Bewondering

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bloemetje87, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje87

21 okt 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve allemaal.

Ik wil graag bewondering uitspreken voor de stellen die heel lang bezig zijn en vooral in de mmm om een kindje te krijgen.
    Hoe je er mee om gaat en telkens de teleurstelling en nieuwe poging.
    Ik zie dat sommige het ook de pogingen sneller op elkaar kunnen, vooral aankunnen. Ik vind dat pittig

Ik hoo dat iedereen zijn wens in vervulling zal gaan! Met de steun van elkaar en je omgeving.

Groetjes bloemetje

2. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Dank je wel Bloemetje!
    Na een lange strijd, veel geduld, nog meer tranen, gedoe aan je lijf, teleurstellingen, hoop. etc etc: het lijkt er op dat onze wens eindelijk in vervulling gaat!
    Ik wens jou het allerbeste en dat het snel ook voor jou is weggelegd!

Liefs

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Lieve Bloemetje, dank je wel voor je lieve woorden. Ze gelden even goed voor jou! En ik lees in je handtekening dat je een periode rust hebt ingelast? Of is het een verplichte rust? In sneltreinvaart door gaan is zwaar maar de keuze maken om rust te nemen is nou ook niet bepaalde de meest makkelijke (weet ik uit ervaring ;)). Je wilt wel door gaan maar het is niet goed voor je en je hebt jezelf ook nodig in het hele proces. Heel veel sterkte en ook voor jou hoop ik zeker dat je wens werkelijkheid mag gaan worden!

Liefs Jordan

4. Bloemetje87

21 okt 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen dank dames!

Geen verplichte rust, maar manlief weet niet zo goed wat ie nog wil. Zodoende even rust en tijd dat mijn lijf weer kan onthormonen en tot rust komen! Hopelijk gaan we dan voor icsi 2

5. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ha meid, wat lief dat je dit berichtje plaatst!
    Respect voor jou ,dat je ondanks je eigen traject, ook een ander bemoedigt door ene berichtje.
    Het is helemaal niet gek hoor om tussen de behandelingen door even rust te nemen. Ik kon ook nooit gelijk door, vond het zowel lichamelijk als geestelijk te zwaar om na een mislukte poging direct verder te gaan met een volgende.

Hopelijk mag jouw/ jullie wens ook heel gauw in vervulling gaan!

Deel Deze Pagina