IVF traject van Babii - zal het ooit raak zijn?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Klopt, dat staat inderdaad niet in de brief. En als je het niet vraagt dan verteld men het ook niet.

Vanochtend vroeg ik ook: hoeveel cellig is hij, ze zegt 8 cellig. En vanmiddag zei ik, hij was toch een morula? Ja zegt ze, maar nu een zygote... Potjandozie whahahaha.

Hij zal overigens wel rond de 8 cellig zijn geweest, dat zijn ze vaak op dag 3 al of tegen de morula aan (klompje).

Ik had dit de eerset TP, had ik een prachtige morula, maar helaas! Ook die besloot weg te gaan :(.

Laten we gewoon hopen dat ze blijft zitten, dat moet, dat moet ;).... Maar we kunnen de natuur niet dwingen he :(.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, heb je wel gevraagd om extra lijm? Dat vroeg ik met de cryo tp en de fa zat me toch even gek aan te kijken.:p Eenmaal doorgedrongen moest ze erg hard lachen.
    Het lijkt me niet prettig als je gevoel nu al negatief is terwijl je zo graag enorm positief in de wachtweken zou willen zitten. Knuffels!

Toen ik vroeg wat onze cryo was werd me verteld dat het een hele mooie 8-cellige was die erg goed was ontdooid. Ja, die bleef dus niet zitten.:(

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    8cellig is prachtig, daar was ik ook zwanger van!
    Dit kleine meiske moet gewoon blijven zitten!
    Kaarsje brandt schat!!!

Kus!

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, maar Juulz, hij was een morula dus ze is ergggg achteruit gegaan ;). Maar goed, ze herpakte zichzelf! Dank je schat, hoe is het met jou?

@ Timon, hahahhaa nou ik zei doodleuk vandaag: dit is makkelijk zwanger worden, we hoeven geen eens seks te hebben whahaha, die arts keek me aan.

Ach, als ik geen lolletjes maak, heb ik alleen maar verdriet.

Ja, het is naar dat gevoel, maar heb ook wat nakrampen al de gehele dag. Nog geen enkele keer gehad, zooo bang dat ik nu al ongesteld wordt (kan niet) maar goed.... We wachten gewoon af!

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Babii: Heel positief denken, zeg tegen de kleine dat je heel blij bent dat ze in je buik is gekomen. Mijn mantra tegen het kleintje was: mijn buik is je huis, onze harten zijn je thuis. Ging daarmee iedere avond slapen en... het bleek gewoon raak. Oké, ons eigenwijsje had alleen een verkeerde plek gevonden :( maar ja, wist ook niet dat je in een eileider niet groot kunt groeien :(.

Zie mijn blogje hoe het gaat. Morgen naar de natuurgenezer. (Timon, let you know!!!).

En vandaag weer een stukje hardgelopen (4,4km). Heel rustig en ging erg goed. Wondjes zien er mooi uit en voel me eerlijk gezegd wel weer fit. Mijn geloof in een kleintje is eigenlijk alleen maar gegroeid, raar hé?
    En oh minder is dat ik de pukkels zit!!! (rare hormoonhuishouding).

Nu verder duimen voor jou!!!

Dikke kus!!!

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    PS denk dat je emmy gekrompen was door de kou!!! Nu groeit ze weer, warm in jouw buikje!!!

xxxx

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Reageer even snel vanaf mijn mobiel! Wat een mooi mantra had jij zeg. Sprak je dat hardop uit of in jezelf?

Ze was volgens het lab een stap terug gegaan door het ontdooien. Schijnt normaal ye zijn, maar ze deelde direct weer goed door. Tsjah, papa zei al: nu al net zo eigenwijs als de moeder hjahah en bedankt!

Wat goed dat je al bent wezen hardlopen! En dat is een behoorlijk stuk, doe het je niet na haha.

Vindt het niet gek dat je zo denkt: je zat er zo dichtbij, het is dus meer dan logisch en jullie ukkie komt echt!

Grappige is dat merag al die tijd wist dta mijn bms ging groeien en gelukkig gebeurde dat hihi. Heb ook zel gedokterd en meer voor mekaar gekregen nu als de artsen. Hopen dat het volgende maand net zo is (al hoop ik nog erger dat ik zwanger raak).

Ga nu slapen, ukkie heeft rust nodig.

Hoop dat ons droomwensje ons droommensje wordt! Slaapse!!!

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wat een verhaal weer babbii. Maar als je cryo niet goed genoeg is plaatsen ze hem niet terug hoor. Helaas is hij wat gekrompen, maar ook weer gaan delen. En je weet het toch niet. De een wordt zwanger van een topper en de ander van matige cryo's.

Hopelijk zit je gevoel ernaast dit keer. Je hebt zo mooi bedje voor het ukkie.

@timon: mijn man begon van de week tegen mij erover of ze geen suikerwater in bm konden doen. Zat eerst te denken aan bisonkit, maar vond dat hij dat maar niet moest zeggen.
    Moest wel lachen, kwam naar aanleiding van ons gesprek bij de gyn. Wij hebben een hoeveelheid top-emmy's van kwaliteit 1 wat de gyn nog nooit had gezien. Dus manlief zat af te vragen waarom het niet lukt en of ze het niet kunnen vastplakken in mijn bm met suikerwater.

Maar succes babbii en ik hoop dat het die uk gewoon lekker een plekje zoekt en je van de week een droom hebt over dikke buiken.

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Helaas hij blijft toch niet zitten! Voel het gewoon aan alles in mijn lijf. Heb ook geen idee wanneer het zou moeten innetelen.

Ik heb het voordeel dat ik meerdere cryo's heb, maar het is wel super vervelend iedere keer dit gezanik.

Dat bedje is trouwens niet heel mooi hoor, het is gewoon redelijk en als ik dat nu voor mekaar kreeg lukt het de volgende keer ook wel.

Heb helaas een naar gevoel met een zeurderig iets in mijn buik, alsof ik ongesteld ben, lijkt me erg vreemd want zit pas 5 dpo... Maar dit zegt al genoeg voor me.

Roep altijd: het moment dat ik niks voel in mijn buik zit het goed :). Ik zie het wel... Wachten weer en ben totaal niet zenuwachtig aangezien mijn gevoel altijd het juiste aangeeft.

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lieverd ik duim voor je ik wil je mee op de roze wolk..

ik dacht ook ongi te worden direct na ei al pijn in de buik, toen een paar dagen niks en toen ander gevoel in de buik brandend, als een schaafplek leek het wel...

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, kan dat ongi gevoel ook niet een reactie van je bms zijn op je droommensje zijn? Ik hoop het zooooooo!
    Welke fa had je eigenlijk met de tp? Fa P. zat met mijn cryo tp te geinen, maar had nog nooit van klinisch sexen gehoord en ook de lijm kende ze nog niet.:p
    Mocht het mis gaan weet je wel met welke cocktail jij je bms zo dik kan krijgen. Niet kijken naar andermans resultaten. Jij had nu een superscore!

Juulzon, veel succes met alle afspraken vandaag! Ik wacht het af.

Zonnetje, gewoon vragen! Het is niet altijd een saaie bedoening.;)

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Babii, lieve, lieve schat!

Ga jij eens even heeeel positief denken!!! Dat je wat voelt wil echt nog niks zeggen schat! Het kan ook de innesteling zijn, echt! Ik heb ook wat ongi-gevoel gehad, zegt helemaal niets.
    Laat Papa-babii je even moed inspreken.

Begrijp heel goed dat je jezelf vooral wil behoeden voor teleurstelling, dat is zo herkenbaar, maar dit kleine frummeltje is een plekje aan het zoeken. Ze wil groeien in jouw buik en doet daar haar best voor!

Lieverd, heb vertrouwen in je lichaam (hoe moeilijk dat ook is) en denk POSITIEF! Tot het tegendeel bewezen is mag je van mij even niet negatief denken ;) (mag ik wel zeggen hé!).

IK DUIM KEIHARD VOOR JE!

PS tandartsafspraak zit erop, geen gaatjes alleen een beetje geirriteerd tandvlees :).

PS We rijden om 13u naar de natuurgenezer, vanavond verslag in blogje

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Juulzon, gelukkig geen gaatjes.
    Babii kent haar lijf een beetje te goed. Daarom heeft ze nu dit gevoel.

Babii, ik heb even teruggekeken en zag dat ik de dagen na de tp ongi krampjes en steekjes heb gehad. Het kan dus toch een positief iets bij je zijn.

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    #214 Babii, 7 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
    Ach lieverds,

Het is gewoon vreemd... Had dat menstruatie achtige natuurlijk al voor de TP, dat ik dacht: ik word ongi!

Het is gewoon doodeng, je wilt zo graag, maar je gevoel zegt dit. Hoe ga je dat dan omzetten in positive thinking? Zooo verdomd moeilijk..

@ Juulz, ben benieuwd naar de natuurgenezer! Hoe praatte jij tegen je ukkie(s), hardop of in jezelf?

@ Timon, haha thanks lieverd! Juulz weet wel dat ik een soort van voorspellende gave heb, maar ze wordt nu stiekem een beetje boos op me :p.

Had die arts met die bril op de foto die je me stuurde :p. Dikkige arts!

Ga me gevoel uitschakelen hihi. Heb geen eens testen in huis dus kan ook niet testen of de Pregnyl weg is (heb 5000 Ie gespoten, zakl wel met 10 dgn weg zijn)?

15. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @babii: we wachten het af. En positief denken is erg lastig als je zelf het tegenovergestelde geloofd.
    Voor jouw doen is het een mooi bedje in ieder geval. Misschien een reactie op de hormonen dat je krampjes hebt.

Hier de vorige keer bij de tp een discussie gehad over de naam guus. Ik kreeg guus namelijk terug en dacht meteen even snel hoe weten ze nu dat het een jongen is.
    Is dus een naam voor jongen en meisje, maar dan vonden wij guusje beter. Degene die na mij was kreeg dus guusje terug ipv guus.
    Was dus niet saai bij de tp. Maar niet alle artsen staan hiervoor open helaas.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    O, jij hebt fa C. gehad. Leuke vrouw!

Ja, schakel je gevoel uit en ga niet op koopavond of in het weekend al naar beneden.... Pas op of ik sta je op te wachten.:p

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ah nee, ze was verre van leuk! Ze weigerde een kleine eendenbek te gebruiken (wat wel in mijn dossier staat om te doen) wegens het extreem vaginisme en de smalle vagina.

Kortom, ze kreeg hem er niet in en niet open en doordouwen en pushen en bleehhH!!! Deed gewoon zeer!

Uiteindelijk zei de vpk: we pakken de kleine, want zo doen we haar pijn! En ze was erg kortaf en saggie! Neeeee, ben absuoluut niet blij met haar, maar wellicht is ze wel mijn gelukstreffer (want had de vorige keren 2 andere artsen).

18. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    ...maar wellicht is ze wel mijn gelukstreffer ...

Hoor ik daar een positief geluid van Babii??? :$
    Dat kan toch bijna niet he ;)

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee hoor, absoluut geen positief geluid. Ik heb gewoon krampen in mijn buik en dat zegt echt voldoende hoor.

Pas als ik niks voel na TP en de hele periode is het eens raak. Geloof nooit dat deze blijft zitten en als dat gebeurd is het echt een meisje whahahahahahah.

En van afbrekende cellen weer gaan delen en innestelen, tsjah.... Zie het wel, kan niet meer doen als afwachten.

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ga jij maar lekker in je mand, verstand op nul. Dan zal de rest hier eens een paar fikse positieve mantra's voor je hummen!!! ;)

Deel Deze Pagina