OKE: GRAAG WEL EVEN HET BERICHTJE AFLEZEN, WANT BIJ NADER INZIEN KOMT HET BEGIN STUKJE OOK BOTTER OVER ALS BEDOELD HAHA: Ik weet het niet beter, mijn artsen/verpleegkundigen weten het beter! Ik vind het onnodig om hier een discussie over te voeren of er over door te gaan, want ik heb dit nooit geopperd, maar gevraagd aan de verpleegkundige n.a.v. het berichtje dat iemand hier plaatste . En het gaat bij mij er niet om wie het beter weet en ik weet dat iedereen meeleeft, maar gaf alleen aan: waarom hierover doorgaan, ik wil gewoon zeggen: er wordt mij dit verteld door artsen/verpleegkundigen en ik vind het meer dan prima, maak me er ook echt niet druk om wat het is, was meer de vraag van: huh het zit er opeens, wat is dat? Ik maak mezelf anders gek met altijd alles lezen (doe ik ook zelf, want lees veel @ internet over het bms en het zwanger worden) en dan maak ik mezelf echt gek. De één zegt dat je met 5 mm onmogelijk zwanger kan raken, de ander zegt van wel. De ander zegt dat je niks kan voelen, de ander weer wel. Mijn artsen hebben geadviseerd om op te houden met het internet afstruinen en op alle goede bedoelingen van mensen af te gaan, want ik maak mezelf gek volgens hun. En dan bedoelde ik met me berichtje: gewoon einde discussie (ook al was het geen discussie voor jullie en bedoelden jullie het lief). Jullie zeggen dat het niet kan, terwijl mij door een verpleegkundige wordt verteld dat het wel kan. Ik maakte me er gewoon niet druk over, vond het vreemd, plaatste dit op het forum, maar zeer zeker niet met de intentie om dit als vruchtje aan te zien. Heb het simpelweg gevraagd aan de verpleegkundige die dat antwoord gaf en dit antwoord plaatste ik vervolgens weer hier. En vervolgens wordt er dan geschreven dat het niet kan, terwijl hun ervoor geleerd hebben en tegen mij zeggen dat het wel kan. En dan wordt er ook nog geschreven dat ik (overkom) alsof ik altijd alles beter weet. Nee, dat weet ik niet, zeer zeker niet anders was ik wel IVF arts haha en had ik het probleem nu opgelost. Maar het is wel een feit dat ik veel weet en weet wat ik doe en daar ook afgelopen cyclus een prachtig BMS mee heb gekweekt. Daarbij heb ik geen standaard lichaam en alles wat fout kan gaan, gaat ook fout. En daarvan heb ik gewoon heel veel geleerd, door bij artsen door te vragen en tot resultaten te komen en die deel ik met mensen. Sorry als ik zo overkom, maar dat is niet de bedoeling. Dan de reacties: ik kan soms feller schrijven als bedoeld, totaal niet mijn intentie, want weet dat jullie allen meelezen om me te steunen en vindt jullie stuk voor stuk kanjers! Ik kan gewoon niet goed met emoties schrijven en dan vertaal ik het wellicht botter als bedoeld. Sorry daarvoor, want dat was zeer zeker niet de bedoeling. Weet dat jullie alles goed bedoelen, maar bedoelde alleen aan te geven: het is voor mij als persoon, onzinnig om een wel of niet discussie te houden over of het een vruchtje/bloedstolsel of iets was, want voor mij was het al een afgedane zaak. Wilde er dus eigenlijk mee zeggen: lieverds, bedankt voor de steun, maar dit hoofdstuk is nu afgesloten, op naar een nieuw bms. Dus echt sorry als het zo bot overkwam, want dat was echt niet zo bedoeld! Hoop dat ik het nu beter heb uitgelegd? Nogmaals, dank voor jullie steun, jullie zijn kanjers . En nog even een leuk nieuwtje, ik ga vrijdag naar acupunctuur, wellicht helpt het nu wel, als me cyclus weer terug is .
@ Timon, we zouden elkaar inderdaad net aan nog kunnen zien . Ik zit 23 maart op cyclusdag 10 en verwacht me eitje (als ie groeit) rond CD17 of CD18. En wellicht zie je me nog bij de TP . Super spannend, hoe zit je er nu in? @ Babyhope, hoe gaat het met ukkie? Geniet je volop? Nog even en dan is jullie lang verwachte wondertje er! IK WIL OOKKKKKK!!