bij de verloskundige.

    Verder voor iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2019!
    :D:thumup:
     
  4. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Tjonge ik hou de spanning er wel in. Ik had gister nacht en gister overdag ineens veel vocht verloren van onder. Dus heb ik mijn verloskundige maar gebeld. Deze is langs geweest. En vond dat ik mij moest na laten kijken in ziekenhuis.

    Ze twijfelt of er niet misschien een scheurtje in mijn vliezen zit waardoor ik nu ineens steeds veel vocht verlies. Ik had verder geen buikpijn of zo. Ik had alleen plots veel vocht verloren was ook een beetje roze van kleur.

    Dus gister zijn we langs het ziekenhuis geweest. Ze hebben een hartfilmpje van mij en de baby gemaakt en gekeken naar hoe vaak ik last had van harde buiken. Dit was allemaal normaal. Verder is er een echo gemaakt. Kindje ligt nog in genoeg vruchtwater. Ze hebben met een eendenbek gekeken of er wat te zien was maar was verder niks geks te zien gelukkig alleen wat afscheiding. Dus waar nu ineens dat vocht vandaan is gekomen is een vraag.

    Wel moet ik proberen wat vocht op te vangen zodat ze dit als nog na kunnen kijken. Want ze sluiten niet 100% uit of het niet mijn vliezen zijn waar toch misschien een scheurtje in zit. Ook moet ik urine opvangen omdat ze willen kijken of ik geen blaasontsteking heb. Ik mocht erna weer naar huis toe gelukkig. Als ze wel wat hadden gevonden moest ik namelijk meteen in het ziekenhuis blijven.

    Phoe wat een dag gister!


    Iedereen hier een goede jaarwisseling!!!
     
  5. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Nou mijn urine is schoon.
    Ze hadden het zelfs op kweek gedaan omdat ik zwanger ben.
    En alles is goed.
    Erg fijn!
     
  6. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey met mij gaat alles goed.
    Gister erg last gehad van harde buiken en kleine steekjes.
    Erg spannend nu mijn uitreken datum zo dichtbij komt.
    We kijken zo uit maar onze kleine man.
    Van mij mag hij komen hihi.
    :D

    Zo meiden hoe gaat het nu met jullie allemaal?

    @Dexendon @Lauren 1990 @Thirza78 @Dicky123 @Kookaburra@Imoan178

    @IVFBeeb
    Jij lekker genieten van je kleine meid!
    :D
     
  7. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Hey meis, mijn hydrosalpinx is verwijderd en ik voel mij zoveel beter. Geen gedruppel meer, alles is zoveel fijner daar beneden. In feb gaan we weer starten met IVF (2). Nog 20 dagen tot de eerste spuit. We zijn weer optimistisch en hebben er weer zin in (nou ja zin is een groot woord).
    Hoe lang moet je nog? Knuf!
     
  8. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Met grote trots willen we jullie vertellen dat mijn vriend en ik gelukkige ouders zijn geworden op zaterdag 19-01-2019 van Davy. Ik en de kleine maken het goed. Die dag om 4:00 uur braken mijn vliezen en om 13:32 uur is onze zoon geboren. In rap tempo. De weeën vlogen dan ook om mijn oren heen Phoe blij dat dat achter de rug is zo heftig! Maar wauw wat een pracht mannetje! Ons wonder kindje onze grote trots! We zijn zo gelukkig! Niet te beschrijven! Onze kleine man weegt 3300 gram. Nu rusten en herstellen van alles. En wennen aan ons nieuwe levensstijl. Nou wij gaan heerlijk genieten van onze kleine man! Ons wonderkind! :D:thumup:
     
  9. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ahhhhhhh gefeliciteerd wat een mooi nieuws. Van harte en veel geluk met zijn drieën!


     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  10. Kookaburra

    Kookaburra Actief lid

    5 nov 2016
    170
    86
    28
    Vrouw
    Huisvrouw & moeder
    Emmerich am Rhein, Duitsland
    Van harte gefeliciteerd!
     
    Nancydierengek vindt dit leuk.
  11. Kookaburra

    Kookaburra Actief lid

    5 nov 2016
    170
    86
    28
    Vrouw
    Huisvrouw & moeder
    Emmerich am Rhein, Duitsland
    Hey wat goed! Nou deze ronde gaat gewoon lukken!
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  12. Kookaburra

    Kookaburra Actief lid

    5 nov 2016
    170
    86
    28
    Vrouw
    Huisvrouw & moeder
    Emmerich am Rhein, Duitsland
    Waar zal ik eens beginnen! Inmiddels zijn we 2 icsi's verder en ook een hoop teleurstellingen verder! Veel terugplaatsingen gehad en niks blijft plakken. We hebben nog 1 middelmatige embryo in de vriezer en 1 goede blastocyt. Maar het hele gedoe begint me op te breken! De wens voor een 2e kind is erg groot, maar de wens van genieten en geen teleurstellingen meer is nog groter! Daarnaast heb ik veel klachten rond mijn baarmoeder, eileiders enz.

    We zijn even op een tweesprong. Of ik laat mijn eileiders verwijderen en we doen nog een poging. Of we houden ermee op en besparen ons een hoop teleurstellingen en geld. Want ik moet alle icsi behandelingen nu zelf betalen.

    Heel erg lastig!
     
  13. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meiden!
    Zo hier weer is een berichtje van mij.
    Drukke wen week achter de rug met de kraamhulp.
    Veel geleerd ook.
    Helaas kwam alleen mijn borstvoeding niet goed op gang.
    Ik heb wel voeding maar veelste weinig.
    Aan de borst voeden was geen doen kindje moet dan te veel moeite doen om er melk uit te krijgen en daardoor lied hij mijn tepel steeds los.
    Toch vaak nog geprobeerd met de kraamhulp maar mijn tepels gingen er helemaal stuk van met het opnieuw aanhalen steeds.
    Ik kolf nu steeds en naast mijn borstvoeding die we hem kunnen geven krijgt hij poedervoeding. Zodat hij genoeg binnen krijgt.

    Echt veel geleerd deze dagen.
    Al was het maar hoe je zo’n kleintje moet vast houden. Of hoe in bedje leggen. Hoe verschonen, hoe in badje doen enz enz.
    En nu nu doen mijn vriend en ik alles als of we dit altijd al gedaan hebben.

    Wat genieten wij van ons kindje. Echt is zo iets moois.
    We zijn zo dankbaar.

    @Kookaburra
    Ow meid wat sta je in een lastige situatie.
    Zo moeilijk om een keus te gaan maken.
    Geen idee wat je moet doen.
    Doe waar jij je goed bij voelt en volg je hart.
    Ook balen dat de kosten nu op jezelf neer komen.
    Geen idee wat ik zou doen in zo’n situatie.
    Denk als ik het kan betalen dat ik dan nog de middelmatige embryo en de blastocyt een kans zou geven en erna stoppen.
    Maar das makkelijk lullen van mij.
    Sterkte met je keus knuf!
     
  14. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    Wow, even geen meldingen meer gekregen van deze pagina! Hoe gaat het met iedereen?
    En @Nancydierengek , wauw ik zie dat jullie zoontje geboren is! Van harte gefeliciteerd. Hoe gaat het met jou en de kleine man?
     
    Nancydierengek en Thirza78 vinden dit leuk.
  15. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ahhh @Kookaburra wat had ik je een andere uitslag gegund. Hier inmiddels de derde deca gezet voor ivf 2.

    Bij mij heeft de verwijderde hydrosalpinx zoveel goede bijeffecten gehad. Ik heb het minder koud, mooier dlijm, beter geur en zoveel minder pijn bij het vrijen. Maar dat is mijn ervaring.

    He wat baal ik voor je... Heel veel sterkte met het verwerken van deze uitkomst en het nemen van beslissingen.

    Dikke knuffel

     
  16. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey ja ben al weer drie weken moeder!
    En echt is het mooiste wat er is!
    Echt genieten zo’n kleintje!
    Enigste nadeel is slaap te kort. :p

    Ben met mijn vriend gister voor het eerst met de kleine naar dorp geweest heerlijk wezen shoppen. De kleine man heeft er alleen weinig van gemerkt die lag de hele middag heerlijk te pitten in de kinderwagen haha. Erna gingen we ook boodschappen doen toen werd de kleine man wakker want ja hij had honger en werd ook langzaam weer tijd dat hij drinken moest krijgen. Tijdens boodschappen doen was hij rustig dat gewiebel met die boodschappen kar vond hij heerlijk. Hihi. Thuis meteen beloond met een schone luier en drinken.
    ;)

    Hoest met jou verder?
    Zie at je bijna 23 weken zwanger al weer bent!
    :D:thumup:
     
  17. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    @Kookaburra
    Hey meis hoe is het nu met jou?
    Al een keus gemaakt wat jullie gaan doen?
     
  18. Dexendon

    Dexendon Bekend lid

    25 mrt 2018
    790
    667
    93
    Vrouw
    O wat heerlijk! Al die 'voor de eerste keer' momenten lijken mij zo bijzonder. En ook super spannend. Geniet ervan, want voor je het weet is alles wat je doet weer normaal en behoort het tot de dagelijkse bezigheden.
    Ik kan me voor nu zo geen voorstelling maken hoe mijn en ons leven er over een paar maanden eruit gaat zien. Ook een heel raar gevoel dat je leven nooit meer zo wordt zoals deze nu is (of voor de zwangerschap) ben er zo benieuwd naar en ik kijk er enorm naar uit.
    Morgen alweer 23 weken inderdaad, tijd vliegt. Over twee weken voorjaarsvakantie en dan daarna nog maar 6 weken werken! En dan al verlof... Gewoon 23 weken lang (leve het onderwijs).
    Donderdag gaan we het kinderdagverblijf bezoeken die we op het oog hebben. Ook weer spannend.
     
    Thirza78 vindt dit leuk.
  19. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Jaaa al die eerste momenten zijn echt onbetaalbaar.
    Zo leuk allemaal!
    Echt genieten!

    Ons leven is wel veranderd maar toch doen we nu nog steeds alles wat we voorheen ook deden. Alleen moeten we als we bv op pad zijn met de kleine erg in zijn verschoning en voedingsbeurten houden. Maar we doen dat gewoon her en der waar we op dat moment zijn.
    Pas nog bij terras gezeten kind in de kinderwagen zelf verschoont en aan terras flesje gegeven. Ging prima.

    Meis als je kleine er is vind het ze weg wel.
    Voor ons is het nu net of de kleine er altijd al is geweest.

    Lekker als het goed is heb je nu dus voorjaarsvakantie!
    Nog leuke dingen op de planning?
    En kwa baby spullen heb je alles al in huis?
    Hoe was de kinderdagverblijf?
    ;)
     
  20. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Haha heerlijk meiden. Daarvoor doen we het. Hier morgen ondertussen weer fm2 op sd11. Zo benieuwd. En nu hopen dat het beter gaat zo zonder hydrosalpinx en dat er bij mij ook ooit van die mooie baby berichten mogen komen.

    Knuffel!!!
     

Deel Deze Pagina