Ik ben vandaag ook geweest hoe laat was jij? Ik heb ook 9 goeie. Wat is dormicum? Vanavond pregnyl zetten..
Ok grappig ja. Ik was om 10 uur. Ja vanaaf pn. Dormicum is een rustgevend middel wordt je een beetje dronken van...haha moeten ook een muntje voor de rolstoel meenemen want misschien dat lopen niet meer lukt zei de arts...lol Jij ook vanaaf pn?
Ik ook rond 10 uur Moest je zelf om de dormicum vragen of kwamen ze er zelf mee? Ik heb gevraagd om een hogere dosering van het roesje.. Laat me even weten hoe je de dormicum hebt ervaren.. Ik moet zo de pregnyl zetten...
Leuk ja we gaan gelijk op. Ik heb om 22.15 pn moeten zetten. Ja heb er zelf om gevraagd. Heb ik ook al eerder gehad voor mijn operatie. Toen lag ik in een bed dus geen idee hoe het nu gaat. Vind het wel heel erg spannend worden nu...Pfff zenuwen...haha alles voor een goed doel!
Ah vandaar.. Dan heb ik de punctie denk ik na jou. Klein wereldje dan ineens. Ik vind het ook erg spannend weer..vorige keren waren best pittig vond ik. Duimen voor een mooi resultaat! Echt leuk dat we tegelijk lopen.. Straks ook samen in de wachtweken.
Ja echt een klein wereldje. Jij hebt vaker zo'n punctie gehad? Ik heb hiervoor mnc gehad dan prikken ze er maar 1 aan zonder verdoving. Wel leuk dat we samen in de ww zitten. En dezelfde td haha. Als alles lukt samen zwanger miss wel dezelfde uitgerekende datum. Hoop voor ons dat die droom uitkomt. Ik duim heel hard voor ons en ga vanaaf een kaarsje branden voor de andere dames ik duim ook voor jullie
Ja 2x eerder.. Lief dat je een kaarsje gaat branden Als ik je morgen zie in je rolstoel dan weet ik dat jij t bent, zal ik wel even zwaaien
Heb je volgens mij niet gezien. Hoe ging het? Bij ons wel redelijk qua pijn. Uiteindelijk 11 eicellen gevonden. Hoop bij jullie ook een mooi aantal! Nu nog wat raar van het roesje.. Gauw naar huis en nog even op bed.
Nee niet gezien idd. Bij mij zijn er 7 eicellen gevonden. Ze zagen er allemaal goed uit. Hopen dat er nog een mooi aantal bevrucht raakt. Was goed lijp van de dormicum totaal geen zenuwen en dizzy in de kop en vet lacherig... de gyn zei al toen ik binnen kwam dormicum cker haha... Als er een volgende keer komt neem ik dat cker weer. Maar 11 eicellen das wel heel super. Toppie hoor, spannend he donderdag. Duimpjes draaien...
Ja geen ivf arts maar een gyn met blond haar. Ik ben helemaal fan van die man Die doet het altijd zo super. En vond haar ook heel erg prettig. Ze deden alles heel mooi snel. Tuurlijk deed het af en toe zeer maar het was een goeie punctie Nu is mijn buik helemaal beurs...haha die van jou denk ik ook wel er lag zelfs bloed op het matje. Had ook een heel erg drukkend gevoel op de kont. Dat komt natuurlijk van het bloed in mijn buikholte. Gaat nu ook al weer stukken beter. Heerlijk op't bankie. Net mijn roes uitgeslapen. Zo ff fimpje kijken. En dan is dag en alweer bijna om
Ja hij is echt altijd super aardig en ook wel eens een grapje. Leuk is dat. Mijn buik doet ook nog best zeer.. Straks even douchen en met een dekentje op de bank. Lekker bijkomen meid! Hebben we wel verdiend na vandaag!!
Ja idd. Zo vandaag al heel wat opgeknapt na gisteren. Hebben gisteren nog een wens ballon opgelaten hopen dat het geholpen heeft. Morgen na de tp laten we er nog een op. Hoe voel jij je?
Ja mijn buik is ook heel wat opgeknapt, alleen wat verkouden en keelpijn hoop dat dat niet nadelig is voor de tp
Nee heb ik ook al eens gevraagd. Alleen stress is nadelig bij een tp. Flink pcm slikken vandaag en hopen dat het morgen een stuk beter is. Een innesteling is pas 5 tot 7 dagen na de tp. De eerste dagen ligt het tussen je bmsv en is het nog nergens mee verbonden. Beterschap
Dank je!! Vanavond maar op tijd naar bed.. Benieuwd hoe laat we morgen moeten komen. Voor ons is t 1,5 uur rijden, dus mogen wel start klaar staan
Ja spannend he. Wij stonden bij mnc ook altijd al om 9 uur klaar...haha wij moeten een uurtje rijden. En hebben gevraagd of we 's ochtend konden komen ivm werk vriend die heeft nl middagdienst. Vind het wel heel erg spannend hoor... heel veel succes en hoor het morgen. .Kalm aan meid