IVF UMCG Groningen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door duurtlang, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    Ohhh wat goed. Wauw! Ik denk het bij mij niet hoor. Had giga last van mijn (.)(.) En nu niks meer. Nou ja zie het wel. Denk dinsdag gewoon ongesteld te worden.

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Die zere borsten heb ik ook niet echt meer hoor..
    Ik blijf heel hard voor je door duimen!!!

3. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    Haha dankje :) We zullen zien. Maar qua gevoel moet ik gewoon ongesteld worden. Maak me dr in elk geval nog niet druk om. Dat scheelt weer. Haha. Voel jij je nog goed?

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Mooi dat je het zo kunt zien. Ik vind het toch altijd best moeilijk tegen het eind aan..
    Ik voel me prima, vandaag weer getest en het streepje is weer wat duidelijker. Vind het nog zo'n eind tot vrijdag.
    Ik hoop dat je ongesteldheid gewoon wegblijft en duim gauw verder!

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ff spammen :D

Hoe gaat t met jou tijgertje? En de rest van de meiden, zijn jullie inmiddels al begonnen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,8 KB
      Weergaven:
      5
  6. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    Gefeliciteerd...bij jou zit het denk ik wel goed :D
    Ik wil ook zo graag testen maar doe het niet. Ik wacht tot vrijdag of dat ik ongesteld wordt.

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Jeetje! bikkel!! :D
    Ik duim snel verder voor je!!
    Hou je me op de hoogte??

8. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    Haha bikkel. Ik voel dat het niet goed is. Voel niks meer aan mijn borsten, heb hoofdpijn. Alleen stelt die medicatie mijn ongi uit. En als ik ga testen en er is niks te zien is het zo definitief :p nu kan ik er langer van genieten. Nu heb ik nog een klein ietsepietsie sprankeltje hoop.

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) ja is ook zo. Ik ben daarin precies het tegenovergestelde, grappig is dat! Ik heb ook 2 dagen hoofdpijn gehad en zere borsten heb ik ook niet meer. Zelfs buikpijn en rugpijn..
    Nu wel wat weeïg op de maag..

10. duurtlang

duurtlang Actief lid

20 feb 2014
    245
    0
    0
    Groningen
    Wauw Katek!! Je bent zwanger! :) Wat super!! Gefeliciteerd!!

@Tijgertje85: hopelijk zegt het niets dat je nergens last van hebt en dus hopelijk voor jou ook nog een positieve test!! Vrijdag ga je testen?

Bij mij staat helaas nog steeds alles stil. Wacht nog steeds op een afspraak voor een laparoscopie en daarna kunnen wij pas weer verder met alles....

11. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Duurtlang: vervelend he dat wachten!! De zomer vakantie al er wel tussen zitten denk ik..

Tijgertje: und?? Je bent nu in principe 1 dag overtijd!! Hoe voel jij je?

12. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    Ik moet denk ik echt gewoon ongesteld worden. Net zo chaggie. Buikpijn, eierstok pijn. Nou ja we zien het morgen wel. Miss vanaaf al ff testen. Haha

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Spannend hoor!!!

14. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    Had net ff getest en idd negatief :( nou ja zaterdag ga ik naar een festival kan ik ook ff een borrel drinken ;) volgende ronde hoop ik op een beter bericht. :)

15. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    Nou ja kijk ik een half uur later weer zie in een inimini licht streepje. (Het roze binnenkantje wordt wit en toen zag ik iets roze) Kan m ook niet op foto krijgen. Dus miss heeft er toch iets gezeten. Test morgen vroeg voor de ckerheid nog maar ff een xtje. En miss zaterdag dan toch maar eerst ff geen borrel totdat ik ongesteld wordt.

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hmm typisch. Wat voor merk test heb je gebruikt?
    Morgen nog maar een keer proberen, dan moeten we ook bellen naar het zkh... Heb je vaker utro gebruikt? Bij mij houd het de ongesteldheid echt niet tegen.

17. duurtlang

duurtlang Actief lid

20 feb 2014
    245
    0
    0
    Groningen
    @Tijgertje85: En? Nog weer een testje gedaan?

Ik ben gisteren gebeld door het umcg: maandag 14 juli krijg ik de kijkoperatie! Heb de mazzel dat het vakantieperiode is, veel mensen gaan met vakantie en willen dus geen operatie ondergaan. Eindelijk begint het nu op te schieten :)

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Super!! Fijn dat er eindelijk een datum bekend is!

19. Tijgertje85

Tijgertje85 Actief lid

26 sep 2013
    103
    0
    0
    Hey ik had een kruitvat test 2v5. Die hebben bij mij nog nooit een streepje na die tijd gegeven. Nou ja vanmorgen was die helemaal negatief en heb nog nooit geen utrogestan gehad. Dus ben blij dat ik niet eerder getest heb want weet niet of er nu wel of niet iets gezeten heeft. Wachten tot mijn ongesteldheid komt. Nu eerst een maandje niks. Ff geen hormonen...:)

Duurtlang: Wat fijn over 10 dagen al. Kan je eindelijk beginnen :) wat een heerlijk gevoel ;)

Katek: wanneer heb jij je eerste echo?

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Och wat jammer tijgertje!!! :( ik ga voor de volgende keer weer duimen!!
    Ik heb 25ste eerste echo. Moet nu stoppen met utro maar durf dat niet zo goed. Mag de rest wat ik overheb gebruiken om langzaam af te bouwen. Voelt beter. Maar volgens umcg heeft het geen meerwaarde (maar ik ben dwars) :p

Deel Deze Pagina