Goedemorgen dames !#Marjo11 wat fijn dat je geen klachten heb en dat de echo er goed uitzag spannende tijd zo ! Voor je het weet zit je in de wachtweken hier zit ik op wachtdag 12 naar de terug plaatsing en 14 dagen naar de punctie voel me veder wel goed alleen wat prikkelbaar beetje zeurende borsten en sinds 2 dagen zin in vers geperst sinaasappelsap hihi dat zullen de hormoontjes wel zijn lang leve de pregnyl maar die moet eigelijks al bijna uitgewerkt zijn dacht ik langzamerhand ! Liefs en een dikke knuff
Marjo : wel balen idd, want nu extra onderzoeken die we al gehad hadden kunnen hebben een half jaar terug,dus ga er vanuit dat er komende 3 cyclussen niets gebeurt. gelukkig heb je verder geen last!
Hallo dames tog nog even een update zei dat ik dacht dat het was doorgebroken maar omdat ik een fixe urine weg infectie heb wou het niet opgang komen al 2 dagen koortsig gisteren ochten de kliniek op gebeld op dat moment had ik nog steeds niet egt bloedverlies alleen bij het afvegen ze zeiden van wacht nog een dag je af dat het vanacht doorbreekt en doe als nog maar een zwangerschap test morgen vroeg zo gezegt zo gedaan nou me hoop kwam al wat terug vanmorgen de beruchte kv test gedaan en wat zag ik tot groote verbazing heel minimaal een streepje maar in me achterhoofd houdende dit is niet goed weer gebeld en zei dat de test positief is opgedrongen en gevraagd als ik een bloedtest mocht doen maar zei de assistente omdat ik zei dat de test geen knal streep was geen bloedonderzoek te vroeg was dan konden ze dat niet zien nou ik werd ineens zo gefrustreerd dat ik dacht van ik kan hier niet mee veder als ze zo iedere keer doen dan lukt het nooit pfff voel me de heele dag al niet lekker maar daarbij heb ik vandaag heel veel bloedverlies gehad moet als controle vrijdag nog wel een zw test doen pfff hoop dat ik wat kan ontspannen lieff ga zo even kijken of ik de test kan uploaden
@Jessey de test ziet er voor mij wel positief uit maar je bloedverlies maakt me zorgen. Heb je ook krampen bij je bloedverlies? Je zit nu op 14 dagen na de tp? Was vandaag ook je testdag? Deze test heb ik nml ook 1x gehad bij een tp in eigen cyclus. Licht positief en zelfde dag ongesteld... Ik denk dat het bij mij toen wel even raak is geweest. Ik hoop voor je meid dat het bloeden snel stopt en het alsnog goed zit. Sterkte en ik duim voor je
Er is inderdaad wel iets te zien!! Hopelijk blijft het goed gaan en wordt de streep donkerder. Het zou wel erg naar zijn als het toch nog mis gaat! (ik heb zelf iets soortgelijks gehad na onze eerste IUI. Bruinverlies wat niet doorzette, een positieve test en een paar dagen later kreeg ik steeds meer hevige buikpijn met uiteindelijk bloedverlies, helaas dus een vroege miskraam. Aan de ene kant is dat wel een kleine houvast, omdat ik nu toch in één cyclus meerdere positieve testen heb gezien...) Sterkte in ieder geval en nogmaals, ik hoop dat het goed gaat voor jullie!!
Heb idd heel veel krampen pfff erger dan normaal waneer ik me maandelijkse stonden heb pff hoop snel dat het overgaat en dat ik deze vreselijke ervaring achter ons kan laten ! We gaan gewoon door naar de 3e ronde! hoop ! Zal er zijn lieffs
Jesssy : jeetje ik zie idd ok iets op de test.. had ej ook nog iets geinjecteerd ? kan de streep daar niet van komen ?? hoor je ook vaak toch dat dat tot 14 dagen na injectie een valse streep kan geven? Balen van je krampen!
Hoi lorekke gisteren was officieel mijn test dag de 1500 pregnyl had ik voor het laatst gehad op w8 9 dus die was vast al uitgewerkt zei de assistente ! liefs
Hoi annemar het heeft heel erg doorgezet gistr avond de heele tijd ontzettend buikpijnen gehad en ik vloei verschrikkelijk gelukkig is de buikpijn gestopt ! Liefs
Hoe is het hier verder???? Ik had vandaag het zh nog even gebeld ivm hsg gezien als ik ongi word ik moet bellen dus was benieuwd of ze maandag wel open waren nee dus maandag zijn ze er niet. toen zei ze ook dat er geen plaats meer was voor nu, oftewel volgende cyclus pas!! dus ik verhaal uitgelegd etc, ook van half jaar terug, zei ze dat is niet netjes. had ze met de arts gesproken, nu is er een plekje voor 4 mei voor mij, maar alleen als ik dan moet ik zondag of maandag onig worden, anders word het alsnog volgende ronde (geizen het dan te dicht op eisprong zit) dus als ik vrijdag of zaterdag ongi word, dan krijg ik de hsg pas eind mei. en volgens de app komt mijn ongi vrijdag of zaterdag. Dus flink balen, gezien er 4 plaatsen per week zijn zei ze, en ik een kortere cyclus heb en mijn ei eerder komt moet het bij mij op cd 8 of 9 plaats vinden. Maar as dinsdag moet ik bellen om te vertellen wanneer ik ongi ben geworden, dus ik hoop heel hard dat het pas zondag komt, want dan mag ik 4 mei, anders word het eind mei.
Hallo lorreke ja erg dat wachten en wachten je geduld word zo erg op de proef gesteld ik zelf ben er een beetje gestrest door omdat alles zo langzaam gaat maar ik weet geduld zal er moeten zijn ik hoop voor je dat je ongesteldheid doorkomt en dat je er gauw mee kan starten ik zelf moet morgen komen fm denk ik zelf de vorige 2 keer moest ik al spuiten op de 23e zal deze maand denk ik niet zo zijn 😔 lieffs
Hier vandaag ongi geworden, dinsdag zh bellen om te vragen of afspraak van 4 mei dan door kan gaan gezien ik dan op cd 10 zit. we wachten het even af
Hoihoi, pfff balen dat wachten... Hier een update: ik heb vanochtend mijn punctie gehad! Ik heb in totaal 4 weken hormooninjecties gehad en er niets van gemerlt. Op het laatst voelde ik wel dat de eierstokken groter waren, een vol gevoel in de buik. Ze hebben 8 eitjes weggehaald en als het goed gaat maandag een terugplaatsing. Groetjes Mar
Marjo : wow spannend!! zou mooi zijn op koningsdag !! spannend zeg! maar word je daaar nog over gebeld? gezien je zegt als het goed is ?? En een mooi resultaat hoor! gelukkig geen klachten gehad!
Nee, ik heb ook acupunctuur gedaan en ben er echt van overtuigd dat dat helpt! Maandagochtend bellen ze tussen 9 en 10 om te zeggen of er bevruchtingen zojn. Als dat zo is gaan we 'hem' smiddags ophalen :-D