IVF trage groei folikels

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door biepje80, 17 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi,

Wij zijn sinds enkele weken begonnen aan onze eerste IVF/ICSI-poging. Ik heb eerst de pil genomen, alles was rustig. Daarna 7 dagen decapetyl en ondertussen eerst 7 dagen menopur 225IE, en al 4 dagen opgehoogd naar 300. Gisteren terug controle echo gehad. De folikels waren wel een beetje gegroeid en er was er nog 1tje bijgekomen, maar nog steeds veel te klein om al iets te kunnen voorspellen over de punctie e.d. . Maandag terug op controle. Heeft iemand ervaring met het traag groeien van de folikels?

grtjs

Biepje

2. DR87

DR87 Fanatiek lid

2 mei 2016
    1.134
    434
    83
    Ja, bij mij duurde het ook erg lang ondanks hoge dosis.. ik moest ook nieuwe medicatie inslaan omdat het zo lang duurde. Ik heb sowieso ook altijd lange cyclussen en dus trage eigroei, maar geen idee of het daarmee te maken heeft. Uiteindelijk maakt het voor het resultaat niet zoveel uit, er zijn voldoende eitjes weggehaald en ook zwanger geworden. Het nadeel is alleen langer spuiten, echo's en wachten...

3. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bij mij was er ook geen snelle groei en relatief weinig follikels. Echter met de 5 follikels die er waren, heb ik 1 terugplaatsing gehad en uiteindelijk nog 3 cryo's in de vriezer.
    En in de box een kleine dame......

Het gaat niet om de snelheid van het groeien. Heb geduld...

4. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Dankjewel voor jullie antwoord. Dat geeft toch wat moed. Wat leuk dat jullie allebei zwanger geworden zijn van de tragere eitjes.

Spijtig genoeg is geduld niet echt mijn sterkste kant :cool:.

Voelden jullie ook zo weinig van jullie groter wordende eierstokken? Ik voel eigenlijk heel weinig daar, af en toe een heel klein steekje, maar voor de rest niet echt veel. Wel veel last van mijn darmen maar da's dan weer een neveneffect van de menopur en waarschijnlijk ook een beetje de stress rond dat alles.

grtjs

Biepje

5. Theeleut77

Theeleut77 Actief lid

3 mrt 2016
    240
    3
    18
    NULL
    NULL

Voelde vrij weinig.. dus alles was een verrassing....

Deel Deze Pagina