Lieffie, ik was in de tuin bezig (lekker weer!!!) en moest aan je denken. Zie dat je ongi al wat van zich laten voelen. Zwaar K!!!:x Mag je volgende maand door? Gaan we dan tegelijk op? Juulzon, het is niet eerlijk. Maar wie heeft gezegd dat het eerlijk zou gaan? Weet dat ik voor jullie allemaal de wens omhoog stuur. Dat we allemaal mama mogen worden en het liefst dit jaar nog!
Dikke knuffel voor je meis... Maar zolang er nog geen rood is gespot blijf ik voor je duimen Ben een beetje eigenwijs maar dat wist je wel
Klachten van de ongi voel ik al vanaf 3 DPO, maar nu voel ik dus veel in me buik, waarvan ik weet dat het komt. Ik zit ook pas 10 DPO uit mijn hoofd en met Pregnyl heb ik meestal een LF van 12 dagen. Mijn eigen cyclus heeft een LF van 14 dagen. Het zal dus al aan het komen zijn, maar geeft niet. Nu maar hopen dat het bms de volgende ronde direct weer goed groeit . Maar daar ga ik mooi niet vanuit, want je weet het nooit met Babii.
Lieffie, een enorm dikke knuffel. Ondanks dat je het al heel snel voelt is en blijft het een teleurstelling.
Ik had al eerder geschreven (na mijn zkh bezoek) dat ik direct door mag. Had een bedrijfsfeest dus zie nu jullie berichten pas! Thanks! Nog geen ongi, maar die is onderweg.
Babi wat ongelofelijk klote zeg. Zat te kijken hoe ht met je ging had een beetje goede moed. En dan het bericht dat je ongesteld moet worden!! Echt Zwaar klote meid. Heel veel sterkte!!!
hey meis, wat ontzettend balen, maar het komt goed schatje...je bms gaat groeien, ik weet het....dikke knuf!!
Helaas, daar zijn de duivels! En ja hoor, wederom had mijn gevoel gelijk . Ondanks dat ik het wist, voelt dit (sorry) ZWAAR KLOTE!!!! De moed zakt langzaam aan, steeds meer de grond in (gelukkig nog 4 cryo's).... @ Luukske, weet je het zeker??? Het enige waar ik me maandelijks zorgen om baar, is dus mijn BMS. Hoop zo dat hij iig de 5 mm haalt!!! Vast wel toch? Doet ie immers altijd en anders ga ik weer even dokteren.... Maar ga sowieso eerst eens vragen hoeveel mm je follikel moet zijn, alvorens hij echt dominant is en doorgroeit. Mag overigens wel direct door! xxxx
@babii: Meis je gevoel... pfff.... geen woorden voor... Hele dikke knuffel voor je en ik blijf er in geloven voor je en ik blijf voor je duimen!
Ik zal mijn best doen timon, maar eerst mijn bms. Dat is het enige waar ik iedere maand weer door stress.
Inderdaad Babii, ookal voelde je het al aankomen, het zien van het daadwerkelijk bloed blijft een klap. Sterkte meid!!!
Tsjah dat helpt allemaal niet, zonder goed BMS raak ik niet zwanger . Dus dan helpt het niet om even adem in en adem uit te doen... Ben net iets verloren tijdens het douchen, was behoorlijk hard. Heb er een foto van gemaakt (ik vind het niet vies, maar als je geen sterke maag hebt, niet kijken). http://i53.tinypic.com/fmm2pc.jpg