IVF traject van Babii - zal het ooit raak zijn?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieffie, na die mk heb jij de prikpil gehad en daardoor nu gedonder. Je heb gelijk dat je nu mooi je bms kan bekijken. Misschien steken zij er ook iets van op.;)
    Doe je rustig aan morgenochtend? Met jouw licht gevoel in de ov voelt niet helemaal lekker aan.

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Kan dat niet mede (buiten BMS) de oorzaak zijn dat je nog niet zwanger bent Babii? Ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige 'baarmoeders' het embryo als lichaamsvreemd zien en het er dus uitwerken (krampen). Een soort allergie zeg maar. Overgevoelig immuunsysteem.
    Misschien eens bespreekbaar maken als dit achter de rug is?

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Nee, daar hebben ze me allemaal op getest alvorens ze dit traject starten. Ze hebben al mijn hormonen door heel mijn lichaam onderzocht.

Het is niet dat mijn lichaam elk embryo eruit stoot hoor, ik ben immers zwanger geweest, heb hartactie gezien, embryo was prachtig 7 weken en 2 dagen. Met 7 weken en 4 dagen begon ik hefig te bloeden, weg wondertje!

Mijn lichaam kan het wel, maar hij is even raar aan het doen. Ik denk dat ik door dit traject meer voel als anders. Soort van overweldigend gevoel dat overheerst, kan het echt niet uitleggen.

@ Timon, ja doe voorzichtig hoor! Ga daarna ook gewoon werken, komt goed :D.

Lief dat je, je zoveel zorgen maakt, waardeer ik!

En inderdaad, laten we eens naar dat BMS kijken morgen whahah, ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet. Denk stiekem dat hij al aan het afbreken is.

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    IK DUIM!!!! Sterkte morgen...!xxx

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dank je schat, Mama Babii gaat slaapie doen! Mijn droomwensje heeft rust nodig volgens de aanstaande Papa!

Alleen moet hij wel nog een paar maandne wachten, want deze maand wordt het hem niet haha.

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    lieverd heb je nog weer getest? is de hcg weg geweest, moe duizelig geef me de hand ik trek je op de roze wolk..
    Ik wil zo graag met jou naar nov mammas

Ik hoop ergens op een wonder,,

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Succes vandaag!
    Laat je even wat weten?

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik ga niety testen hoor, mijn hcg was 2 dgn geleden al foetsie ;).

Ja laat wat weten...

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Alles i ok! Heb wat vocht in de bm na de eisprong. Daar heb ik dus last van. De ene vrouw heeft dat meer als de ander.

Bms was 7 mm en 3 lagig. Duidt overigens nu niet op een zwangerschap dan moest hij dikker zijn.

10. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed is! Alleen heel jammer dat je gevoel weer gelijk had wat betreft een zwangerschap...

11. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Fijn dat alles met een sisser afloopt!
    Jij dus ook vocht in de baarmoeder. Raar toch dat dat normaal is. Daar hebben ze bij mij mn eileider voor afgesloten, dat dat niet meer kon gebeuren. Zal wel net een beetje anders zijn.

En wat betreft de uitkomst van deze ronde... Ik ben eigenwijs en wacht nog gewoon even af ;)

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Het is al fijn om te zien dat het BMS toch 7 mm is geworden! En dat ons muppeke een mooi kansje heeft!

Ik ben ook eigenwijs hoor, wacht ook af! Heb nu al de hele dag geen krampen gehad *klopt het even af*.

13. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh, de kans is er nog wel...sorry, verkeerd begrepen :). Dan ben ik ook nog lekker even eigenwijs :)

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    O ja, had dokter P. Wat een fijn mens is dat, heb haar dat ook gezegd!

Ze gaf aan dat als ik ongesteld wordt, ik de verpleegkundige mag bellen, er een nieuw recept (pregnyl) wordt geschreven en ik door mag met een natuurlijke cyclus.

Ze heeft ook enorm gelachen om mijn eigen, eigenwijze Progynova stunt, maar ze zegt: het heeft geresulteerd en ze zullen het zo weer doen, dankzij mezelf!!

Zal dit keer alleen heel vraag vragen vanaf welke afmeting van het follikel ik het moet slikken, want was met de 10 mm erg bang dat ik hem blokte. Weet dus niet of de Gonal hem nog even heeft laten groeien, of dat hij het zelf heeft gedaan. Dat maak ik nog wel kenbaar daar! Heb swoieso op CD10 de meting ;).

15. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, de kans is er wel, maar het feit is dat mijn slijmvlies dan dikker had moeten zijn.

Maar ik ben allang blij dat hij de 7 mm heeft gehaald en mooi uit 3 lagen bestaat.

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    7mm vind ik ook echt een mooie score!
    Dat geeft de burger moed, zelfs als het deze ronde niet gelukt mocht zijn.

17. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Fijn om te lezen dat het verder niks bijzonders is.

En we wachten gewoon nog even af. Je weet het maar nooit.

Volgens de gyn kan het geen kwaad die krampen. Kan zijn dat het allemaal gewoon erg gevoelig is bij je.

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Maar babii, als ze zeggen dat het BM 'normaal gesproken' bij zwangerschap dikker moet zijn.... Bedoel, bij jou is het 'normaal' ook dunner en dus is 7mm voor jouw doen 'dikker'. Dus dan kán het toch gewoon nog echt wel zo zijn dat je zwanger bent? Dat het frummeltje nu ook nog veel te klein is om te zien enzo?

Ik wacht gewoon lekker af en duim keihard door voor je!!!!
    Dat die krampen weg zijn is een goed teken....
    Wanneer ga je weer testen? Zondag?

Kus!

19. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vind ik een goede van Juulzon...
    Embryo is uberhaupt nog te klein om te zien. Met geluk zou je over een week een zwangerschapring kunnen zien (als het zo zou zijn dat...)

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ja, vond ik ook een goede :)
    Enne, merahtje-lief... een beetje zwanger zijn bestaat toch niet? Je had toch een positieve test???/ Dus is het dan niet zo dat je gewoon echt zwanger bent???? Tot het tegendeel is bewezen??? Of spreekt je gevoel dat nog tegen? (en ja, snap ook je angst om blij te zijn als geen ander...maar dat terzijde)Wanneer durf je een banner te maken?

Anyway: WE DUIMEN VOOR ONZE BABII!!!

xxx

Deel Deze Pagina