IVF traject van Babii - zal het ooit raak zijn?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Babii, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ships!:D

2. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    De cryo tp's heb ik allemaal in mijn natuurlijke cyclus, dus toen heb ik alleen de pregnyl 1 keer hoeven spuiten.

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, ik dus ook!

Is jullie wondertje er ook een dag van tevoren uitgehaald? En hoe dik was jouw bms? Heb dus ook een natuurlijke cyclus... Weet je wat ik me nog steeds afvraag? Of ik de juiste dame voor me heb... We zaten toen tegelijkertijd in de wachtkamer, maar heb steeds een dame voor me :p. Als ik jou zie schrijven zie ik dus die mevrouw whahahaha.

Die van mij wordt zaterdag tussen 09.30 uur en 13.30 uur ontdooit en zondag tussen 10.00 uur en 11.00 uur word ik gebeld of de kleine goed is ontdooit.

Vindt het bizar dat het zolang moet doordelen, maar beter zien ze of het direct goed gaat, want als ie in me buik stopt is dat ook nog eens ***.

4. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond het wel heel fijn, dat ik maar 1 keer hoefde te spuiten. Hoewel ik bijna wel meer opzag tegen die ene spuit omdat ik het dan niet meer zo 'gewend' was.

Dat weet ik eigelijk niet, heb het ook nooit gevraagd. Volgens mij werden we wel tussen 10 en 11 gebeld, dus het zal dan bijna wel (wat erg dat ik het gewoon nu al allemaal niet meer zo heel erg weet :)).

Mijn duimen draaien hoor, dat die kleine goed ontdooit!

5. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha! Geen idee of je de goeie voor je hebt! Ik herkende jou natuurlijk al van tv! Ik kwam de kamer uit (toen ik erin ging zat jij er nog niet want je zat op hetzelfde plekje als ik daarvoor had gezeten :)) en zag jou zitten maar bedacht dat te laat. Was nogal onder de indruk van de echo!

Mijn BMS was 7/8 mm toen ik de pregnyl moest spuiten. Met de tp is het niet gemeten (ik weet ook niet of het na de pregnyl nog groeit? Heb er gelukkig nooit zo'n expert in hoeven worden als jij omdat hij altijd goed was).

Heb je trouwens je berichtje aangepast...of heb ik de eerste keer nou over de helft heen gelezen :)?

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Haha, ja heb het bericht aangepast, denk shit: vergeten te vragen ;).

Ja, ik denk dat ik dan wel weet wie je bent, maar ik zeg het: ik denk :p.

De cyclus met de pil, deca en progynova was niet top, dus was hier wel blij mee. Hij ging 2x zo snel i.t.t. voorgaande ronde, halleluhja haha.

Na de Prengyl groeit je bms zeker nog, je spuit HCG in en HCG verdikt je BMS ;). Dit hebben we ook gezien ten tijde van mijn punctie :D. Toen was ie 2 dgn ervoor 6 mm en na de Pregnyl 7.4! Dus hoop nu hetzelfde ongeveer ;).

7. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Babii, wat ontzettend fijn dat je bms toch zo goed gegroeid is!
    Ik duim voor je dat jullie kleintje goed ontdooit en teruggeplaatst kan worden!
    Succes meis en hopelijk mag je over 9 maanden een prachtig wondertje in je armen houden!

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dank je wel Doortje!!!

Hoop het ook, ben het nu wel zat hahaha.

9. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha, lag het gelukkig niet aan mij dat ik de helft gewoon niet gelezen had ;)

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Grappig dat jullie elkaar blijkbaar hebben ontmoet, Kiki en Babii. Volgende keer duidelijk aangeven wanneer en hoe laat je in het zh moet zijn. Je weet nooit wie er op je afstapt.:D

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @babii, meis ik duim dat dit jullie ronde gaat worden!!!

12. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Het is best vervelend dat je weet dat er iemand van hier in het ziekenhuis zit en je weet niet precies wie.

Heb het gehad met marni, weet ondertussen wie het is. Maar die dag durfde we het allebei niet te vragen aan elkaar. Stel dat het de verkeerde persoon is.

Wanneer heb je de tp babii? Ben het even kwijt.

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii en ik hebben elkaar in het zh wel gezien. Ik had de intake van ICSI 2 en zij een echo. Dus snel de IVF-gang in en voordat we het wisten moest zij voor de echo naar binnen.:D

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Timon, hahaha ja klopt! Jij kwam speciaal met je mannetje even richting de IVF afdeling lopen!

@ Kiki, denk dat ik wel weet wie je bent. Je hebt lang bruin haar? Weet dat er nog iemand de kamer uit kwam met een big smile hahahaha.

@ Zonnetje, wie is Marni?? En hoezo heb je het met dr gehad? Zaterdag wordt ukkie ontdooit en zondag word ik gebeld of er teruggeplaatst wordt :).

Liefs

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Babii, Marni is een zp-er die in hetzelfde zh loopt. De dames hebben elkaar ook ontmoet.;)

Jij gaat een heel spannend weekend tegemoet.

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whhaahha, ik dacht (sorry):

IK HEB HET GEHAD MET MARNI.... Alsof ze klaar met dr was.... Thanks Timon voor de uitleg ;).

@ Luukske, dank je wel lieverd!

17. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik zal het beter omschijven de volgende keer. Maar had gisteren niet zo heel helder hoofd meer, na 6 dagen werken en een heftig overleg.
    Maar is inderdaad wat timon zegt.

als ik het met iemand hier op zp gehad hebt zou ik het niet zo snel zeggen hoor.

Maar succes voor het weekend

18. kiki123

kiki123 Bekend lid

10 mrt 2010
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je wel de goeie voor je hebt Babii!

Sterkte komend weekend met al het wachten! Ik duim voor je!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dus heeft Babii Kiki gezien en nu komen we Kiki niet meer in het zh tegen? Jeetje... dan moet ik maar proberen met Babii nog eens af te spreken.;)

Babii, komen de zenuwen al een beetje? Ik draai mijn duimen voor een goede ontdooing en tp.

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    @ Kiki, denk het ook, want de enige die ik de kamer uit zag lopen had een BIG SMILE :D.

@ Timon, ja heb Kiki gezien, maar wist dat achteraf pas :). Dat was nadat ze het op het forum schreef en zij kwam er in de lift pas achter volgens mij haha.

Ja logisch, als je zo happy bent :).

Ja, wij moeten nog eens afspreken, maar komt vast goed! Ik hoop alleen binnenkort zelf ook niet meer in het ziekenhuis te zijn, maar wil wel speciaal voor jou even langswippen hoor :p. Maar wil jou eigenlijk ook niet meer zien na deze behandeling ;).

Nou het stomme is: ik heb geen zenuwen! Klinkt raar, maar ben net zo rustig als vorige maand.

Heb een kaarsje aanstaan vanaf 09.30 uur vanochtend, want ons droomwensje zou ontdooid worden tussen 09.30 uur en 13.30 uur. Dus heb een grote kaars aangestoken! Onze Zina vond het kaarsje prachtig en is net zo hard aan het meeduimen voor haar Papa en Mama :D.

En ik denk maar zo: als ze nu alle 5 niet goed ontdooit waren, dan had ik al gebeld geweest, dan laten ze je echt niet nog een dag in spanning zitten. Komt vast goed!

Even een foto van onze duimende poes (dit is er maar 1 van de 4 hahaha, ze hebben er allemaal even bijgezeten, maar Zina heeft er toch ruim een uur naast gezeten, zo lief ;)).

Deel Deze Pagina