Hé Babii, wat een goed nieuws lees ik hier allemaal zeg! Super dat de bloeduitslagen goed zijn, je een mooi bms hebt en je eitje is doorgegroeid! Op naar een mooie tp zondag!!!!! Klinkt allemaal veelbelovend meid.
@ Sandra, ik heb gewoon een eigen ei gekweekt (hij zat er namelijk al uit zichzelf), maar was bang dat ik hem geblokkeerd had door mijn Progynova. Woensdag was het eitje 10 mm en mijn bms niet opmeetbaar, ze schatte hem op 1 mm als het niet dunner was. Zaterdag was mijn bms 5.1 mm en was het eitje 12 mm. Wederom dacht ik dat hij niet was doorgegroeid door de Progynova, maar de arts zei dat mijn hypofese waarschijnlijk nu pas een seintje heeft gegeven tot groeien. Het kwam in ieder geval overeen qua groei, want hij groeit tot de 12-14 mm heel langzaam, zn 1 mm per dag. Daarna gaat het heel snel, maar heb eigenlijk alleen zaterdag en zondag 37.5 IE bijgespoten. En qua cyclus komt de groei aardig overeen. Laat er overigens maar 1 terugplaatsen, klinkt cruw, maar wil geen tweeling . Je moet daar de ruimte en financiële middelen voor hebben.
babii yes meissie.. eindelijk een keertje posi nieuws voor jou... weet je dat je deze maand dubbel kans hebt meiss.. als je de pregnyl hebt gezet neem het er dan gewoon eens even van met je manneke er zit een ei en ook dat eitje kan bevrucht raken meissie ik snap wat je bedoelt met het even niet werken van jaapie haha hier idem dito hoor.. maar neem al je kansen mop... ik ga flink voor je duimen en hopelijk over een weekje of 3 een super positief nieuws hier te lezen xxxxcindy
Nee sorry! Ik klus niet meer op commando, begin er echt niet meer aan. Ik weiger zelf daaraan nog langer mee te doen en ga volledig voor de IVF en geen moeten meer qua seks . Dat anderen dat doen prima, maar mij niet meer gezien. Wil graag mijn seks relatie weer iets opkrikken en ga dan vooral niet dit doen . Mocht de IVF nooit lukken, dan klussen we ook niet meer op commando, maar klussen we gewoon voor fun in de hoop dat het ooit raak is. Maar voor nu zijn er nog genoeg kansen .
*breekt ff in* wat doet progynova?? heb ik namelijk nu ook gekregen voor een cryo tp morgen heb ik een uitgangsecho en hoor ik hoe verder. heb het nog niet eerder gebruikt is eerste ivf wat ik heb gehad. *breekt weer uit*
Slecht dat ze je dat niet hebben verteld. In het eerste deel van je cyclus bouwt het baarmoederslijmvlies op d.m.v. oestrogenen (eerste 14 dagen). Daarna komt er progesteron vrij en krijg je een eisprong. Dit vormt het gele lichaam en veranderd je baarmoederslijmvlies, zodat het een dik voedingslaagje voor het embryo wordt. Als je dus voor een cryo TP gaat en je krijgt Progynova, dan ga je een cyclus nabootsen. Waarschijnlijk vanaf CD1 progynova, deze onderdrukt dan je eigroei en maakt alleen maar je baarmoederslijmvlies dikker! Progynova zijn dus oestrogenen . Als je baarmoederslijmvlies dik genoeg is geven ze je Utrogestan en dan denkt je lichaam een eisprong te hebben gehad (dat is progesteron). Je baarmoederslijmvlies veranderd dan zo, dat het zich klaarmaakt voor een innesteling. Hoop dat je het zo een beetje snapt?
ja morgen echo en dan hoor ik natuurlijk alles heb vandaag niet zelf kunnen bellen ivm werk. en je hebt assistente aan telefoon. ik zit vandaag op dag 3 en heb vandaag voor het eerst progynova geslikt. morgenvroeg weer en dan echo om 12 uur. heb ook al utrogestan wat ik bij de verse tp ook heb gehad wat is mislukt. had licht positief getest dag voor nod en me bloedwaardes waren hcg3 en de progesteron 19. heeft het daar mee te maken ook?? ik snap je verhaal wel gelukkig. ben nog niet zo thuis in de ivf heb eerst 6 iui-d's gehad en nu dus ivf gehad. dank je voor de uitleg
Geeft niet hoor, je mag me alles vragen, ben alleen geen arts . Je progesteronwaarde kan nog hoog zijn geweest, aangezien je toen nog steeds Utrogestan vaginaal opstak. Je HcG waarde was 3 en dat is dus negatief, je hebt hopelijk niet met een predictor getest (testen vals positief, zelfs bij mannen). Hoe dan ook, ik hoop dat deze beeb blijft plakken! Vanaf CD3 kan overigens ook hoor!!
Heb met een kv test getest. De 2 voor 5 en als die nega is dan is hij echt spier wit. En nu was er echt een licht roze streepje. Maargoed ik ga nu voor een mooie cryo. Dank je voor de uitleg.
Babii, eindelijk even je topic kunnen doorlezen en wat een goed nieuws! Mijn duimen draaien weer voor je hoor (of eigenlijk nog steeds )
Jeeeeeeeeee, wat heb jij hier veel geschreven. Wat is er de afgelopen dagen veel gebeurd en met zulk goed resultaat!!!! Babii, geweldig zoals je er nu voor staat met je bms (super!) en zondag de tp!!! *Timon klapt in haar handen* Ik zie je graag over 9 maanden met een kinderwagen lopen. Jullie hadden het over de fa's. Ik heb daar bijna iedereen gehad. Wij vonden dr. K. echt niet fijn met het gesprek na de vmk. Wat ouder, bruin, kort haar, zakelijk en weinig inlevingsvermogen. Fa P. en C. (donker haar, wat gezet) zijn erg prettig en nu we fa B. een aantal keer hebben gehad valt ze erg mee. Fa K. zat met een echo enorm (pijnlijk) te duwen om mijn (onzichtbare) eileider op te sporen. Gewoon tot tranen toe en dat gebeurd me niet snel.
Timon ook in het UMC? Vind op het moment dr H. echt de span kronen. Mag haar echt niet meer. Ook na mijn miskraam, ik had in ieder geval verwacht dat iemand eens zou vragen hoe het met me ging. nou, niets. Haat het om een nummertje te zijn (maken is meestal wel prettig ).
O, is dat dr K.!!! (ben zo slecht in namen) Volgens mij heb ik die met de punctie gehad. kort, stijl haar? Die was inderdaad erg zakelijk. Kon geen lachtje vanaf. (zat overigens wel in 1 keer raak bij de terugplaatsing, nadat een arts-assistent eerst 10 minuten had zitten prutten om het gaatje te vinden)
Timon ook in het UMCU. Volgens mij heb ik haar nog niet gehad. Dat kan in april zomaar anders worden. Liever niet als ik jullie verhalen lees. Geef mij maar de fa's die ik al benoemde. Merah, waar zit jij nu in het proces?
Merah, ik heb eens hier op zp gelezen dat dr. K. bij iemand de punctie had gedaan en niet de hoeveelheid follikels wilde zeggen, want ze had ze niet geteld. :x Daar ben je dan weken voor aan het kweken. Oke, het gaat uiteindelijk om de eitjes, maar toch!
Herkenbaar!!! Bij mij wist ze ook niet meer hoeveel het er waren. De verpleegkundige vroeg het en toen deed ze net of ze in haar hoofd aan het tellen was hoeveel ze er had gehad, maar je kon heel goed zien dat ze maar deed alsof. Had ook meer eitjes dan follikels! Nu kan dat op zich wel, maar ik had ook een aantal follikels die nog zo klein waren dat daar nooit een rijp ei in zou kunnen zitten. Moet dus wel Dr K zijn!!! Waar ik ben in het processssssss? Ik durf het nog niet hardop te zetten, maar ze zeggen dat ik zwanger ben...
Ik zit nu op dag 14 na TP... Nog heel pril dus. Mn testen zijn positief sinds 9 dagen na TP... (zie fotoalbum) Hoop zo dat het blijft zitten!!!!
Dit is spannend! De testen zien er wel supergoed uit. Een voorzichtige gefeliciteerd! Wanneer mag je het melden?