IVF UMCG Groningen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door duurtlang, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemar

Annemar Actief lid

7 feb 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt helemaal! Als je gestimuleerde ivf doet schrijen ze meestal geen pregnyl voor alleen utrogestan bolletjes. Pregnyl zorgt er namelijk ook oor dat de eierstokken gestimuleerd blijven en dat is na een punctie niet bevordelijk. Tip voor de pregnyl, haal de pregnyl een half uur van te voren uit de koelkast, leg een ijsklontje op de plek van prikken of knijp erin, zet de naald er als een dart pijltje in en injecteer de vloeistof langzaam naar binnen. Zo doe ik het meestal en heb zo het minste last. Wel last van een beurs gevoel de dagen na het prikken.

2. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ANNEMAR als het goed is moet ik ook 9 april menstruatie krijgen maar had vandaag ik weet klinkt niet smakkelijk erg veel last van slijm in me urine grrr heb ik nooit last van en ik had gisteren avond zn pijn in me borsten dat ik er niet van kon slapen terwijl ik vanmorgen me 1e pregnyl spuit heb gehad vervelend die hoofdpijn gr

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Jessy : oke dat wist ik niet ;) hoe is het verder ??

hier morgen naar het ziekenhuis toe..

4. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lorreke ik zit nu op wd 7 gisteren voor de 2e keer pregnyl gespoten voel me eigenlijk vandaag wel goed alleen wat rugpijn maar dat kan stilte voor de storm zijn nu word het een spannende week gelukkig is dit weekend snel voorbij gegaan ! Veel succes morgen en hopelijk mag je snel beginnen met het traject lieffs

5. Annemar

Annemar Actief lid

7 feb 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de hoofdpijn ondertussen verdwenen nog wel steeds rugpijn. Ik vind nu de steekjes in mijn baarmoeder wel verdacht veel op een naderende menstruatie lijken en zo had ik gister nog test drang en is dit vandaag helemaal verdwenen. Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig aan de zij en onderkant, heb geen gevoelige tepels. En ze voelen nog steeds zacht en soepel aan. Nog 3 nachtjes en dan heb ik mijn nod dag.

6. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo annemar ja hier net zo mijn borsten zijn niet meer zo gevoelig en veder heb ik ook geen last behalve rugpijn maar goed ik denk zelf dat mijn menstruatie wel gaat doorzetten hoop maar voor ons dat het uitblijft die menstruatie liefs

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Net in het ziekenhuis geweest, gesprek gehad, ze wou in het team nog even overleggen of er nog vervolg onderzoek moet bij vl om te kijken hoe het kan van verminderd zaad, maar hij is geopereerd aan beide balletjes vroeger, en of er nog bloedonderzoek bij hem ndig is. dus heb gezegt waarom hebben ze dat dan niet gelijk gedaan ? dat vond zij ook gek, maar ze wou weten of dat ngo nodig was, wij ook aangegeven dat het eenmaal zo is en dat het van ons niet perse hoeft.
    Donderdag word ik terug gebeld hierover en ze gaat gelijk afspraak maken bij ivf team en als het goed is hoor ik donderdag gelijk wanneer we daar gesprek hebben, en dan konden we de voglende cuyclus starten dus in mei zei zij ( gezien ik nu vlak bij eisprong zit ze ze dat we de volgende ronde konden starten).
    word waarschijnlijk ivf in eigen cyclus had ze het over, maar goed daar beslist ivf team over.

8. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    #lorreke ook ifv in eigen cyclus op welke cyclus dag It je vandaag ik hoefse beide keren beginnen met spuiten op cyclus dag 14 hoefde bijde keren maar 4 dagen te spuiten dus appart dat ze deze maand nog niet beginnen ik mocht de eerste keer gelijk beginnen tewijl we d8 dat het pas de volgende maand was maar nu gaat het wel heel snel lorreke voor je het weet ben je aan de buurt liefss

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Jessy vandaag cd 9 ze willen nog overleggen en we moeten nog naar ivf team toe voor uitleg etc vandaag by de gyn geweest zie hierboven daarom niet gelijk starten donderdag horen we meer

10. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lorreke sorry had het over het hoofd gelezen ze willem mechien meer onderzoek doen wat mechien een definitieve doorslag geeft spannend allemaal zeg voor je het weet ben je aan de beurt het kan heel snel gaan hoop voor je dat jullie donderdag positief nieuws krijgen lieffs

11. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    @Annemar en Jessey, spannend dat wachten... hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.. en@lorreke, fijn dat je snel kan beginnen, eindelijk gaat er wat gebeuren! Hier nog steeds alles prima. Morgen krijg ik mijn eerste echo en als de decapeptyl zn werk goed heeft gedaan dan ga ik morgen starten met de menopur. Ik merk nog steeds niets...
    Groetjes Marjo

12. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjo11 wat spannend ook allemaal en wat gaat het zo eigelijk snel! Fijn om te lezen dat je nergens last van heb ik heb vanmorge de laatste pregnyl 1500 e gespoten nou dat was erg gevoelig dat ik er licht van werd in me hoofd pfoe dat was de 1e keer dat ik het eigelijk niet leuk vond zit nu w8dag 9... pfff spanning stijgt xxx

13. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Jessy : geeft niets ;)
    Marjo : bedankt! spannend meid! laatje het ons morgen weten?!

14. Annemar

Annemar Actief lid

7 feb 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas het mocht weer niet zo zijn een omo witte test vanochtend... gister nog wel een licht 2e streepje maar nu niks meer. Nu eerst een cyclus rust en daarna er weer tegen aan...

15. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    #Annemar wat jammer ik zit nie w8dag 10 ik heb nog niks wou ook graag testen maar heb woensdag voor het laatst pregnyl gespoten dus weet niet of het verstandig is om te testen ik word egt helemaal gek van me zelf pfff Lieffs geef de hoop niet op meid komt vast goed 😘

16. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    @ annemar : balen zeg :(
    @ Jessy : pregnyl kan je toch ook zien op de test ? daarom moet je toch later testen

17. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Net terug gebeld door zh.
    Ze willen wel onderzoeken bij vl doen ehco + bloedprikken
    ze willen toch starten met iui 3x en dus moet ik nog hsg onderzoek krijgen, papieren worden nu opgstuurd en dan zodra ik ongi ben heen bellen en opsturen zodat ik gelijk hsg krijg voor de eisprong en dan weer wachten.

18. jessey26

jessey26 Lid

2 mrt 2015
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    #LORREKE het word dus iui hoop voor jullie dat je snel mag beginnen en goed resultaat krijgt ! Lieffs

19. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Jessy : bedankt! duurt nog wel ff hoor, hsg moet tussen ongi en eisprong in, mijn ei verwacht ik eerdaags, dus de hsg is over 3 a 4 week, en dan nog uitslag etc, dus ga er vanuit dat we in juni pas beginnen.

20. Marjo11

Marjo11 Actief lid

16 jan 2014
    176
    0
    16
    @annemar, balen zeg! Nieuwe ronde nieuwe kansen.. geeft de moed niet op! Ennjessey nog steeds erg spannend! @ lorreke, iui dus toch.... wat vind je ervan? Ik heb gister echo gehad, alles goed. Nu aan de menopur en nog steeds klachtenvrij gelukkig :) liefs

Deel Deze Pagina