IVF traject van Babii - zal het ooit raak zijn?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Babii, Feb 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    zou dat het afstoten vruchtje kunnen zijn? of baarmoederslijmvlies?

2. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Baarmoederslijmvlies is niet hard, dat is simpelweg slijm en uitrekbaar.

Dit was een keihard puntje gemengd met wat slijm. Althans, het bolletje was aardig groot en hard. Heb dit nog nooit gehad en geen idee of het een vruchtje kan zijn.

3. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ehm, dus niet gemengd met slijm, maar er zat slijm op (kon je er zeg maar afvegen).

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    ziet eruit als een bloedstolsel..
    ik had de afgelopen ronde dus en een mk en bbz. De mk kwam eerst en toen zaten er meer van dit soort stolseltjes bij het bloedverlies. Tja, wie weet is het de emmy geweest....

Sterkte lieffie!

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Nou, ik weet hoe mijn bloedstolsels voelen, maar die zijn niet keihard (niet door te knijpen).....

Mits dat de nieuwste vorm van bloedvaten is haha. Ach, wat maakt het ook uit. Het zit er niet meer, ben weer leeg!

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

dit ziet er idd uit als een stolsel.
    Bloedvaten zijn rose/wit en glad van textuur, ook zijn ze hol en flexibel, een bloedvat zal het niet zijn aangezien er geen bloedvaten uit je lichaam kunnen vallen tenzij ze een kunstvat ten behoeve van het aanleggen van een shunt hebben gebruikt, maar die groeit vast en is van wit plastic achtig spul gemaakt.

Misschien toch een vructje wat is afgestoten of toch een stolsel.

7. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Een vruchtje is ook niet hard hoor, hoop niet dat je je er gek mee maakt.
    Stel dat je heel vroeg een miskraam hebt gehad en het komt er in 1 geheel uit, dan is het meer een klein blaasje gevuld met vocht. Het vruchtje zelf is dan nog te klein om te zien.

Sterkte met je ongi meid! Tis toch niet leuk met je neus op de feiten gedrukt te worden...

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Balen van je ongi, ook al wist je het eigenlijk al.
    Maar is nooit leuk als je het echt krijgt.

Heb geen idee wat het is. Heb mijn stolsels nooit echt gevoeld of het hard is of niet. Maar heb volgens mij ook weleens harde stolsels.

9. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dat is niet helemaal waar Merah, je kan wel degelijk (als het er toevallig uitkomt) het vruchtje zien, maar je moet wel weten dat het dat vruchtje is hihi. Normaliter zie je het ook niet, het gaat gewoon met het slijm mee.

Volgens de verpleegkundige is het vruchtje trouwens wel hard, althans niet goed in te knijpen. Ze zei dat dit best het vruchtje kan zijn geweest, ach het zal wel!

Het was omringd met bloed en wat slijm. En ik mezelf gek maken? Dat gebeurd niet zo snel hoor, het boeit me ook totaal niet wat het was, het zat er en was hard en vandaar mijn link. Totaal niet met de intentie om discussies aan te gaan of het een bloedstolsel is of een vruchtje, een bloedstolsel was het in ieder geval niet haha en een vruchtje, geen idee. Dat lijkt me niet ;).

Normaliter verlies ik alleen klonters slijm met bloed, maar absoluut geen harde dingen. En zoals gezegd: het zal allemaal wel, ga me nu maar weer eens focussen op mijn bms. Dus zen voor mijn bms!

Here we go agian pffff. Moet er de 23e weer zijn en weet zeker dat mijn bms dan gewoon weer 1 mm is, want ben dan net menstruatieloos.

10. kiki123

kiki123 Bekend lid

Mar 10, 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuffel voor Babii en mijn duimen draaien heel hard verder voor een mooi BMS!

11. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Dank, dank!!

12. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Tis al goed.

13. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Tis altijd goed :) ;).

Hey meiden,

Ben natuurlijk nu stukken minder aanwezig, want............ ik moet weer wachten tot de 23e..... En dan moet ik nog een stukje langer wachten, want dat is pas CD10 en dan zit er weer een BMS van 1 mm.

Hoop dat ik dit keer een aardige (menselijke) arts heb.

14. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    babii meiss ik dnek niet dat dat het vruchtje was hoor!! die was dan nog zo minuskuul klein die zou je echt niet zien.. toen ik mijn mk kreeg in februarie vorig jaar werd ik gewoon ongi. niks geen vruchtje of wat dan ook..
    ik denk dat het gewoon een stolsel ofzo is geweest die er gewoon uit moest...
    ik vind het wel ontzettend balen voor je meiss. ik ga gewoon weer door met duimen voor je hoor!! er komt een dag dat ook jij posi test hoor!!!

15. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, volgende week woensdag weer een echo. Ergens hoop ik dat je bms dan meer dan 1 mm is. Zal wel een wens zijn wat helaas niet zo zal zijn.
    Dikke knuffel!

16. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Tsjah, ik geloof toch eerder de artsen dan wat mensen hier op het forum schrijven.

Uiteraard was hij klein, maar vergeet niet. Een vruchtje groeit van 0.1 mm bij innesteling, binnen 5 dagen naar jawel 1tot 2 mm las ik. Dus dat zie je echt wel.

Heb nog nooit zoiets gehad en ik heb ook NOOIT gezegd en geschreven hier dat het, het vruchtje was, dat gaven andere mensen aan. Althans, men suggereerde het.

Ik maak me er niet druk om, maar er is mij bevestigd dat je dit wel kan voelen!

O ja, ik heb ook een MK gehad en weet helaas ook hoe het er dan uitziet, was toen wel verder, maar het was wel zichtbaar.

Maar goed, waarom hier een discussie over voeren, terwijl ik dit zelf niet eens aangehaald heb, maar waar anderen mee kwamen? Ik geloof simpelweg alleen nog wat de artsen me vertellen en de verpleegkundige, want anders maak ik me gek.

Net als dat meiden op het IVF forum zeggen dat je niet zwanger kan raken met 5 mm, terwijl je toch succesverhalen leest, GEnt en Dusseldorf het beamen incl. mijn eigen artsen.

Mijn artsen zeggen ook: niet meer lezen wat anderen daarover schrijven, alleen naar ons luisteren, Wij hebben er immers voor geleerd.

@ Timon, nou ik denk het wel hoor, hij is natuurlijk afgestoten en ik ben schat ik net 3 dagen ongi vrij :).

Ga wel direct even vragen vanaf hoeveel mm het follikel dominant is, want ook als je daarvoor zoekt lees je diverse verhalen en moet echt eens leren luisteren naar de arts :p.

Dus nogmaals, ik heb nooit gesuggereerd dat het mijn embryo was, ik heb alleen beaamd dat mijn werd verteld door een geleerde, dat het dus wel kon, maar dat was n.a.v. een opmerking die iemand hier maakte.

Zou er dus nooit zelf bij gekomen zijn, maar ik denk dat de discussie nu wel gesloten kan worden toch?

17. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Lieffie, sluit het stukje over wel/geen vruchtje maar af. We hebben het er niet meer over. Hier ga jij de concentratie leggen op je bms. Hopelijk kan je in overleg met de fa een mooie cocktail maken om weer een mooie dikte te kweken.

18. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    MWuhahahaahahah een cocktail! Vond mijn eigen cocktail toch wel steengoed Timon!!!

Jij moet 23 maart starten met spuiten toch? Wellicht zien we elkaar nog net eens... Maar waarschijnlijk lopen we elkaar mis :(.

19. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik bedoel dan ook jouw cocktail aan de fa voorschotelen met het verkregen resultaat.;)

Vanaf vrijdag al aan de deca en op 24 maart aan de gonal. Op 1 april de 1e fm. Misschien zien we elkaar nog net?

20. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    sorry hoor ik zie niet in wat jij ziet als een discussie?????
    ik heb gewoon met je te doen en ik reageer op jou..

maar goed jij weet het uiteindelijk toch altijd weer beter...
    en dat bedoel ik niet slecht maar zo is hoe je je zelf laat overkomen..
    en ik lees hier altijd mee en leef gewoon heel erg met je mee zoals ik met andere meiden doe die op jou topic schrijven..

dus discussie???

Share This Page