Ja, geen idee waar die krampen vandaan komen. Was voor me ei al bang voor een menstruatie, maar heb het nu nog en denk dat er toch echt 1 op komst is! Zo goed als ik me lichaam ken en net met 100% zekerheid kan zeggen dat het HCG mijn lijf uit is, het is dus NU al mijn lijf uit, zie test. Ga er dus ook vanuit dat mijn gele lichaam één dezer dagen wordt afgebroken en er dan een menstruatie komt. Feit dat ik die krampjes heb en vandaag die waterige afscheiding, zegt eigenlijk genoeg. Normaliter heb ik dus een beetje slijm voor de menstruatie, maar wellicht betekend dit dus dat hij al onderweg is. Met Pregnyl wordt ik meestal tussen 12 en 14 DPO ongesteld, maar meestal 12 DPO. Met mijn eigen cyclus is het 14 DPO.
Die gekantelde baarmoeder... heb ik ook. Bij elke behandeling moest ik weer opnieuw zeggen waar ze kijken moesten. Ze konden het gat nooit vinden. 'Hij ligt bovenin mevrouw, bovenin!' <zucht> Jammer dat je er zo'n slecht gevoel over hebt Babii. Je kent je lichaam goed, dus ik hoef je niet te overtuigen van het tegendeel. Ik 'wist' dat je BMS zou groeien, maar eerlijk is eerlijk, nu 'weet' ik het ook even niet...
Als me bms voortaan maar weer groeit! Hoop dat die dikker en dikker gaat worden!!!! Dus als je gevoel daarover maar goed is dat ie de volgende ronde weer zo is!
Whahahah, ja ze moeten eens luisteren . Nee hoor, maar denk dat ik het de volgende keer weer zo zou doen. Liever een bms van 6.3 dan 5 *is toch dikker*. Hoop alleen dat er een wondertje gebeurd en hij gewoon zelf dikker wordt .
Jij blij! vond die bollen echt vreselijk. Heb ze gelukkig ook alleen maar in de cyclus met de punctie hoeven gebruiken.
Hi lieverd! Na 5 dagen na de TP nestelt je emmy in. En vanaf dan begin je ook langzaam aan HCG aan te maken... Heb trouwens ook een gekantelde baarmoeder. Somehow heb ik toch een positief gevoel bij jou deze ronde.. Alleen ik vraag me toch af waarom ze jou, ivm je BMS, de utrobollen (hoe vreeslijk ze ook zijn) toch niet erbij, als extra ondersteuning hebben voorgeschreven. Maar goed, beter als je lichaam zelf de boel aanmaakt. Die bollen zijn ook geen pret maar prut zullen we maar zeggen! Kaarsje brandt en duimen draaien! xxxx (Voorstel: Jij deze maand zwanger, volgen Timon en de andere april-meiden die de ronde erna ervoor gaan in april en doe ik mee in mei, met Marnat en de andere mei-meisjes hier ! En gaan we allemaal naar een zwanger-topic. Ik zeg: doen!!! Wie stemt voor???)
Babii, nog even wachten en dan heb jij duidelijkheid. Ik ben het helemaal met Juulzon eens! Laten we het op die wijze aanpakken, dan word het hier nog een gezellig jaar.
Vandaar dat ik het even vroeg, ken iemand die had een korte lf en toen kreeg ze ook die bolletjes, werd de lf langer en werd ze ook zwanger vandaar, dacht misschien helpt dat voor je bms omdat vrouwen die meerdere keren een mk hebben gehad het ook krijgen. Ik moest er trouwens mee stoppen toen ik zwanger bleek terwijl sommigen nog een aantal weken door moeten gaan (verschilt dus ook weer per ziekenhuis).
Lieve dames, Ik heb absoluut geen korte LF! Mijn LF is gewoon keurig 14 dagen in mijn eigen cyclus en mijn progesteronwaarde is altijd goed na de eisprong. Met Pregnyl is het tussen de 12 en 14 DPO dat ik ongesteld wordt. De Utrogestan is in principe dubbelop, want de HCG reguleert de boel en zorgt dat het intact blijft, maakt het bedje af en verdikt hem nog even. Daarbij maakt mijn gesprongen eitje genoeg progesteron aan, om mijn LF goed te behouden . Het is dus niet dat mijn baarmoederslijmvlies snel afbreekt, nee hoor doet ie niet. Hij groeit alleen gewoon niet whahahaha. Nee hoor, maar de enige stress die ik heb is dat het slijmvlies gewoon niet groeit! En stiekem weet ik dat hij de 5 mm altijd haalt, maar heb liever meer. Een embryo is trouwens 0.1 tot 0.2 mm als hij innestelt, past dus prima in 5 mm haha. @ juul, jij hebt altijd een positief gevoel bij me lieverd. Ik denk dat je te graag wilt hihihihi. Maar vindt het wel een strak plan overigens! Heb btw echt veel buikpijn nu, je kan mij niet vertellen dat het goed is. Continu rechts een gevoel alsof er een menstruatie doorbreekt (heb dit dus altijd voor menstruatie). Ook veel waterige afscheiding, dat voelt echt niet goed. Hoe dan ook, als mijn baarmoederslijmvlies maar weer gaat groeien (in ieder geval 5 mm) en liefst nog dikker. Maar denk dat hij de 5 mm wel haalt, is eigenlijk al die tijd zo geweest. Zal je zien, herstelt mijn bms ineens in mei (heb dan een jaar mijn cyclus terug).
babii ik snap je ongerustheid en terughoudendheid ook ik dacht ongi te worden, maar zie banner.. er zit niet veel verschil in de ongi pijnjes en zw pijntjes
Whahaha, nee dat is zo.... Maar echt, het voelt niet zoals het hoort te voelen. Kan gewoon niet duidelijk omschrijven wat er is, waarom ik het zeker weet. Iedereen zegt: komt omdat je jezelf beschermt, maar dat is niet zo.... Ik ben het liefst hartstikke zwanger, maar het gevoel overheerst. Oké, hoe gaan we weer positief worden???