Ja ik ben blond en moest om 10.45 u en we waren een beetje laat (het verkeer zit dan ook niet mee hè ) en werden ook pas om 10.55 uur opgeroepen. Ja we zijn zoo blij. 6 van de 7 eitjes waren rijp. Allemaal zijn ze bevrucht alleen 1 abnormaal en 1 niet goed genoeg om in te vriezen. Maar dit gaat m worden. De cryo's zijn voor volgend jaar voel jij je al wat beter?
Dan waren jullie daarna ook in de ikea zeker? Ja ik heb hier ook een goed gevoel bij.. Mooi om het op het scherm te zien he? Is het allemaal weer wat "echter" ofzo. Omdat mijn baarmoeder wat anders ligt dan anders konden we de tp op het echo apparaat niet zo goed zien. Hoewel ik wel beter weet ben ik dan toch altijd bang dat het eruit rolt zodra je gaat staan.. Maargoed, lekker rustig aan doen de komende dagen!
Haha ja ook in de ikea. Vriend heeft middagdienst dus direct maar ff wat gegeten. Maar daar heb ik je niet gezien. Ben ik ook wel eens bang voor maar met moeite krijgen ze t embryootje erin dus eruitvallen kan echt niet. Maar wel heel bijzonder hè zo'n embryootje op het scherm... Pfff nu twee spannende weken. De eerste gaat vrij vlot maar die tweede week...die kruipt voorbij. Nou ja lekker genieten van ons volle buikje, we zijn immers een beetje zwanger toch?
Ja volgens mij wel...de rest is nog niet echt bezig...Ze komen dr vanzelf wel weer gezellig bij toch? Hoe ist met jullie allemaal?
Ja zag jullie in t restaurant, bij t raam toen wij binnenkwamen geloof ik. Ja ik ga zeker genieten.. Is zo bijzonder om te weten dat je een embryootje in je draagt.. De eerste week gaat inderdaad nog wel.. Mijn streefdagen zijn 10 en 11 na tp omdat het daar de vorige keer mis ging... Maar laten we hopen dat het nu gewoon meteen lukt!
Ja wij zaten idd bij het raam. En datum tp is 19-6 haha Ok bij mij bij mnc ging het mis op de td of een dag ervoor dus gaan die week veel leuke dingen doen lekker veel afleiding zoeken...met dit utrogestan is voor mij ook voor t eerst. Zou dr ff weer twee bolletjes indoen...haha tis alweer 16 uur.
Aangepast ben helemaal in de war met alle dagen haha. Ja die utro vind ik echt goor, maargoed.. Als t helpt dan doe ik alles Wat ik wel gek vind is dat je met de cryo tp tot en met de elfde zwangerschapsweek utro moet gebruiken en met een verse tp tot de testdatum. Zou mij veel beter gevoel geven als dat nu ook zo zou zijn. Vond het toen nog spannend om te stoppen..
Een poos terug heb ik hier ook ooit meegeschreven, maar fijn dat jullie beide een tp hadden! Hier net afgelopen maandag jammer genoeg ongesteld geworden, afgelopen zondag was de td. Nu maandag weer heen voor de nieuwe ronde. Poging 2 van icsi-mnc. Hopelijk jullie over 2 weken goed nieuws!
Ok. Heb nog nooit een cryo tp gehad. Vind het ook wel vreemd ja. Tot 11 weken, weet je ook waarom? Heb ook nog nooit utro gehad alleen pregnyl. Ahwww turngirl gadsie...klotuh hoor die teleurstelling. Je voelt je door die pregnyl altijd zo zwanger. Tis niet makkelijk maar weer positief zijn voor de volgende ronde. Duim voor jullie allemaal.
Tijgertje: nee heb geen idee. Ga ik wel ff uitzoeken. Snap t verschil ook niet zo. Turngirl: wat balen meid!! Wel fijn dat je zo snel verder kunt. Heel veel knuffels!!
Maar jij bent dus een keer zwanger geworden van een cryo? Hoeveelste tp was dat dan? Ik heb nu de 5e tp. Maar de 1e ivf de andere 4 waren icsi. T zal wel niet anders zijn hoor maar voelt wel anders. Haha
Ja klopt. Dat was van de 2e ICSI de eerste cryo. De 1e ICSI hadden we geen cryo's. De derde tp dus. Vandaag onze vijfde tp gehad. De tweede cryo hebben we vorig jaar ge-tp't maar dat mislukte.
Ok. Nou ik heb ws gisteren veel te veel gedaan. Huis was een zooitje. Nou ja viel wel mee maar in mijn ogen was het heel erg had al twee dagen niks gedaan. Vriend helpt goed hoor maar ja toch anders dan dat ik hetzelfde doe. Dus flink aan de poets geweest. Gisteravond deden al mijn spieren pijn, ik dacht nee he Ik wordt ziek. Vannacht had ik denk ik koorts, niet gemeten dom dom...Maar wel van die dromen en warm koud enz. Heb nu links ook best wel meer last als gisteren. Maar geen koorts meer. Dus erg rustig aan doen vandaag en hopen dat het morgen beter is. Had zkh al ff gebeld en idd ff aankijken.
Idd rustig aan doen.. Je doet al gauw teveel. Ik heb soms ook nog last van de punctie, als ik te snel van de bank opsta bijvoorbeeld. Ik ga nu steeds smiddags even liggen als onze meid ook naar bed gaat. Volgende week weer werken (nu weekje vrij) dus wil nu alle rust even pakken. Goed dat jij het zkh even hebt gebeld. Niet te druk maken hoor, mijn zus was bij alle zwangerschappen in het hele begin echt mega ziek, met uitdrigingsverschijnselen etc. Nu lekker je rust pakken, veel drinken en gezond eten, dan knap je hoop ik gauw op!
Net even zwangerschapstestjes besteld voor als ik toch weer vroeg wil testen.. voor je t weet is het zover... Heb weer dipsticks van sensitest besteld, kost geen drol en testte ik met onze dochter op dag 9 na tp al positief!! Mooi vroeg dus!