Volgende week vrijdag heb ik weer een echo Juulzon. Die wil ik graag afwachten. Als er een hartje is maak ik een banner! Afgelopen woensdag ook een echo gehad. Gelukkig zit het embryo mooi in de baarmoeder. Omdat mijn eileiders behoorlijk 'ruk' zijn was ik ook nog wel bang voor een bbz. Maar daar weet jij helaas alles van. We duimen!!!
Mijn BMS is altijd na Pregnyl rond de 7.4 mm (zie mijn punctie )..... Mijn bms was 6.3 mm en is nog gegroeid na een shot Pregnyl. Het is lgoisch dat die nog iets dikker wordt, vandaar de Pregnyl. Nee, bij een zwangerschap hoort hij al veeeeeeelll dikker te zijn. Ik weet dat hij sowieso na een shot Pregnyl over de 7 mm gaat . dat bewijst mijn punctie en vorige metingen wel. Weet alleen niet hoe dat zit met utro. Wat juulz zegt gat dus niet op weet precies hoe mijn lichaam reageert ! Tis toch logisch dat hij na ovulatie nog iets dikker wordt en zeker met een HCG spuit hahahaha. Daarom geven ze me die, omdat is bewezen dat mijn bms daar nog iets dikker van wordt .
Babii, fijn dat je een mooie dikte heb gezien. Alleen jammer dat jouw gevoel waarschijnlijk waarheid zal worden. Ook ik blijf duimen voor je ukkie. Wel mooi dat je fa P. weer had en dat ze jouw gegoochel best kon waarderen.
Hahaha, zij is zoooo ontzettend lief! En dat meen ik echt, een vrouw met hart voor haar patiënt . Ach, ik maak me niet zo druk! Ooit komt ons wondertje, dat smst me mannetje net haha! Hij smst net hoeveel hij van me houdt en hoeveel respect hij voor me heeft! En hij weet zeker dat ik ooit ons kindje vast ga houden. Net was ik pissig op hem, want hij zei: wees er nou eens niet zo mee bezig! Dus ik zeg: wat lul je nou (was geïrriteerd natuurlijk). Dus hij zegt: wees er niet mee bezig, dan is het vast weleens raak). Ik zeg: je bent geen dokter en die heb ik nodig, dus kan niet anders dan ermee bezig zijn. Maar hij bedoelde het niet zo whahahahaha.
Erg lief dat hij het direct per sms goedmaakt. Geloven dat jullie ukkie gaat komen is goed, maar wanneer? Dit geloof hebben wij ook. Hier een goed dagje gehad. Op het werk heb ik best veel gedaan en was met 3 uur best op. Omdat ik naar huis ben gegaan ben ik goed te pas. Dit is waar ik naar op zoek was!
Als mijn ukkie er niet met IVF komt, kan het er altijd nog natuurlijk komen. Bij mijn mannetje is godzijdank alles goed en bij mij dus minder. in eerste instantie gingen we voor IVF, omdat ik ook geen eisprong aanmaakt. Nu dus wel weer, alleen het BMS nog. Ben ervan overtuigd dat het wel goed komt . Hij maakte het overigens per sms goed, omdat hij naar FC Utrecht is momenteel haha. Je moet wel rustig aan doen op je werk he? Niet jezelf in 3 uur tijd, jezelf de blubber werken hihi.
Hahahaha, een goede reden om per sms het goed te maken. Voetbal gaat voor het meisje. Ik werk me in die tijd niet te blubber. Kijk wel uit! Dit ging en het laatste half uur heb ik merendeel op de stoel doorgebracht. Het was absoluut niet druk qua klanten, dus heb ik de nieuwsbrief maar gelezen.
Weet niet of je het over "mijn" theorieën hebt, maar dit is door de arts bevestigd. De arts kon voor bijna 100% zeker zeggen dat er geen zwangerschap was. Mijn slijmvlies is na ovulatie (dus na Pregnyl) altijd wel rond de 7 mm. Dat weten we al een tijdje, we weten alleen niet hoe dit is met bijv. Utrogestan . Als je zwanger bent is je slijmvlies al vele malen dikker, vanaf het moment dat het embryo innestelt, gaat hij keihard groeien. Dit is niet door mezelf verteld, maar door de arts. En wat ik hierboven typte, dat is gewoon zo!
Het is idd zo dat je BMS een enorme spurt maakt als je echt zwanger bent. De eerst keer herkende ik mn BMS niet eens meer. Arts zei: 'Mooi dik BMS!' En ikke: 'Waar zit ie dan?' 'Nou, dat hele stuk wat je ziet!!!' Hahaha
Ja, maar het geeft niet hoor . Ik heb nog 4 mooie cryo's en ons wondertje komt er wel! En wellicht is deze uk laat met HCG aanmaken . Ben gewoon blij dat hij 7 is geworden!!
*ook ik duim mee* Heb voor jou tenminste wat om voor te duimen... Hier moet ik wachten en wachten en klachten zwangere schoonzus (net 7 weken, ik was anders bijna 10 geweest....) aanhoren... (AU) xxxx DUIM DUIM DUIM
Ik moet ook vaak lang wachten hoor Juulz, dit hele traject is helaas wachten en wachten... Erg moeilijk meis en dubbel voor je!
Tja, wacht nu al sinds we ervoor gaan: dat was in juli 2006....Ben toen gestopt met de pil... Deze zomer 5 jaar verder. En tja, relativerend kan ik ook wel zeggen, wat zijn 6 weken op 5 jaar? Maar goed, ik ben helaas ook al wat ouder dan jij en heb oude eicellen, dus dan voel je die bioklok xtra hard tikken... Maar goed, al het wachten in de MMM is teveel.
Ja, als we het zo gaan stellen. Mijn baarmoeder moet er voor me 25e uit en ik heb dus ook een tijdslimiet . Ook ik wacht nu al bijna 3 jaar, waarvan bijna 2 jaar MMM. Elke maand, voor iedereen in de MMM is belachelijk lang. En voor jou is het nog vreselijker omdat je lichaam even tot rust moet komen. Terwijl je zooo graag door wil!
Oh neeeeeeeeeeeee toch?? Hoop zo enorm dat je t niet goed heb! Hoop echt dat je t nu eens mis heb, al ken jij je lichaam nog zo goed. DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM En een dikke knuffel!