Al gedaan (mocht vandaag). Heb over 2 weken (op maandag) de eerste echo. Ben dan 6 weken en 2 dagen. (nu dus 4 weken en 3 dagen. O, wat gaat het langzaam!)
Dank Flippo! volgens mij had ik bij de terugplaatsing dezelfde arts... Idd nog geen banner, ik durf nog niet...
Dokter k is blond... Is eigenlijk mijn arts, maar ben de laatste tijd niet echt gecharmeerd van haar!
Babii, er is ook een gyn K. naast de fa K. die jij hebt. De gyn is wat ouder, heeft bruin, kort haar. Als je op de site kijk zie je de naam.
Babii, dan heb ik toch weer de verkeerde voor me... Punctie en terugplaatsing was bij mij een niet al te lange fa met kort stijl haar... De gyn K, die is ook 'kort' (hahaha) en dat is mijn eigen gyn (is geen 'man' maar een vrouw). Als ik nu de goede voor me heb. Vind haar op zich wel aardig, kijkt me altijd een soort van meelijwekkend aan en ik weet soms niet zo goed wat ik met haar moet. Wel staat ze (bij mij) erg open voor mijn eigen ideeen aangaande de behandeling. Daardoor kunnen er makkelijk spijkers met koppen worden geslagen. Heb het een keer met haar gehad over het roken van mijn man. Dat was idd wel slecht voor het zaad, zei ze toen. Maar ik zie haar geregeld in de kantine (ik werk ook in het UMCU) en ze rookt zelf als een ketter! Snap dat nooit zo van artsen...
Gats, ik zou echt niet meelijwekkend aangekeken willen worden. Maar nu ben ik het spoor bijster. Merah, heb je het nu over de donker- of blond harige arts K? Werk jij in de kantine waar het personeel komt of komen er ook patiënten? Anders hebben we elkaar misschien al eens gezien.
Ik wordt gek!!! Hahaha Ik ga morgen wel even op het bord kijken... Ik werk niet in de kantine, ik werk op het laboratorium en eet elke dag in de kantine. Er eet daar hoofdzakelijk personeel, maar je mag als patient of gast ook eten daar. Niet te verwarren met Huffels (restaurantje, piazza achter de bloemenwinkel etc). Het is op de nul-laag, als je binnenkomt naar links, voorbij de bibliotheek en dan met de trap naar beneden. Heb even gegoogled. Kan éen aantal fa's met foto vinden, maar natuurlijk niet mijn gyn...
Ooooooo, maar dat is niet dokter K. Dat is de dokter die mijn infuus heeft geprikt, kort vrouwtje, donker bruin haar...Dat is dokter C. uit mijn hoofd..... De enige die mijn infuus kon aanleggen .
Ah nee, dat is haar niet! Het is dokter Vd. H die zo klein is, met bruin haar en rookt als een ketter.... Dokter M. heeft tot tweemaal toe ons muppeke teruggeplaatst.
Misschien roken ze allemaal wel! Van alle stress die ze krijgen van eigenwijze patienten! hahaha Gewoon googlen op 'fertiliteitsarts UMC Utrecht' of 'gynaecoloog UMC Utrecht' en dan kijken onder het tabblad 'afbeeldingen'
Tsjah, als alle patiënten zelf hun medicatie gaan bepalen, dan kan ik me voorstellen dat ze allemaal roken!