IVF terugplaatsing blastocyst

Discussion in 'MMM clubs' started by Treuteltje, May 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Treuteltje

Treuteltje Niet meer actief

Hi ladies! Iemand ervaring met tp van een blastocyst? Ben benieuwd bij hoevele het direct raak was :) dit word ons eerste poging dus heel spannend allemaal. Gr.

2. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Ik heb ook een blasto teruggekregen, en ben ook wel benieuwd

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Hier een hele positieve ervaring!
    Ik heb 3x icsi gehad waarvan 4x een tp (3x2 embryo's en 1x 1 cryo). Deze waren allemaal 3 dagen oud, cryo 4 dagen. Allemaal mislukt, de cryo werd een hele vroege miskraam. Test was zeer licht positief dus na de innesteling snel mis gegaan.

Toen de 4e icsi... tp van 1 blasto en dat werd ons zoontje <3

Voor ons tweede wondertje hadden we nog 3 blasto cryo's. De eerste werd een vroege miskraam met 5 weken. De tweede mislukte. Van de derde ben ik nu zwanger.

Blastocysten zijn bij mij dus wel erg succesvol gebleken. De kans ligt gewoon echt veel hoger. Succes!

4. Treuteltje

Saskia984: Wat jammer van je miskramen.. Maar toch 2 keer gelukt met de blasto's! Wauw super, van harte gefeliciteerd!

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Heel goede ervaringen hier met blasto's in Düsseldorf! 1e behandeling: terugplaatsing van 2 verse blasto's van 6 dagen oud (dag 5 was een zondag en dan zijn ze daar gesloten): zwanger van oudste dochter. 2e behandeling: 3 blasto's ontstaan. Jongste dochter resulteert uit de laatste terugplaatsing van de 3. En momenteel zijn we bezig met de behandeling voor hopelijk een 3e kindje. 1e blasto tp mislukt. Nog eentje in de vriezer. Die gaan we over een week of 2 ophalen.

6. Izie

Izie Bekend lid

Mar 17, 2015
    641
    31
    28
    Plaatsen ze ook op dag 6 terug?

Wij hebben dinsdag punctie en moeten zaterdag de terugplaatsing op dag 4,
    Baalde hier wel van omdat we juist voor de blasto's naar DD gingen

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Nou, dat hangt van de ontwikkeling van de embryo's af. De ene keer zullen de artsen beslissen om met 4 dagen, de andere keer met 6 dagen terug te plaatsen. Wat maar het best is voor het embryo. Dat is het nadeel van DD; dat ze op zondag gesloten zijn.

8. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

Oct 20, 2014
    2,709
    740
    113
    Ik kan jullie zeggen dat de blasto bij mij positief heeft uitgepakt!
    Ik heb net getest en..... POSITIEF!!!! Ik kan het echt nog niet geloven, we zijn totaal de kluts even kwijt en kunnen het niet bevatten. Het moet echt nog even landen.
    Straks naar de winkel om nieuwe testen te halen voor morgen.
    We zijn na een mk en bbz ook een beetje bang dat het weer fout gaat dus we zijn voorzichtig blij.
    Het is bijna ongeloofwaarig, zal het na 3 jaar dan eindelijk echt waar zijn?
    Wauw, echt onbeschrijflijk <3

Attached Files:

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Suze, van harte gefeliciteerd! Ik duim dat het goed blijft gaan!

10. Lissie1979

May 25, 2014
    31
    4
    8
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen Allemaal!!

Ik lees al een tijdje op de achtergrond mee en dacht ik laat mijn verhaal hier ook achter

Suze gefeliciteerd!!

Ik heb afgelopen vrijdag in DD een blasto teruggeplaatst gekregen.
    Dit was een Cryo.

Ik ben in 2014 zwanger geraakt van 1 van de 2 blasto' die ik toen gekregen had.

Daar hebben we een prachtige dochter van gekregen.

En nu dus weer op dat zenuwslopende wachtbankje.

11. Treuteltje

Suze die is duidelijk positief! Gefeliciteeerd!! Moeilijk om te geloven maar probeer er van te genieten! Hopen op een plakkertje :)

Stiertje; 2 keer zwanger mogen raken? Hopelijk nu weer snel raak! Hoop op goed nieuws :)

Lissie; hoop voor jou dat het weer direct raak is! Idd dat wachten is het ergste...

Bedankt voor het reageren dames. Positieve verhalen doen me goed!

12. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

Feb 10, 2013
    612
    86
    28
    Hier ook 1x blasto tp en dat werd een eeneiige tweeling! Succes!!

Stiertje73 likes this.
  13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Kijk, dat is nog eens succes!

Diaantje88 likes this.
  14. Treuteltje

Wauuww!!! Heb nu het gevoel dat het bijna niet mis kan gaan :p na zulke positieve verhalen!

15. Treuteltje

En wanneer zijn jullie begonnen met testen? Of wanneer hebben jullie positief getest? Heb enorme testdrang :p (behoorlijk vroeg)

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    8-9 dagen na tp.

17. Treuteltje

Vanochtend een testje gedaan, negatief. Zit nu 5 dagen na tp v een blastocyste. Heb enorme menstruatiekrampen dus ik denk dat het een verloren ronde is :(...

18. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Hier was test op dag 6 na blasto heeeeel licht positief.
    Krampen had ik ook...was hier innesteling. Het kan nog...verlies de hoop nog niet.

19. Lissie1979

May 25, 2014
    31
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hier ook vanaf 6 dagen na tp een hele hele lichte streep..

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    @Treuteltje dat is nog wel heul vroeg hoor! Kramp kan ook heel goed van innesteling komen. Ik had het beide keren toen ik zwanger was. Ik was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou gaan worden. Maar ik heb toch echt 2 kinderen gekregen.

Share This Page