IVF traject van Babii - zal het ooit raak zijn?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    hi meid, ben echt blij voor je dat je bms dikker is geworden! en het maak niet uit dat je zelf aan het dokteren ben,je kent je eigen lichaam het beste en vind het goed van je dat je progynova hebt geslikt, nu nog hopen dat je morgen een mooie ei hebt en de pregnyl kan zetten:D. ik denk zelf dat je ei wel mee groeit nu je ook aan het spuiten bent. als je de pregnyl hebt gezet, moet je dan nog doorgaan met de progy of met die bollen verder gaan?

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Volgens mij krijg ik nu geen bollen omdat het een natuurlijke cyclus is en moet ik het met de Pregnyl doen.

Vindt het helemaal niet erg, want die bollen zijn smerig hahaha.

Je moet wel doorgaan met de Progynova, volgens mij tot de 12e week. Maar wellicht vraag ik nog om Utrogestan, omdat ik dan zeker weet dat mijn BMS goed intact blijft.

3. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    ik zou het ook allebei gebruiken hoor, dan weet je zeker dat je er alles aan hebt gedaan.
    Ik zal voor je duimen voor morgen dat je eind deze week een mooie cryo in je hebt:D
    ben benieuwd naar morgen

4. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, ik ga nergens vanuit (morgen). Hou maar in mijn achterhoofd dat het eitje is geblokkeerd en dat het BMS is gekrompen.

Dan komt de klap minder hard aan als het daadwerkelijk zo is en is de blijdschap nog beter als het wel goed is allemaal ;).

Maar ik heb de afgelopen 2 jr zoveel klappen gehad dat ik maar beter van het negatieve kan uitgaan dan van het positieve, want het veranderd hier zo weer....

Dus ga voorlopig tot morgenochtend 09.15 uur nergens vanuit, behalve dat het slecht is allemaal (want dat gelooft mijn gevoel meer als dat hjet goed is).

Liefs

5. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik hoop dat je gevoel er toch een keer naast zit en het goed is of in ieder geval gelijk gebleven.

Helaas hebben we er geen invloed op.
    Maar het zou mooi zijn als je gewoon een tp krijgt nu je bms zo mooi is.

6. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    en babii? Goed nieuws?

7. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    wat goed babii!!! ben echt blij voor je:D en je ei is ook mooi meegegroeit:D 18 mm al! haha vind het echt leuk voor je:D en je krijgt een mooie bms als je nog de pregnyl zet:D
    ga je nu ook die bollen nemen?

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ow, dat ben ik vergeten te vragen! Goed dat je dit even typt haha.

Laten we eerst maar even afwachten of mijn LH oké is, want anders wordt er ook geen Pregnyl gezet en wordt er ook geen cryo TP.

Maar ben blij dat ik toch zelf een beetje heb gedokterd. Mijn schoonmama zei al: vaak zegt je gevoel meer als iets wat volgens het protocol moet. En mijn gevoel roept dit al 2 jaar zo!

Ze gaan de volgende cryo overwegen alleen Progy te geven. We kunnen het op zijn minst proberen!

9. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    als je lh nou te hoog is, dan kan je alsnog de pregnyl zetten want dan kan je morgen klussen haha, je kan het dan nog op de natuurlijke manier proberen haha

10. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahhaaha, ja dat kan ja :p. Maar ehm..... dat kunnen wij niet meer opbrengen (echt heel erg), maar volgens mij werkt Jaapie niet meer mee als het moet :p.

Nou me ovu was echt nega, dus ga ervan uit dat mijn LH goed is! Het moet van mama Babii!

11. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dit is toch harstikke mooi. En hopelijk is de uitslag van je bloed ook goed. Een negatieve test vanmorgen komt dan mooi uit.
    Hij is gelukkig pas 18mm en de kans op springen is dan nog minimaal bij de meeste mensen (zijn uitzonderingen natuurlijk).

Succes. En een bevallingsdatum is maar een richtlijn. Dus ja, of je het dan een speciale datum kan noemen?

Maar je zou inderdaad bijna arts kunnen worden. En wie weet had je vandaag wel een gyn in opleiding.

12. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Als hij te hoog is hoef je geen pregnyl te zetten, want dan springt hij toch vanzelf? Of zie ik het verkeerd.

En ja, jaapie heeft niet altijd zin in commando's. Kan ik me voorstellen.

13. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    haha babi, anders kruip je op manlief als het moet haha.
    dat is mooi dat de ovu test nog negatief was..
    mijn ei staat al op 15 mm te springen, daarom moet ik een gestimuleerde cyclus altijd hebben.
    wanneer ben je dan uitgerekend?
    vraagje moet jij niet werken of werk je niet als ik het vragen mag?
    stond je niet in de file vanochtend?

14. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Een ei wat bij 15mm al springt is wel heel vroeg.
    En dan is het eitje ook al rijp?

15. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    ja het is zeker vroeg, maar volgende de gyn was dat geen probleem... hij groeit dan nog 2 mm dus hij is dan 17 mm en kan dus bevrucht worden volgens hun..

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dat klinkt goed Babii!!!
    Maar goed dat wij nog af en toe positief voor je denken!
    Is dit een record, 6.3???
    Ik duim voor je LH!!!

17. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hey meiden,

Pfoe, wat een spanning weer! Werd net gebeld door een 088 nummer en normaliter is dat het IVF lab. De arts zei: als het niet goed is, wordt u door ons gebeld en is het wel goed, dan belt het IVF lab u.

Nu weet ik dat de artsen zonder nummer bellen, dus anoniem en ik werd net gebeld door een 088 nummer. Ik liep net 1 seconde van mijn plek op het werk, om even een papiertje van de printer te pakken. De hele tijd had ik mijn telefoon in mijn handen, maar dit ene momentje niet! En ja hoor, Babii werd gebeld, maar had dus een gemiste oproep!

Ik terugbellen, in gesprek grrrrr!!!

Uiteindelijk werd ik 15 zware minuten later teruggebeld hahahaha (ja, ik weet het 15 minuten is niet heel lang, maar als je wacht wel hoor).

Het IVF lab, eigenlijk wist ik al dat het OK was, omdat het een 088 nummer was en niet een anoniem nummer, maar toch…. De laborant belde!

Mevrouw, uw bloedwaarden waren goed, u kunt vanavond om 23.00 uur de Pregnyl spuiten en zaterdag ontdooien we uw embryo. Zondag wordt u teruggebeld of het embryo het overleefd heeft en verder is gaan delen!

Oeeee, het wordt nu nog spannender, want normaliter (laatste keer) ontdooiden ze hem op dinsdag en die dinsdag werd ik gebeld en had ik de terugplaatsing. Nu moet hij eerst 24 uur zelf verder delen, jeetje dit is zenuwslopend! Laat hem aub verder delen, want Babii wil Mama Babii worden!!!

Voor nu deze update, thanks voor alle lieve steun!!!

@ Sandra, ik werk wel hoor (fulltime zelfs), alleen deze dame werkt op kantoor en kan dus onbeperkt @ forum zitten ;).

Mijn ei springt altijd pas met 20 mm, althans dan geeft hij pas een positieve ovulatietest.

@ Zonnetje, als mijn LH waarde te hoog was, dan was er geen embryo teruggeplaatst. Ze willen dit altijd plannen dus aan de hand van Pregnyl. Zo zijn ze zeker van een eisprong op die en die dag en hebben ze geen last van een ei dat bijv. niet springt of te vroeg springt. Ze zijn daar heel streng in ;).

@ Merah, qua eigen cyclus is dit een record ja! Die komt normaliter niet boven de 4 mm uit. Nu heb ik natuurlijk zelf gedokterd, maar het heeft wel zijn vruchten afgeworpen! Mijn bms is zelfs dikker als tijdens het stimuleren met de IVF. Die was toen met 11 eitjes 6 mm en nu 6.3 op de dikste plek en 5.1 op de dunste. Maar prima en prachtig volgens de artsen, vooral de triple line ;).

18. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    You go girl!!!
    Helemaal top!
    Ben echt zo blij voor je.... weet eigenlijk verder even niet wat ik moet zeggen...

(ik werk ook full-time, maar zonder af en toe zw-pagina kom ik de dag niet door...)

19. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Gelukkig babii:D:D
    Vindt het echt super:D
    Hoeveel laat je er terugplaatsen?
    Hoeveel dagen heb je nu hormoon zitten spuiten?
    Je hebt tenminste een goed bms en zou (wat ik niet hoop) de volgende keer weer progy kunnen gebruiken..

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Babi meid, wat een goed nieuws! :D
    En goed van je om gewoon je eigen ideen te volgen, dat zie je nu wel!

Ik duim me rot dat je emmy verder gaat delen na t ontdooien!!
    Spannend.....

Dikke knuffel. :)

Deel Deze Pagina